Prezes Toyota NA: Nie ma sensu inwestować w elektryki, których nikt nie chce. Le
Prezes Toyota North America, bodaj najważniejszego oddziału producenta poza Japonią, nie chce się spieszyć z samochodami elektrycznymi. Podkreśla, że Toyota będzie...
z- 305
- #
- #
- #
- #
@Ranger: tak ale nie te w Toyocie xD Te samochody mają wir w baku przy szybszej jeździe lub po prostu na autostradzie w porównaniu do normalnego konwencjonalnego napędu (z DSG lub z manualem) eCVT ma dużo większe straty energii przy wyższych prędkościach
Honda Civic to rozwiązała o niebo lepiej
@Ranger: tylko w miejskiej/okołomiejskiej jeździe gdzie nie ma prawdziwego wysiłku i taka Toyota sprawdza się jako wózek na zakupy. Przy tempomacie zapiętym na 140km/h wg GPS oraz zresetowaniu spalania na 20km masz wynik blisko 10L/100km i zbyt mały bak - a niedajboże żeby ta jazda po autostradzie była nierówna gdzie musisz przyspieszać żeby coś wyprzedzić i wbić się w lukę
A tak w ogóle to nie masz takiego auta to nie wiesz i sie nie znasz Toyota love forever <3
@kinska-dzuma: mitoman albo przedstawiciel handlowy Toyoty
Cały czas piszę o tym jak to auto i ta skrzynia biegów zachowuje się na trasie
@marpic: może i robisz 4.8-4.9L ale przy 120km/h licznikowym czyli w sumie 110km/h bo masz mniejsze kółka żeby było eko, a tak w sumie to uprawiasz drafting za tirem i nie przekraczasz 95km/h
145km/h licznikowa to podstawowa prędkość na autostradę, nie widzę powodu jechać mniej. No może że miałbym Toyote która ryczy i pali 8L wtedy
Idź sobie z tymi fanboyowymi tekstami na forum Toyoty i tam sie udzielaj
@marpic: diesel z czerwoną kreską na 6800 rpm?