Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko227
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

cclegane
cclegane
Profil firmowy

cclegane

Dołączył 6 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1929
  • Znaleziska 1329
  • Mikroblog 600
  • Obserwujący 7
  • Obserwowane 13

23

Premier obiecał siatkarzom nagrody. Wciąż ich nie dostali

Premier obiecał siatkarzom nagrody. Wciąż ich nie dostali

Od obrony mistrzostwa świata przez polskich siatkarzy minął już ponad miesiąc, ale okazuje się, że nasi reprezentanci wciąż nie otrzymali obiecanych przez premiera Mateusza Morawieckiego nagród. Na przeszkodzie stoją regulacje ministerstwa sportu.

Bednar
z
eurosport.tvn24.pl
dodany: 15.11.2018, 17:53:29
  • 5
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    sport
  • #
    siatkowka
  • #
    pieniadze
cclegane
cclegane
cclegane 15.11.2018, 18:01:33
  • -8
Jest to najbardziej znienawidzony przeze mnie polityk.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

RozzuchwalonyAntyszczepionkowiec
RozzuchwalonyAntyszczepionkowiec
RozzuchwalonyAntyszczepionkowiec
15.11.2018, 16:23:29
  • 3
Isn't it ironic... don't you think? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#szczepienia #szczepionki #antyszczepionkowcy #stopstopnop #moderacjacontent
RozzuchwalonyAntyszczepionkowiec - Isn't it ironic... don't you think? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 ...

źródło: comment_9aCVa4uTZ60TL6wvG0gDjgQtPSDmMryu.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cclegane
cclegane
cclegane 15.11.2018, 16:50:39
  • 0
O Lol ( ͡° ͜ʖ ͡°) Karma wraca. Jakoś mi go nie szkoda ¯\_(ツ)_/¯ Taki knurowaty był, zero jakiegoś wychowania, kultury i do tego skrzywione emocje.
  • Odpowiedz

24

W. Cejrowski - nie szczepię się nigdy

W. Cejrowski - nie szczepię się nigdy

Porównanie logiki Cejrowskiego i pseudo-logiki Wojciechowskiej, link do samej wypowiedzi Cejrowskiego ale zachęcam do obejrzenia całości.

cclegane
z
youtube.com
dodany: 15.11.2018, 08:26:01
  • 70
  • #
    polska
  • #
    zainteresowania
  • #
    swiat
  • #
    kultura
  • #
    ciekawostki
  • #
    podroze
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 09:31:48
  • -16
@DulGukat: Z tą różnicą, że te koce zostały im specjalnie podrzucone.
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 09:38:11
  • -16
@DulGukat: Nadal twierdzę, że argument z d--y bo Cejrowskiemu nikt zakażonych naczyń czy koców specjalnie nie podrzuca. Tamta akcja miała na celu fizyczną eliminacją ludzi a i tak przecież zachorowała tylko cześć.
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 14:30:37
  • -5
@Masiv: Tiaaa, Wojciechowska szczepiła się na wszystko co możliwe a zachorowała na dengę i miała problemy z odpornością długi czas po przechorowaniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 14:50:34
  • -9
@Masiv: Why not !
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 15:19:51
  • -5
@DonMisiek1906: To by wyjaśniało dlaczego dzieci są tak słabe i chorowite dziś.
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 15:27:59
  • -8
@Crosshairs: W piź..ie. Sam sobie znajdz a znajdziesz łatwo.
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 15:53:54
  • -7
@DonMisiek1906: Nie liczyłbym tutaj na sensowną odpowiedz ze strony proszczepów bo oni twierdzą, że szczepionki to samo dobro a szczepienie to sakrament i nie ma górnej granicy w ich ilości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 16:46:04
  • -7
@wykopanna: Przecież na dengę nie ma szczepionki. Zobacz jaka ironia losu...
cclegane
cclegane
cclegane 15.11.2018, 08:59:36
  • 7
Taki tam nagrobek ale nie sprzed stu lat tylko sprzed 3. Taka tam śmierć w 1 dobie, ale ordynator powiedział, że to na pewno nie przez szczepienie. Sinica i obrzęk mózgu po zabiegu zaszczepienia.

#antyszczepionkowcy #bekazpodludzi #madki #szczepienia #medycyna
cclegane - Taki tam nagrobek ale nie sprzed stu lat tylko sprzed 3. Taka tam śmierć w...

źródło: comment_uhHRrei8ubQqgwVIYF1ILrIaz3yA8rkd.jpg

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 09:02:28
  • 0
@husky83: No nie tak samo bo tylko w Polsce i w Bułgarii szczepi się w 1 dobie. Totalny bezsens nie mający nic wspólnego z nauką.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 09:06:54
  • 1
@selawi: Matka i normalny lekarz a nie że dziecko ledwo zdąży possać pierś i już niosą je do szczepienia, nawet nikt porządnie go nie zbada. Mało to takich historii. Przede wszystkim nikt w normalnych, cywilizowanych krajach nie szczepi w 1 dobie życia. Np. w Czechach jest tak, że możesz zaszczepić sobie kiedy chcesz ale do przedszkola ma być zaświadczenie o kilku wykonanych szczepieniach a w 1 dobie szczepi się tylko
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 09:13:20
  • 1
@husky83: Nie nie tylko mi. Rozumiem, że dla ciebie Bułgaria jest wyznacznikiem normalności a nie Szwajcaria czy Japonia? Pomyśl trochę, to nie jest fizyka jądrowa. Po pierwsze nie ma sensu z punktu widzenia tego, że gruźlicą i wzw-b noworodek ma tak małe prawdopodobieństwo się zarazić, że nie występuje żadna przesłanka do szczepienia, po drugie, jeżeli ktoś używa argumentu, że polskie szpitale mają problem ze sterylizacją narzędzi i wszędzie panuje brud
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 09:20:58
  • 1
@husky83: Czy ty nie rozumiesz tego, że NIGDZIE poza Polską i Bułgarią się tak nie robi? Czy możesz choć na chwilę założyć, że Polski system szczepień nie jest jakąś szczęśliwą i doskonałą wyspą w morzu polskich patologii i korupcji? W większości krajów cywilizowanych szczepi się od 3 miesiąca życia i szczepienia są dobrowolne bez jakichkolwiek konsekwencji.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 09:22:40
  • 1
@Nie_umre_za_ciebie: Co do USA to różni się to ze względu na różne stany natomiast wydaje mi się że jest to podobnie jak w Czechach - czyli tylko w przypadku gdy matka jest chora na wzwb. W Europie na pewno jest tak jak napisałem.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 09:28:19
  • 0
@Nie_umre_za_ciebie: Omg sprawdz sobie na stronie PZH wykopkowy mundrołku

Stany Zjednoczone. Obowiązek szczepień jest realizowany przez pośrednie zachęcanie, dzieci nie szczepione nie są przyjmowane do placówek publicznych.


http://szczepienia.pzh.gov.pl/faq/wyglada-obowiazek-szczepien-roznych-krajach/
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 09:30:14
  • 0
@husky83: Wybacz ale jest pewna granica kretynizmu, poza którą dalsza dyskusja nie jest już możliwa, ale cóż zwolennicy przymusowych szczepień do zbytnio lotnych umysłowo nie należą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 09:35:10
  • 0
@husky83: Odpowiedziałem ci dwukrotnie, jesteś tak samo durny i pusty w środku jak twoi koledzy proNOPowcy.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 09:42:04
  • 0
@Blob_Morderca: Czy kwestionowanie zasadności szczepień w 1 dobie to są poglądy antyszczepionkowe? Ja bym powiedział ze zdroworozsądkowe. Takie coś powinno być dobrowolne, na wyraźne życzenie rodzica a nawet wtedy dodatkowo skonsultowane pod względem stanu zdrowia dziecka. A nie tak jak jest teraz, że szczpei się wszystkich jak leci, nawet tych z przeciwskazaniami. Uzasadnij potrzebę szczepienia dzieci w 1 dobie na wzw-b i gruźlicę.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 14:34:44
  • 0
@VeleiN: A gdzie ma wychodzić noworodek skoro nie umie jeszcze chodzić? Lol. Dla dziecka najgroźniejsze jest pierwszych 12 msc życia a ten czas i tak leży w łóżku i siedzi w domu.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 14:58:37
  • 1
@elmyn: Tak widziałem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Już tak nie łap za słówka chyba wiesz o co mi chodziło, owszem jeździ na spacery w wózku czy nawet na wakacje ale generalnie nie ma za dużo kontaktu z innymi dziećmi.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
15.11.2018, 15:25:47
  • 1
@SH91: Ale kim ty jesteś że śmiesz sobie wyobrażać że będę na ciebie marnował swój bezcenny czas. Masz tak ciasny umysł, że szkoda czasu. Poza tym pewnie masz < 20 lat i nie masz dzieci więc nie masz prawa głosu w temacie.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 15.11.2018, 14:42:49
  • 7
( ͡° ͜ʖ ͡°)

cclegane - ( ͡° ͜ʖ ͡°)
SPOILER

źródło: comment_YcFaW6AZmxFJ7S3BvEMedQCSxEcsXNOe.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

whatsup666
whatsup666
whatsup666
15.11.2018, 12:51:41
  • 9
Aż ciężko uwierzyć co zawierają w sobie szczepionki #antyszczepionkowcy #szczepienia #medycyna #bekazpodludzi #rakcontent
whatsup666 - Aż ciężko uwierzyć co zawierają w sobie szczepionki #antyszczepionkowcy ...

źródło: comment_Muo9HLWvOhqYo8WScawUhT4wPXwoVXhs.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cclegane
cclegane
cclegane 15.11.2018, 14:33:07
  • 1
@whatsup666: Typowy zestaw proszczepionkowców ten mem i zdjęcie z nagrobkiem sprzed stu lat. I tak smęcicie tym już od 2-3 lat średnio co kilka dni.
  • Odpowiedz

10

Poseł Michał Stasiński staje na czele ruchu proszczepionkowego

Poseł Michał Stasiński staje na czele ruchu proszczepionkowego

- Rzuciła się na mnie horda antyszczepionkowców – tak opisuje internetowy atak na swoją osobę bydgoski poseł PO Michał Stasiński po tym, jak ogłosił, że będzie zbierał podpisy pod propozycją umożliwiającą ograniczenie nieszczepionym dzieciom dostępu do publicznych żłobków i przedszkoli.

konto usunięte
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 15.11.2018, 06:23:56
  • 10
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    polityka
  • #
    szczepienia
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
cclegane
cclegane
cclegane 15.11.2018, 08:44:47
  • -6
Dlaczego wśród proszczepionkowców jest tylu rudych?
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

cclegane
cclegane
cclegane 15.11.2018, 09:14:36
  • -10
@cclegane: Gingers i hate
cclegane
cclegane
cclegane 15.11.2018, 14:26:53
  • -8
@jamtojest: Nie, odpisałem sam sobie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

27

Zięba prosi o pomoc ojca Rydzyka. Chodzi o szczepionki i aborcję

Zięba prosi o pomoc ojca Rydzyka. Chodzi o szczepionki i aborcję

Jerzy Zięba, znachor-mechanik, szuka poparcia dla swoich antyszczepionkowych teorii w telewizji ojca Tadeusza Rydzyka. Przyznaje, że chce wystąpić w "Rozmowach niedokończonych" w "Trwam" i ujawnić dowody na rzekome kłamstwa ministra zdrowia.

wykopowicz19870808
z
termedia.pl
dodany: 14.11.2018, 11:42:31
  • 10
  • #
    polska
  • #
    trwam
  • #
    jerzyzieba
  • #
    tadeuszrydzyk
  • #
    medycyna
  • #
    antyszczepionkowcy
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 13:13:55
  • -23
@yosemitesam:

Bo oczywiście o kimś takim jak laureat nobla Luc Montagnier czy John Walker-Smith to nie słyszeliście, myślicie, że Ziemba to jakiś guru antyszczepów. Jaki żal że tak dajecie się manipulować.

https://www.ageofautism.com/2017/11/nobel-prize-winner-dr-luc-montaigne-on-vaccination-and-sids.html

@Akaano @sweetbunny
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 18:41:49
  • -13
@Strahl: Pełny artykuł masz w języku francuskim do którego prowadzi link? ¯\_(ツ)_/¯

620

Guru antyszczepionkowców szuka poparcia u ojca Rydzyka. Trafia w czuły...

Guru antyszczepionkowców szuka poparcia u ojca Rydzyka. Trafia w czuły...

Jerzy Zięba szuka poparcia dla antyszczepionkowych teorii w mediach ojca Tadeusza Rydzyka. Przygotował nową, wstrząsającą teorię: szczepionki wyhodowane na tkankach dzieci z aborcji.

sIcKwOrLd
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 13.11.2018, 20:00:37
  • 127
  • #
    polska
  • #
    jerzyzieba
  • #
    antyszczepionkowcy
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    heheszki
  • #
    rakcontent
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 06:02:31
  • -52
Ziemba nie jest guru antyszczepionkowcow. Zakop.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 07:03:21
  • -164
@mango2018: Tymczasem w Polsce kolejna lekarka prześladowana za wspieranie zwolenników dobrowolności szczepień i antyszczepionkowców https://dziecisawazne.pl/masowe-szczepienia-nie-sa-potrzebne-rozmowa-z-prof-maria-dorota-majewska/
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 11:54:30
  • -51
@cclegane: Po*bały mi się linki, chodziło o https://www.radio.bialystok.pl/wiadomosci/index/id/161916
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 12:56:02
  • -60
@HeadH: No a naukowcy z CDC, ostatnio podali do wiadomości, że etylortec(do której metabolizuje się tiomersal) jest jednak szkodliwa https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27161558 (sprawdz sobie nazwiska).
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 13:23:33
  • -29
A tu jakiś antyszczepionkowiec obok Wakefielda ( ͡° ͜ʖ ͡°)
cclegane - A tu jakiś antyszczepionkowiec obok Wakefielda ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_UIiY5SERQOsgw97pCRDdVIbmLw6XhSo6.jpg

Pobierz
  • 12
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 13:31:56
  • -39
@norepinefryna: Szkoda ze nikt z proszczepów nie krytykuje głośno laureata nobla Luc Montagnier czy John Walker-Smith, znanych antyszczepionkowców.
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 15:20:10
  • -19
@Aeny: No to jedzmy dalej - Luc Montagnier, laureat nobla, zasłużony w badaniach nad HIV i AIDS, antyszczep od kilku lat. Bada związek min. miedzy szczepieniami a SIDS https://www.ageofautism.com/2017/11/nobel-prize-winner-dr-luc-montaigne-on-vaccination-and-sids.html
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 15:22:32
  • -27
@shiromaru: Mniejszy lub większy sceptyzm wobec szczepień, niektórych szczepionek czy systemu szczepień TO NIE altmed.
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 15:24:32
  • -10
@Aeny: W tym artykule co dałeś nic na ten temat nie ma ¯\_(ツ)_/¯
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 15:32:48
  • -8
@Aeny: Słaby argument strasznie, to tak każdemu można zarzucić jakąś chorobę umysłową czy zaburzenie i uciąć dyskusję.
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 17:14:41
  • -18
@shiromaru: Gdzie w tym artykule mowa o Montagnierze? Co to za z d--y "argument"? Koleś normalnie funkcjonuje, prowadzi teraz badania nad związkiem masowych szczepień a SIDS.
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 18:23:46
  • -10
@Aeny: No dobra ale nie manipuluj tak ze Montagnier poszedł w wode strukturyzowaną bo to nieprawda
RozzuchwalonyAntyszczepionkowiec
RozzuchwalonyAntyszczepionkowiec
RozzuchwalonyAntyszczepionkowiec
14.11.2018, 17:50:54
  • 3
Zderzenie rozsądnego toku myślenia z tym sowieckim, a nawet charakteryzującym się komuszą retoryką o byciu "szkodliwym dla społeczeństwa". Niektórzy najwyraźniej już urodzili się z butem na mordzie. Ciekawe i smutne zarazem.

#szczepienia #szczepionki #antyszczepionkowcy #shitwykopsays #lewackalogika #homosovieticus
RozzuchwalonyAntyszczepionkowiec - Zderzenie rozsądnego toku myślenia z tym sowieckim...

źródło: comment_jBRySLQlJAEFUaSagLwHWbISFkBUX0Sz.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 17:59:10
  • 3
@RozzuchwalonyAntyszczepionkowiec: Homo sovieticus wiecznie żywy. Niewolnicy, ich dzieci oraz ich wnuki. Wszyscy tak samo upodleni i od dziecka tresowani. Już bardziej sanjaye szanuję niż wykopowych Mengele.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 05:54:46
  • 13
Ej ale jak już po raz tysięczny wrzucacie ten nagrobek sprzed stu lat to dodajcie info, że także w czasach bez szczepionek umieralność na choroby zakaźne spadała i wpływ miało na to szereg innych czynników (w tym także antybiotyki, przydatne w leczeniu powikłań, dożywienie dzieci, porawa warunków sanitarnych itp.). Na drugi raz wrzucajcie jakieś dane ze średniowiecza to będziecie mieli całe wioski umarłych ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Według
cclegane - Ej ale jak już po raz tysięczny wrzucacie ten nagrobek sprzed stu lat to d...

źródło: comment_BEVn8ZEjfDYqWR3O6Sk9mgdqXTHJMCq2.jpg

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 06:01:14
  • 2
@KarnyLewandowskiego: Nie dzieci są ważne tylko Majewska, rozumiesz co to wywiad? Po co szczepi się nadal np. na polio skoro ten wirus zdechł już w XX wieku? Ostatni przypadek w Polsce w 1984 i jedyny wirus jaki występuje jeszcze to ten poszczepionkowy (Sabin-3). Więc jaki to ma sens? Ile lat jeszcze będą nas mamić eradykacją polio? Kolejne 30? 40? Tak samo z odrą - MZ sam przyznał, że w Polsce
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 06:16:25
  • 0
@KarnyLewandowskiego: Majewska jest osobą dość kontrowersyjną, ale jeżeli chodzi o jej dorobek naukowy to się o to nie bój bo wykładała babkla na Harvardzie i konsultowała się z nią nawet Kopaczowa w sprawie zakupu szczepionek na H1N1. Mimo to, czasami ma swoje odpały jak Korwin. Ale generalnie zgadzam się z nią, że na niektóre choroby masowe szczepienia nie mają już sensu i wszystkie szczepienia powinny być dobrowolne.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 06:23:19
  • 0
@dart22: Nie przemawia do mnie żałosna propaganda z natemat. Ja nie szczepie i szczepić nie będę.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 06:24:32
  • 0
@almet73:

Masz TV lublin
cclegane - @almet73: 

Masz TV lublin
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 06:46:18
  • 0
@graf_zero: Kolejny lekarz prześladowany w Polsce za wspieranie przeciwników przymusu szczepień
https://www.radio.bialystok.pl/wiadomosci/index/id/161916
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 06:52:46
  • 1
@KarnyLewandowskiego: Ciebie nic nie obchodzi bo ingorancja to błogosławieństwo. Nawet fakt, że badania Wakefielda i Johna Walker-Smitha były profesjonalne, zgodne z medycyną akademicką itp. Lancet wycował artykuł dopiero po 12 latach coś długo im zajęło.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 07:06:03
  • 0
@Mo_xito: Dlatego napisałem, że jest kontrowersyjna i ma czasem odpały. Mimo wszystko w 99% przypadków mówi z sensem.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 07:15:13
  • 1
@Mo_xito: A mnie śmieszy, że Ty przyjmujesz wszystko bezkrytycznie. Np. to, że proszczepienna propaganda ciśnie na Wakefielda, ale jakoś już wybitnego lekarza Johna Walker-Smitha pomija, ciekawe dlatego skoro twierdził to samo co Wakefield i z nim pracował. Mała podpowiedz - Walker-Smith był jak na tamte czasy wybitnym lekarzem światowej sławy, którego oczyszczono ze wszelkich zarzutów przed sądem lekarskim.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 07:44:50
  • 0
@jwitos: Twierdził to samo co Wakefield czy nie?
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 08:44:17
  • 0
@zs_lopez: Sam jesteś idiotą i do tego niedouczonym. Ten szczep co występuje to Sabin-3 (Sabin od twórcy szczepionki). Prawdziwego "dzikiego" polio już nie ma bo został wyparty przez wirust szczepionkowy, choć niektóre proszczepy wierzą jeszcze że pochował się gdzieś w murzyńskich chatach Nigerii bądź w góach Pakiestanu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 09:04:16
  • 0
@zs_lopez: Typowa odpowiedz, typowego bezdzietnego proszczepa ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 12:16:31
  • 0
@0xdeadface: To już inna historia, natomiast autor wątku, do którego się tu odnoszę, poruszył temat śmiertelności, ośmieszając się nagrobkiem z 1914 r. :(
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 15:30:31
  • 2
@BQP: Serio? Pochwal się swoimi osiągnieciami naukowymi i na ilu uczelniach wykładałeś. Co by nie mówić o prof. Majewskiej to wykładała na Harvardzie i University of Missouri, a jeżeli nadal ci mało to dodałbym jeszcze Luca Montagnier, laureata Nobla, zasłużonego w badaniach nad HIV i AIDS, od lat powiązanym z ruchami sceptycznymi wobec masowych szczepień, ponadto John Walker-Smith, dr. Osamu Hotta i wielu wielu innych. Nie wiesz o czym piszesz,
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 15:36:37
  • 0
@embrion: Ten wykres to miazga, dzięki za wstawienie.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 17:43:38
  • 0
@BQP: Ale medycyna akademicka myli się nieustannie, gdyby nie to to nadal lekarze nie myliby rąk czy stosowaliby lobotomię. Pomyśl trochę. Poza tym tu nie chodzi w większości przypadków o całkowite odrzucenie szczepień ale o reformę tego systemu, to nie jest takie proste jak 0-1 że ktoś jest w 100% pro a ktoś jest anty. Jak wprowadzano szczepienia przeciwodrowe to większość lekarzy kwestionowała ich zasadność lub otwarcie była przeciwko i
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 17:43:57
  • 0
@BQP: Ale medycyna akademicka myli się nieustannie, gdyby nie to to nadal lekarze nie myliby rąk czy stosowaliby lobotomię. Pomyśl trochę. Poza tym tu nie chodzi w większości przypadków o całkowite odrzucenie szczepień ale o reformę tego systemu, to nie jest takie proste jak 0-1 że ktoś jest w 100% pro a ktoś jest anty. Jak wprowadzano szczepienia przeciwodrowe to większość lekarzy kwestionowała ich zasadność lub otwarcie była przeciwko i
  • Odpowiedz
kadnUxpRWWKmmJnkjLbPcs
kadnUxpRWWKmmJnkjLbPcs
kadnUxpRWWKmmJnkjLbPcs
14.11.2018, 11:45:47
  • 7
Hej, @cclegane Jakim prawem podajesz fakt

Nawet fakt, że badania Wakefielda i Johna Walker-Smitha były profesjonalne, zgodne z medycyną akademicką itp. Lancet wycował artykuł dopiero po 12 latach coś długo im zajęło.


I nazywasz badania jako profesjonalne kiedy
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 14:37:56
  • 1
@kadnUxpRWWKmmJnkjLbPcs: Nie wierzę, że istniał jakikolwiek konflikt interesów. A czy Walker-Smith twierdził cokolwiek innego niż Wakefield? Poza tym hipoteza Wakefielda zawierała jedynie informacje o potrzebie dalszych badań i związku autyzmu ze specyficzną korelacją wieku szczepionego, przebytej antybiotykoterapii oraz problemów jelitowych a więc specyficznych, połączonych zdarzeń, które w połączeniu prowadziły do autyzmu. A nie na tym, że całkowicie zdrowe dziecko po MMR od razu ma autyzm.
  • Odpowiedz
lewoprawo
lewoprawo
lewoprawo
13.11.2018, 09:55:41
  • 384
Taki tam nagrobek sprzed 100 lat, przyczyną śmierci była błonica. W Polsce chronią nas przed nią szczepionki.

#szczepienia #antyszczepionkowcy #medycyna
lewoprawo - Taki tam nagrobek sprzed 100 lat, przyczyną śmierci była błonica. W Polsc...

źródło: comment_PQ6BbFXsSMd5PTPxCr9ocV3ZjVmVetuB.jpg

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 07:02:15
  • 1
@Erlade: @ddrzazga: @dr_2k: @arczer: @lewoprawo:

Fajnie ze obrazek sprzed 100 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na drugi raz niech autor wrzuci cos ze sredniowiecza będzie wiecej trupow.
Blonicy juz nie ma tak jak polio. Więc kiedy ostateczna data zakonczenia szczepien? Nie wspominam juz nawet o tym, że śmiertelność spadała także bez szczepionek. Masowe szczepienia są niepotrzebne i bezsensowne.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 07:44:09
  • 0
@dr_2k: Nie jest to zarzutka. Przecież to nie ma żadnego związku z poziomem wyszczepialności, w 2006 było tam więcej zachorowań (ponad 42 tyś. ) a wyszczepialność mieli 99%. Dlaczego w krajach cywilizowanych nie było takich epidemii nawet jak wyszczepialność kilkunastu roczników pod rząd była niższa niż 70%? Zauważ ze tego typu wzrosty zachorowań obserwuje się jedynie w biednych krajach. W Polsce podobnie, MZ sam przyznał, że w Polsce nie ma
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 08:39:53
  • 0
@dr_2k: Podostre zapalenie mózgu występuje w 0,01% przypadków, co ciekawe pierwsza wersja szczepionki MMR wywoływała tak dużo komplikacji (łąznie z zapaleniem opon mózgowych) że wycofano ją najpierw w Kanadzie, później w UK a następnie zutylizowano w Brazylii. Nawet na wiki o tym wspomnieli jak widzę :

Państwowa Służba Zdrowia Wielkiej Brytanii wstrzymała stosowanie szczepu świnki Urabe we wczesnych latach 1990., z powodu wirusowego zapalenia opon mózgowych i przeszła na szczep
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 09:02:54
  • 0
@dr_2k: Nie słyszałem o tym i nic w google znaleśc nie moge. Myślę, że to jakiś fejk. W Polsce nikt nie umarł na odrę od 1998 roku (33 letnia kobieta) a w latach 1991-1998 także zero więc gdyby to była prawda to byłby ogromny szum medialny. Ja czytałem, ze wszystkie te osoby po kilku-kilkunastu dniach wróciły do domu.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 09:29:59
  • 0
@dr_2k: No tak to jest znana historia, tylko że 3 najczestrze serotypy pneumo i tak nie są zawarte w refundowanej szczepionce więc nie jest powiedziane, że cokolwiek tutaj by to zmieniło. Poza tym po szczepieniach też dzieci umierają i nawet nie trzeba żeby szczepionka była zła, wystarczy błąd personelu np. błędna kwalifikacja do szczepienia, takich przypadków jest pełno. Wpisz sobie w gogle "dziecko zmarło po szczepieniu". Szczepienie dzieci chorych, z
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 12:09:43
  • 0
@Strahl: Jakie badania? Sam niedawno wyśmiewałeś badania z pubmedu więc może nie manipuluj.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 12:13:54
  • 0
@Strahl: Takie same masz te badania jak twoje bajeczki o wycieczkach ze Szwecji. Masz naprawdę bogatą wyobraźnię.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 12:57:49
  • 0
@Strahl:

Dlaczego tam przeważają obywatele pochodzenia Tureckiego? Pewnie taka sama manipulacja jak z rzekomum potwierdzeniem bezpieczeństwa szczepionki MMR jak wykluczono czarnoskórych
Pff równie dobrze ja mógłbym wkleić, że:

Etylorteć jest
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 08:27:04
  • 3
Ciekawy głos w dyskusji o systemie szczepień w Polsce. Ja również uważam, że najgłośniej o potrzebie przymusowych szczepień krzyczą osoby bezdzietne, gdyż nie muszą podejmować takich decyzji. 99% rodziców jakich znam szczepi dzieci zgodnie z kalendarzem i ani razu nie spotkałem się z krytyką z ich strony. Kolejna wojna polsko-polska nie jest potrzebna. Świat nie jest czarno biały.

#szczepienia #antyszczepionkowcy #medycyna
cclegane - Ciekawy głos w dyskusji o systemie szczepień w Polsce. Ja również uważam, ...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 08:59:56
  • 0
@Misiekchytrusek: A ilu znasz rodziców wierzących w Big Pharmę? Bo ja ani jednego. Nie, to zupełnie nie ma związku. Ktoś kto ma 17 lat nie wie jak to jest podejmować decyzje, dot. zdrowia dziecka, decyzje, których nie da się później cofnąć a błędów naprawić. Nie wie jak wygląda rodzenie i szczepienie w Polsce, nic nie wie ;)
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 09:08:24
  • 1
@Misiekchytrusek: Ale nie wymiguj się i odpowiedz na pytanie bo jak na razie to ty sypiesz anegdotkami. Nieszczepienie to nie nosicielstwo. Sam MZ przecież przyznał niedawno, że w Polsce nie ma odry rodzimej więc po co tyle lat straszenia nieszczepionymi dziećmi?
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 09:25:34
  • 1
@Misiekchytrusek: Skoro sam MZ przyznaje, że nie ma w Polsce odry rodzimej, po kilku latach straszenia nieszczepionymi dziećmi a dzień później, na innej konferencji, znów pier*oli że nieszczepione dzieci są zagrożeniem, to oznacza, że jest osobą niepoważną. W wielu krajach UE wyszczepialność przez kilkanaście roczników była niższa niż 70% ( np. w latach 1980-2010) , a co dopiero mówić o magicznych 95% i jakoś epidemii nie było a też nie
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 12:15:01
  • 1
@Misiekchytrusek: Prawdziwy proszczep powiedziałby, że to wzrost wyrównawczy. Jak na tylu ludzi to mizernie ta epidemia wyglądała. Dla porównania - we Włoszech ponad 10x więcej przypadków niż w PL.
cclegane - @Misiekchytrusek: Prawdziwy proszczep powiedziałby, że to wzrost wyrównawc...

źródło: comment_cLA2Bxa4i0xs0wuxENNp73EpCxcELZD1.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Levetiracetam
Levetiracetam
Levetiracetam
14.11.2018, 09:46:35 via Android
  • 6
Drogi @cclegane !
Przestałeś odpisywać, przestałeś zamieszczać znaleziska, przestałeś wrzucać poranny lolkontent.
Milo widzieć, że znów jesteś! Już się bałem, że dojechali Cię agenci BigPharmy za zagrożenie ich interesom, poprzez ujawnianie prawdy na wypoku, lub jednak zaszczepiłeś się na odrę i umarłes w kilka minut po szczepieniu (albo co gorsza doszło do Ciebie, że to co wypisujesz nie ma sensu, lub straciłeś impet po upadku projektu antyszczepionkowców w Sejmie).

Może Ci się zrobiło przykro, że cytowanie pani Majewskiej to kompromitacja, ale trudno, ktoś Cię musiał uświadomić, jeśli sam nie wiedziałeś :) No bo chyba nie zniżałbyś się do blokowania mnie, ponieważ brakuje Ci argumentów?
Pozdrawiam,
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 11:38:15
  • 1
@Levetiracetam: Dziękuję za ciepłe przywitanie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Co do Majewskiej to zauważ, że podkreślam, iż ma swoje odpały i jest osobą dość kontrowersyjną, ale cóż, to jej Kopaczowa się pytała czy kupować szczepionki na H1N1 a nie Radziwiła. Poza tym, jednak Harvard zobowiązuje. Miłego popołudnia życzę!
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 12:12:51
  • 1
@Strahl: Jak po temacie? W Polsce nadal istnieje przymus szczepień, nadal bestialsko szczepi się dzieci w pierwszej dobie, nawet te z wrodzonym zapaleniem płuc i innymi przeciwskazaniami, nadal MZ planuje rozszerzać kalendarz szczepień o kolejne, przymusowe szczepionki. Walka o normalność trwa nadal.
  • Odpowiedz

7

Włochy: 8 osób chorych na odrę w szpitalach w Bari

Osiem osób chorych na odrę hospitalizowano w krótkim czasie w Bari na południu Włoch - podały w niedzielę włoskie media. Według lekarzy łańcuch zakażeń mogła zapoczątkować 10-letnia dziewczynka, córka tzw. antyszczepionkowców. Żaden z chorych nie był szczepiony.

rybak_fischermann
z
polsatnews.pl
dodany: 12.11.2018, 05:49:22
  • Wykop Poleca
  • Reklama
  • 2
  • #
    europa
  • #
    wlochy
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    szpital
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 09:18:11
  • -5
Czemu nie wspominasz o ogólnej liczbie chorych czyli ponad 2300 osób? To grubo ponad 10x więcej niż w Polsce przy podobnej wyszczepialności. Ale widzę że propaganda medialna u nich podobna jak u nas i te same chwyty :

Według lekarzy łańcuch zakażeń mogła zapoczątkować 10-letnia dziewczynka, córka tzw. antyszczepionkowców. Żaden z chorych nie był szczepiony.


Jak szybko i perfekcyjnie znaleźli pacjenta 0, na pewno mają na to sporo dowodów ( ͡°
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

0

Kolejne prześladowania lekarzy wspiarających antyszczepionkowców w Polsce

Kolejne prześladowania lekarzy wspiarających antyszczepionkowców w Polsce

Pozdrowienia ze szczepionkowego Talibanu.

cclegane
z
radio.bialystok.pl
dodany: 14.11.2018, 07:16:01
  • 11
  • #
    polska
  • #
    nauka
  • #
    zainteresowania
  • #
    polityka
  • #
    medycyna
  • #
    ciekawostki
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 07:27:54
  • -9
@reddml: A nie jest to prześladowanie? Uniwersytet powinien być neutralny światopoglądowo a nie stawiać się w pozycji ciemniaków od przymusowych i masowych szczepień.
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 07:46:59
  • -7
@Sea-Wolf: Masz rację, stop nop to ruch propacjentcki a nie antyszczepionkowy.
cclegane
cclegane
cclegane
Autor
14.11.2018, 08:48:02
  • -8
@nontepeto: Baranie, skoro już tak po chrześcijańsku, to nie jest nauka, to jest ideologia i biznes. Gdyby to była nauka to nie balibyście się tak otwartej wymiany myśli i lekarze nie byliby prześladowani. Niczym się nie różnicie od Mengele.
zpptl
zpptl
zpptl
14.11.2018, 07:38:48
  • 1
@zpptl:
NO nie dogadasz sie. Pewnie dlatego, ze brak danych, albo podanie tych danych spowoduje, ze opisywany przyoadek jest skrajnie rzadki.

https://www.wykop.pl/wpis/36537617/dr-diane-harper-ktora-prowadzila-badania-kliniczne/

#bekazpodludzi #antyszczepionkowcy
zpptl - @zpptl: 
NO nie dogadasz sie. Pewnie dlatego, ze brak danych, albo podanie t...

źródło: comment_ZK1U9lKKuMU7vADcrYEzuQfgNA4Ludrc.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 07:54:23
  • 0
@zpptl: Beka z ciebie. Te dane są i tak zaniżone i to znacznie, według FDA, do VAERS zgłaszane jest jedynie 5% przypadków NOP. No cóż, kolejny proszczepionkowy dzban bez dzieci, który najgłośniek krzyczy o szczepieniach. Btw czemu nie kontynuujesz dyskusji w wątku? Za takie żanujące akcje idziesz u mnie na czarno.
  • Odpowiedz
Lodz
Lodz
Lodz
09.11.2018, 10:24:02
  • 35
@Lodz: Życie to nie bajka
#szczepienia #lodz #zdrowie
Lodz - @Lodz: Życie to nie bajka
#szczepienia #lodz #zdrowie

źródło: comment_R0Zs6wSs1KFBOUmMkkNW03Bq3N4dF3mH.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cclegane
cclegane
cclegane 09.11.2018, 10:34:04
  • 0
@Lodz: Nieszczepienie to nie nosicielstwo. Tak wyglądały statystyki z lat przedszczepionkowych w przypadku odry:
cclegane - @Lodz: Nieszczepienie to nie nosicielstwo. Tak wyglądały statystyki z lat ...

źródło: comment_c1FPWuXsY3OTvW18GO0b9ufWl2lYnQYZ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 09.11.2018, 11:06:34
  • 0
@Lodz: Poza tym troche słabe jest to, że w taki sposób podchodzicie do problemu bo 1) nie wszystkie dzieci mogą być szczepione 2) kwestia szczepić czy nie szczepić jest decyzją rodziców i nic państwu do tego. Taką trochę propagandą zajeższa i to w słabym stylu.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 09.11.2018, 11:22:16
  • 0
@prosile: Tak złoto, a odra to choroba o niskiej śmiertelności, nawet w czasach bez szczepionek więc meme z misiem nie bardzo pasuje ¯\_(ツ)_/¯ Zresztą widać wyraźnie, że śmiertelność spadała bez szczepionek i to dotyczy większości chorób zakaźnych więc tym bardziej kiepski przykład. W ogóle po co wy dzielicie Polaków robiąc takie akcje?
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 06:20:28
  • 0
@EpicKris: @syn_betoniarza: Ja po prostu słucham bliskich mi lekarzy, którzy sami nie szczepią i odradzają szczepienie. Każda szczepionka wiąże się z ryzykiem, szczepienie dzieci np. chorych jest w Polsce normą. To jest po prostu h----d zdrowiem własnego dziecka a poza tym choroby zakaźne wieku dziecięcego nie są już żadnym wyzwaniem dla medycyny. https://dziecisawazne.pl/masowe-szczepienia-nie-sa-potrzebne-rozmowa-z-prof-maria-dorota-majewska/
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 07:45:46
  • 0
@EpicKris: Bo laureat nobla, krytykujący szczepionki to też jest kumpel staszek Aha.
  • Odpowiedz
cclegane
cclegane
cclegane 14.11.2018, 07:08:42
  • 0
Negatywne skutki poszczepiennej "zbiorowej odpornośc"i. Dobry artykuł, dużo źródeł.
https://szczepieniaodra.wordpress.com/zbiorowa-odpornosc/

#szczepienia #antyszczepionkowcy #medycyna
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • Strona 2 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 30.10.2018

    Komentator
  • Rocznica
    od 20.02.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl