#programowanie #python #algorytmy Mirki, jak najlepiej w pythonie rozwiązać taki problem: mam kilka plików txt. W plikach są pocięte fragmenty książki autora A i autora B. Jak teraz rozpoznawać, które pliki są z fragmentami autora A , a które są z fragmentami autora B?
W Polsce skala ukrytej edukacji domowej jest ogromna. Normą jest, że uczeń po skończeniu lekcji nie zrozumiał materiału lub nic nie zapamiętał. A trzeba zrobić zadanie czy przygotować się do sprawdzianu. I okazuje się, że to nie szkoła, a rodzice edukują swoje dzieci.
@dajitemka Brzmi ciekawie. Mozesz nakierowac na jakas literature, albo wyjasnic szybko jaka jest korzysc ze stosowania analizy funkcjonalnej i przestrzenii Banacha zamiast zwyklej euklidesowej plus algebra liniowa w przypadku sieci neuronowych?
@123jurekogorek123 w latach 90-tych byly czteretnie licea. Gimnazja wprowadzono w 1999, a pierwszy rocznik, ktory pisal egzamin na koniec gimnazjum to rok 2002.
Czwarta klasa! 10-11 latki. Czego ich uczy nowa podstawa programowa? Że można sobie patrzeć na świat, wąchać itp, że jest lupa, kompas, mikroskop... Śmiech na sali.
@VulpineGirl: @VulpineGirl: Ilość orzeczeń też przybiera patologiczne rozmiary. 50% uczniów ma jakieś orzeczenia. A dyslektyków, apspergerów w populacji jest pewnie 0.1%
@soniatedi18: W USA specjalistami są importowane talenty, które w rodzimych szkołach uczyły się wszystkiego po trochu (Chiny, blok wschodni).
Materiał do wielu przedmiotów ścisłych został tak wykastrowany z treści, że powstały memy na temat matur i kolorowaniu drwala. Więc o jakim przeładowaniu mówimy?
Zacząłem z #python i na start miałem zadanko, (używać mam #pandas) i mam spore wątpliwości czy tak się to piszę w pythonie i czy to optymalne jest (zapewne nie) więc może ktoś rzuci okiem eksperta czy to ma sens.
Zadanie polega na tym, że na starcie mam miasta usa (a każde miasto leży oczywiście w jakimś stanie) i populację miast(jest jeszcze kupa śmieci ale mnie teraz nie interesują), nie ma żadnego
Czy ktoś z Was zrobił jakieś specjalizacje związane z #machinelearning na #coursera? Ja skończyłem co było z Andrew Ng i robię teraz university of Washington, ciekawi mnie co jeszcze warto
Za ogladniecie kusrsu nikt Ci nie zaplaci. Robisz kursy dla kursow? Lepiej zastanow sie co ze zdobyta wiedza mozesz zrobic. Co potrafisz oprocz odtworzenia zadania z kursu?
@darkelf: pewnie, ze mozna. Firma szuka c++;python developerow. Dobry kandydat musi ogarniac fizyke ze szkoly sredniej i troche matmy np. algebre liniowa
Cześć, Ma ktoś może gdzieś pod ręką link, lub już gotowy plik jakiegoś sensownego wzoru CV programisty po angielsku? Niby jest tego masa na sieci ale albo są płatne albo jakieś brzydkie takie.
promotor kazał mi robić projekt na inżynierkę w keilu / µvision...
ja #!$%@?ę. 1. nie da się między kartami przełączać skrótem klawiszowym (!) 2. nie da się zmieniać kolejności kart (otwartych plików) 3. nie da się nawet zamknąć karty kliknięciem kółka! 4. brak domyślnie ustawionych skrótów do zakomentowywania kodu 5. za to są domyślnie ustawione skróty do "make uppercase" i "make lowercase" xD 6. co najzabawniejsze, ludzie jeszcze za ten soft płacą
Mirki, Swego czasu trafiłem gdzieś w komentarzu na link do strony z wykładami o programowaniu z wydziału MiNI na PW, a teraz nie mogę go znaleźć. Może macie gdzieś wrzucone to w zakładkach i poczęstujecie?
Jeśli biletomat w łódzkim pojeździe MPK ulegnie awarii, trzeba wysiąść i czekać na kolejny autobus, aby nie dostać mandatu za jazdę na gapę. Tak uchwaliła Rada Miejska w Łodzi, a kontrolerzy biletów radykalnie to egzekwują. Miesięcznie wystawiają prawie 10 tys. mandatów.
https://www.kdnuggets.com/2017/10/seven-steps-deep-learning-keras.html
#machinelearning #python #programowanie