Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko239
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
basically_a_free_spirit

basically_a_free_spirit

Dołączył 5 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 160
  • Znaleziska 45
  • Mikroblog 115
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 4
Raisei-chan
Raisei-chan
31.07.2020, 17:14:50
  • 345
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 01.08.2020, 06:11:19 via Android
  • 0
@Raisei-chan zepsułaś wieczór Panu Wprawo swoją krzywdzącą generalizacją. Przyznaj się proszę: nie wstyd Ci?
  • Odpowiedz
o.....b
o.....b
konto usunięte 31.07.2020, 16:17:30 via iOS
  • 188
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 31.07.2020, 20:21:29 via Android
  • 1
@ohbb łączę się z Tobą w bólu!
  • Odpowiedz
Ravenuss
Ravenuss
31.07.2020, 07:04:53 via Android
  • 17
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 31.07.2020, 10:22:50
  • 8
@Ravenuss: smutni są dla mnie ludzie, którym wydaje się, że zakres materiału z przyrki w podstawówce wystarczy na dogłębne i holistyczne zrozumienie wszelkich dziedzin i problemów w świecie.
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 31.07.2020, 12:09:30 via Android
  • 1
@zupa_cebulowa tak, sam wpis mówi tylko o jednym konkretnym problemie, ale jest on przedstawicielem szerszego problemu - ludzi, którym wydaje się, że podstawowa edukacja szkolna wystarczy, żeby móc wypowiadać się z odpowiednim przygotowaniem na wszelkie tematy.

To Ty masz problem z głową, i nazywa się on - ignorancja.
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 31.07.2020, 12:18:56 via Android
  • 1
@zupa_cebulowa tkwij sobie w swojej ignorancji, ale nie wycieraj sobie proszę twarzy nauką, ponieważ to właśnie ona rozwija temat płci dużo szerzej i głębiej, niż możesz to zaobserwować w podręczniku od biologii, na którym ewidentnie zakończyła się Twoja edukacja.

Przychodzą mi na myśl czasy wczesnego liceum, kiedy byłam przekonana, że równanie kwadratowe z ujemną deltą nie ma rozwiązań - a potem poszłam dalej i dowiedziałam się więcej.
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 31.07.2020, 12:42:32
  • 2
@zupa_cebulowa: oczywiście zdaję sobie sprawę, że żadne badania Cię nie interesują, ale i tak się nimi podzielę, bo może ktoś inny skorzysta.

Tutaj praca naukowa dr Stanisława Dulko, jednego z czołowych autorytetów wspierania osób trans w Polsce, która jest wprowadzeniem dla osób niezaznajomionych z pojęciem płci powyżej poziomu gimnazjalnego (tak jak Ty):
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 31.07.2020, 12:59:19 via Android
  • 1
@zupa_cebulowa aha, jesteś jedną z tych osób, które po sprowadzeniu rozmowy z pułapu subiektywnego na naukowy, stwierdzają, że 'wieczorem sprawdzą', a potem zapominają o temacie :) niech tak będzie
  • Odpowiedz

747

W Edynburgu usunięto plakat ‘I ♥ JK Rowling’, bo był zbyt transfobiczny

Pokaż treści 18+

W Edynburgu usunięto plakat ‘I ♥ JK Rowling’, bo był zbyt transfobiczny

Serio. To się dzieje naprawdę.

lnwsk
z
dailymail.co.uk
dodany: 31.07.2020, 07:47:58
  • 106
  • #
    edynburg
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
  • #
    szkocja
  • #
    uk
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 31.07.2020, 10:58:00
  • -7
@Hans_Olo: Ja właśnie nie do końca rozumiem, o co chodzi z tym pełnym niedowierzania 'to siędzieje naprawdę' w opisie. Autorka w ostatnim czasie zaczęła mocno angażować się w sprawy polityczne i światopoglądowe, przez co plakat nabrał nowego kontekstu. W świetle tego nowego kontekstu, postanowiono go zdjąć, ponieważ 'I love JK Rowling' przestało jedynie mieć wydźwięk w kontekście napisanej przez niej sagi, ale także w kontekście jej ostatnich, bardzo krzywdzących i
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 31.07.2020, 10:59:34
  • -5
@Polonius888: bardzo ciekawy komentarz. Może go bardziej rozwiniesz?

2

Coraz więcej hoteli przyjaznych LGBT+

Coraz więcej hoteli przyjaznych LGBT+

Choć temat LGBT+, szczególnie w Polsce, budzi wiele kontrowersji, to coraz więcej hoteli zamieszcza na swoim profilu informację, o ofercie "LGBT+ friendly" oferując bezpieczne wakacje dla wszystkich.

spaiwellness
z
spaandmore.pl
dodany: 31.07.2020, 09:35:11
  • 11
  • #
    europa
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    lgbt
  • #
    ciekawostki
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 31.07.2020, 10:31:06
  • -2
@bregath: @fizzly: Wydaje mi się, że takie 'oznakowanie' może działać po prostu jako skuteczny odstraszacz homofobii, transfobii i ogółem wszystkofobii. Popatrz na komentarz w tym znalezisku: 'wskazywanie, który hotel jest obleśnym burdelem'. Oznaczenie 'LGBT-friendly' dla normalnego człowieka nie będzie miało znaczenia, ale dla homofoba będzie to wystarczające, żeby poszukał sobie innego hotelu.

Dzięki temu osoby np homoseksualne będą mogły trzymać się za rękę idąc korytarzem i nie obawiać
shiromaru
shiromaru
30.07.2020, 10:13:59
  • 314
Ciekawi mnie to, czy ci, którzy "wandalizmem" nazywają powieszenie flagi na pomniku, a tych, którzy tego dokonali "terrorystami" byli tak samo (lub, logicznie rzecz ujmując, jeszcze bardziej) krytyczni wobec pewnych "ideowców", którzy dwukrotnie niszczyli niżej przedstawiony obiekt.

Warto zauważyć, że w przeciwieństwie do tęczy, która została kompletnie zdewastowana, pomnikom nic się nie stało, a straty szacowane są, jak zwykle, w liczbie urażonych uczuć religijnych.

#neuropa #4konserwy #lgbt
shiromaru - Ciekawi mnie to, czy ci, którzy "wandalizmem" nazywają powieszenie flagi ...

źródło: comment_15961040135ECWEVmJO2PuiMxP5a1vnk.jpg

Pobierz
  • 66
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 30.07.2020, 10:28:29
  • 9
@shiromaru: Oczywiście, że nie. Podwójne standardy wśród szeroko zakrojonego konserwatyzmu to niestety chleb powszedni.
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 30.07.2020, 10:34:36
  • 3
już drugi wykopek ze stażem powyżej 10lat spamuje pedo kontentem LPG+.

Czy moderacja za szekle pozwoliła przejąć zombi konta dla neuropców czy to z wiekiem tak wali w dekiel?


@piastun: A może Ty wyszedłbyś czasem z dołka zwanego Ad Personam i wzniósł się z nami na poziom merytorycznej dyskusji?
  • Odpowiedz
MusicURlooking4
MusicURlooking4
28.07.2020, 12:25:03
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 28.07.2020, 12:32:20
  • 1
@MusicURlooking4: Kiedy doczekamy się terapii konwersyjnych dla wszystkofobów? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
G.....5
G.....5
konto usunięte 27.07.2020, 01:40:40
  • 211
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 68
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 27.07.2020, 11:48:24
  • 2
@HarvestinSeason: Wybacz, ale Twoje osobiste zdanie jest tutaj niezbyt istotne. Społeczność naukowa od lat już akceptuje, bada i opisuje zjawisko płci kulturowej.
Jeśli już, to właśnie Ty, odrzucając wedle swojego widzimisię konsensus naukowy, brzmi jak ktoś dotknięty poważnymi urojeniami.
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 27.07.2020, 12:14:19
  • 2
@HarvestinSeason: Wybacz, ale Twój znerwicowany ton wypowiedzi sprawia, że naprawdę martwię się o Ciebie.

Owszem, mój argument opiera się na autorytecie, ale w przeciwieństwie do Twojego przykładu geocentryczności, opinie moich autorytetów nie są wyssane z palca, czy z czyjejś (bardziej lub mniej skażonej) logiki, a z badań i eksperymentów, czyli z metody naukowej. Istnienie płci kulturowej jest dowodzone chociażby przez istnienie tzw. epigenetyki.

Wkleję Ci tu TED Talk neurobiolożki, która zajmuje się
  • Odpowiedz
k.....a
k.....a
konto usunięte 24.07.2020, 06:05:26
  • 62
#lgbt #teczowepaski #tolerancja #neuropa #pytanie #moderacjacontent

Kiedy w końcu doczekamy się opcji "Inna/inny" przy wyborze płci? Wykop już od jakiegoś czasu nawrócił się na bardziej liberalny światopogląd, więc idąc za ciosem przydałoby się docenić część środowiska, które przyczyniło się do ucywilizowania wykopu. Na ten moment osoby, które nie identyfikują się z dostępnymi dwiema płciami z wyboru mają trudności z celebrowaniem
k.....a - #lgbt #teczowepaski #tolerancja #neuropa #pytanie #moderacjacontent

Kied...

źródło: comment_15955706773aEhl64Q5XUuZgF89xpSNe.jpg

Pobierz
  • 70
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 24.07.2020, 06:21:38 via Android
  • 17
@friboo cóż za celny i niepodważalny argument, mistrzu retoryki :)
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 24.07.2020, 08:19:53
  • 0
@InlandEmpire: mnie też wołaj, chętnie poczytam :)
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 24.07.2020, 08:29:29
  • 2
@friboo: myślę, że podstawowym dysonansem między poprawnym zdaniem na ten temat, a Twoim, to to, że nikomu nie zależy na tym, żeby w profilu ustawiać sobie płeć biologiczną. To pole w profilu nie służy do tego, żeby wpisać tam, jaki chromosom występuje lub nie występuje w moich komórkach, a po to, żeby opisać mnie - a więc poprawnym użyciem go byłoby zaznaczenie płci, z którą się utożsamiam (która niekoniecznie musi
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 24.07.2020, 08:31:56
  • 2
@Danicen: płeć biologiczna - nie, płeć socjalno-kulturowa - jak najbardziej. Identyfikacja płciowa to spektrum i nie każdy odnajduje się w jednej z dwóch najpopularniejszych szufladek.
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 24.07.2020, 08:38:14
  • 2
Zdefiniuj "poprawne zdanie na ten temat".


@friboo: to był taki żart :) wybacz.

Chciałam jednak zapytać, po co Ci właściwie taka kartotekalna wiedza? Czy nie lepiej, żeby miała ona praktyczny wydźwięk - wszak to właśnie płeć kulturowa/tożsamość płciowa decyduje o tym, jakie role społeczne dana osoba przyjmuje i odrzuca. Wydaje mi się, że to w kontekście social media, jakim jest wykop, dużo cenniejsza informacja, niż czyjeś chromosomy, które można byłoby
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 24.07.2020, 08:44:26
  • 1
@friboo: Mnie nic nie boli, po prostu sobie z Tobą dyskutuję :)

Płeć to oczywiście również termin biologiczny, ale nie tylko. Ograniczanie swojego postrzegania płci jedynie do jej aspektów biologicznych, jest niestety spojrzeniem niepełnym i mocno spłyconym. Ciężko powstrzymać się od stwierdzenia, że świadomie wybierasz po prostu ignorancję.
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 24.07.2020, 08:46:56
  • 0
@Danicen: Skąd ta agresja? Oczywiście, nie zmienię swoich chromosomów, ale swoją rolę w społeczeństwie mogę :)
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 24.07.2020, 08:53:11
  • 1
@friboo: To pierwsze to był, jak już mówiłam, żart. Jeśli chcesz, przeproszę za niego jeszcze raz :)

To drugie, to niestety smutna konkluzja. Jak już mówiłam, ograniczenie swojego postrzegania płci jedynie do aspektów biologicznych jest z definicji ignorancją - ponieważ dosłownie ignorujesz duży wycinek dziedziny, o której rozmawiamy, żeby pasowała Ci do Twoich tez. Niestety takie działanie nie jest zbyt skuteczne ani produktywne
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 24.07.2020, 09:10:26
  • 0
@Danicen: hej, dzięki za odpowiedź! Cieszę się, że nie jesteś jedną z tych osób, które po prostu obrzucą mnie wyzwiskami i sobie pójdą :)

Zauważyłam, że swój argument oparłeś na pewnej dychotomii między naukowym, rzetelnym podejściem do świata, a zabobonem i argumentach opartych na emocjach i widzimisię.

Ten podział jest fałszywy. To nie jest tak, że osoby trans wyssały sobie swoje problemy z palca - te problemy istnieją i są szeroko badane,
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 24.07.2020, 09:19:12
  • 0
@friboo: przykro mi, że się nie dogadamy, ale dzięki za dyskusję :)
  • Odpowiedz
koziol87
koziol87
22.07.2020, 04:04:58
  • 335
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 57
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 22.07.2020, 09:32:21
  • 0
@koziol87: identyfikacji płciowych rozpoznawanych przez polskich specjalistów jest 7, a nie siedemset :)
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 22.07.2020, 10:11:24
  • 0
@CapoDiPtakMuzzapi: mówimy o dwóch różnych rzeczach. Ty o cechach, ja o rodzajach tożsamości :)

1. płeć żeńska
2. płeć męska
3. płeć nieokreślona
4.
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 22.07.2020, 10:55:50
  • 0
@Intellectually_superior: tutaj screen z prezentacji dr Stanisława Dulko, z której wzięłam te tożsamości:

O co właściwie próbujesz się ze mną kłócić?
basicallyafreespirit - @Intellectuallysuperior: tutaj screen z prezentacji dr Stanisł...

źródło: comment_15954154229dyMOW3plj5gVjQk9XejjF.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 22.07.2020, 11:00:45
  • 0
oj, wybacz. chciałam zawołać:
@CapoDiPtakMuzzapi
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 22.07.2020, 11:35:03
  • 1
@CapoDiPtakMuzzapi: wkleiłam zdjęcie z prezentacji dr Stanisława Dulko, który specjalizuje się w opiece nad osobami trans i jest jednym z czołowych autorytetów w tej dziedzinie w Polsce. Nie wiem, skąd wziąłeś tę autorkę.
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 22.07.2020, 13:08:25 via Android
  • 0
@CapoDiPtakMuzzapi a kto tutaj mówi o jakiejś ideologii? Przecież zgadzam się z Tobą, że transseksualizm to zaburzenie tożsamości płciowej a nie tożsamość sama w sobie. To Ty mylisz pojęcia, jesteś agresywny i na złość używasz wobec mnie innych zaimków i końcówek, niż ja. Z Twoich komentarzy wynika, że jesteś obeznaną i bystrą osobą, ale Twoje podejście do dyskusji zdradza, że wcale Ci na niej nie zależy, a raczej na głoszeniu prawd
  • Odpowiedz
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 22.07.2020, 13:33:30 via Android
  • 0
@CapoDiPtakMuzzapi okej, czyli pozwalasz nam żyć. To już jakiś postęp. Ale powiedz mi, proszę, co skłoniło Cię do użycia wobec mnie innych końcówek, niż te, których używam ja? Czy w jakiś magiczny sposób udało Ci się ustalić przez internet, że wcale nie wyglądam jak kobieta?
  • Odpowiedz
P.....a
P.....a
konto usunięte 21.07.2020, 09:02:17
  • 1320
Te stażystki z roku na rok są coraz gorsze. xD

- Uczyli cię Płatnika?
- (z oburzeniem) Oczywiście!
- Okej, to może zróbmy tak idź mi zrób mocną kawę z mlekiem bez cukru, a jak wrócisz coś ci przygotuję?
- Ale jak to kawę?
  • 613
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 21.07.2020, 12:21:12
  • 9
@Phyrexia: słabe, ja np nigdy nie wyrobiłam sobie nawyku picia kawy i nigdy nie obsługiwałam żadnego ekspresu. No i zostałabym wyśmiana przez Ciebie na mirko, że nie znam proporcji :))
  • Odpowiedz

604

Miasta i gminy w Polsce mogą stracić fundusze unijne przez dyskryminację LGBT

Miasta i gminy w Polsce mogą stracić fundusze unijne przez dyskryminację LGBT

Wiele polskich samorządów przyjęło uchwało o tzw. "strefach wolnych od ideologii LGBT". To może wpłynąć na alokacje środków unijnych - pisze NBC News.

300GOSPODARKA
z
300gospodarka.pl
dodany: 20.07.2020, 09:30:46
  • 528
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    ekonomia
  • #
    lgbt
  • #
    pieniadze
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 20.07.2020, 12:46:44
  • 21
Dobrze, a co z np. z pedofilami, czy zoofilią? Jeszcze do niedawana środowiska naukowe uważały homoseksualizm jako formę dewiacji czy zaburzenia. Dzisiaj te same środowiska uważają takie zachowania za rzecz normalną.


@Foxio: to nie jest tak, że banda naukowców któregoś dnia stwierdziła: 'ej, ci homoseksualiści są jednak tacy od urodzenia, nie da się tego zmienić, więc po prostu ich zaakceptujmy'. Do takich wniosków dotarto przeprowadzając latami setki, tysiące badań biologicznych,
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 20.07.2020, 13:08:07
  • 16
@gzkk:
Gdybyś rzeczywiście przeczytał zawartość któregokolwiek z przytoczonych linków, zamiast je bezrefleksyjnie wklejał, wiedziałbyś, że porównanie pedofilii do orientacji seksualnej dotyczy jedynie genezy zjawiska, a nie akceptacji go w społeczeństwie.

Chodzi o to, że do tej pory uznawano pedofilię za zaburzenie wynikające z traumy przeżytej w dzieciństwie.

Teraz natomiast badania sugerują, że skłonności do pedofilii mogą być wrodzone, tak jak
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 20.07.2020, 13:17:51
  • 10
A nawiasem mówiąc - nie uważam żeby podnoszenie takich argumentów było jakąkolwiek formą manipulacji


@Foxio: Czemu nie? Dokonując takiego porównania, podświadomie przyrównujesz te trzy zjawiska - homoseksualizm, pedofilię i zoofilię - do siebie. Dajesz do zrozumienia, że należą one niejako do tej samej kategorii.

Napisałeś, że szukasz granicy. Tutaj tą granicą jest ZGODA. Tak jak mówiłam, w przypadku homoseksualizmu obaj mężczyźni są w stanie zgodzić się na stosunek. W
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 20.07.2020, 13:38:59
  • -2
@Foxio: Czternastolatka nie jest w stanie świadomie wyrazić zgody, ponieważ jej rozwój jeszcze się nie zakończył. Z tego samego powodu nie może ona wyprowadzić się od rodziców, przestać chodzić do szkoły czy głosować w wyborach.
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 20.07.2020, 13:45:56
  • 1
@Foxio: A więc co? Prawna definicja pedofilii różni się w zależności od kraju. Jaki to ma związek z tym, że dziecko niebędące jeszcze w tym wieku inicjacji nie jest w stanie wyrazić świadomej zgody na stosunek seksualny?
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 20.07.2020, 14:11:34
  • 2
@zeMadafaka: Dobrze. Głosowanie. Czy masz może jakiś link, w który mogłabym zajrzeć, żeby zobaczyć jego wynik? :)

Poza tym, ja nie mówiłam nic o normie. Mówiłam jedynie o tym, że homoseksualizm, zgodnie z prawdą, został uznany za zwyczajną, naturalną, występującą w przyrodzie orientacją seksualną, za którą nie powinno się ludzi dyskryminować ani z której nie da się ludzi 'wyleczyć', ponieważ nie ma czego leczyć.

@gzkk: nie dość, że
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 20.07.2020, 17:11:13
  • -2
@Foxio: Tak. Mówiłam o Polsce. Jaki to ma związek z pierwotnym wątkiem?
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 20.07.2020, 17:11:43
  • -2
@basically_a_free_spirit: Tak się tłumacz pedofilofilu :P


@gzkk: Ty tak serio? Szkoda słów. :)

561

'I should have been told to wait': Woman treated with hormone blockers to...

'I should have been told to wait': Woman treated with hormone blockers to...

Kobieta, która była leczona blokerami hormonów w celu zmiany płci jako nastolatki, pozwała NHS do sądu, mówiąc, że „should have been told to wait”.

ilem
z
news.sky.com
dodany: 19.07.2020, 11:14:59
  • 121
  • #
    swiat
  • #
    ciekawostki
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 20.07.2020, 08:29:11
  • -4
@gusguster: Modę? Czy masz jakieś dowody na potwierdzenie tej tezy? Osoby transpłciowe cierpią na dysforię płciową, czyli ciągły stres i ból psychiczny związany ze znajdowaniem się w nieodpowiednim ciele. Jest to okropna i bolesna choroba. Nikt nie decyduje się na bycie trans, bo to modne.
basically_a_free_spirit
basically_a_free_spirit 20.07.2020, 13:00:24
  • -2
4000% wzrost zgłaszania


@gusguster: jakieś źródło?

Nie wiem, jak to wygląda za granicą, ale wiem doskonale, jak proces tranzycji wygląda w Polsce. Otóż wbrew powszechnemu przekonaniu konserwatywnej części społeczeństwa, to nie jest tak, że można powiedzieć sobie: 'jestem trans' i natychmiast iść pod skalpel lub dostać hormony. Osoba zgłaszająca dysforię płciową lub kwestionująca swoją identyfikację płciową musi przejść dokładny i kosztowny proces diagnozy, w który zaangażowany jest seksuolog oraz psychiatra. Dopiero po
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 2 z 3
  • >
  • respect ? existence : resistance;

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 22.06.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.06.2020

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking