Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko217
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
anonimowy_programista

anonimowy_programista

Dołączył 14 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 10536
  • Znaleziska 1363
  • Mikroblog 9173
  • Obserwujący 535
  • Obserwowane 36
anonimowy_programista
anonimowy_programista 2 godz. i 7 min temu
  • 47
( ͡° ͜ʖ ͡°)

#usa #humorobrazkow
anonimowy_programista - ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#usa #humorobrazkow

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista 21 godz. i 22 min temu
  • 2
Przypomina mi się run na LTC, w 2013, po wcześniejszym runie na BTC. Wtedy to na takiej jednej rosyjskiej giełdzie BTC-e się trade'owło. Na LTC wtedy dało się chyb zrobić 10x w krótkim czasie. Fundamentów do wzrostów wtedy oczywiście żadnych. A teraz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Kiedyś to było...

#srebro #kryptowaluty #gielda #ltc #litecoin
anonimowy_programista - Przypomina mi się run na LTC, w 2013, po wcześniejszym runie ...

źródło: Screenshot 2026-01-26 at 16.10.02

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
17 godz. i 6 min temu via Android
  • 0
@jegertilbake: przydał się jeszcze przy wprowadzaniu paru forków, które potem wchodziły na BTC.

Ale też bym go teraz nie dotykał.
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista 23.01.2026, 10:27:25
  • 29
Tesla odpaliła prawdziwe Robotaxi w Austin. Auta jeżdżą same, bez kogokolwiek w środku. Można takie robotaxi zamówić i samemu takim autem się przejechać. Nastąpiło coś, co według 99% wykopowych ekspertów miało się nigdy nie wydarzyć. Ceny 3-7 razy tańsze niż Uber. Pozostało skalowanie.


W tym wątku oczywiście nikt nie napisze "O kurde, myliłem się", ale za to mnóstwo osób będzie twierdzić, że to nic nie znaczy i że to znowu "nie liczy
@anonimowy_programista +1
miałem problem z zalogowaniem. Formularz potem chciał mój numer telefonu, ale nie dostawałem SMSów, więc w praktyce nie maiłem dostępu do konta. Na szczęście support ostatecznie pomogł.
więcej
anonimowy_programista - Tesla odpaliła prawdziwe Robotaxi w Austin. Auta jeżdżą same,...
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 10:41:41 via Wykop
  • 2
Ale przecież tu kupujesz teslę ze względu na optimusa a nie robotaxi? I


@smieszek321: Losy Robotaxi i Optimus są i jeszcze długo będa połączone. Operują na dokładnie tych samych chipach. Są trenowane w podobny sposób. Każdy sukces robotaxi pokazuje, że jednak zespół Tesli wie co robi i potrafi wypuścić odpowiedni hardware lata przed tym zanim software będzie gotowy.

I robotaxi miało już w całych stanach jeździc w zeszłym
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 10:42:53 via Wykop
  • 2
@msr99
anonimowy_programista - @msr99

źródło: hero-6-bbf26b49

Pobierz
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 10:46:34 via Wykop
  • 7
nie boisz się, że "to jebnie" razem z resztą historycznie rekordowo rozgrzanego rynku USA? Long term może to nie ma znaczenia, ale może być tak że przez 3 lata będziesz miał pół miliona zamiast całego.


@psi-nos: już pisałem wielokrotnie, że moja inwestycja w Tesle zmieniła też charakter przez te kilka lat. To jest mój hedge na to, ze z powodu zawrotnego rozwoju AI, stracę pracę jako programista. Moja teza jest
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 11:10:23 via Wykop
  • 2
@wybranyloginjestzajetyznowu: Auta Waymo z floty Waymo kosztowały w większości po 200k USD. Nowszy model, około 100-125k USD. Koszt Modelu Y, który jeździ w Austin to jakieś 35k USD. Cybercab, którego produkcja rusza w kwietniu powinien mieć koszt 25k USD. Cybercab powinien w całości się amortyzować w ciągu pierwszego roku, jeżeli nie szybciej.
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 12:12:56 via Wykop
  • 0
ale Tesla ponosi porażkę na polu autonomii przez bariery prawne


@smieszek321: bariery prawne w USA dosłownie znikają na naszych oczach. (SELF DRIVE Act of 2026)

lub
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 12:31:50 via Wykop
  • 0
Nikt nie napisze. Ty też nie napiszesz, że maiło być wszędzie i już dawno, a nie po pół roku w jednym mieście ¯\(ツ)/¯


@PiotrFr: bardzo staram się wystrzegać słów takich jak "nigdy". Natomiast na mirko jest mnóstwo osób, które zarzekały się, że to Tesli nie ma prawa się udać.

Ponadto, jestem długoterminowym inwestorem, który już trochę rozumie "Elon Time". Elon sam o tym mówił wielokrotnie na czym polega jego estymowanie. Elon
anonimowy_programista - >Nikt nie napisze. Ty też nie napiszesz, że maiło być wszędzi...
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 12:33:47 via Wykop
  • 0
czyli wjeżdzać all-in w w tesle i elona piżmo? Milionów nie zarobię bo kapitału nie ma, ale coś na plusie byłbym.


@Caban1908: jeżeli musisz zadawać to pytanie, to odpowiedź dla Ciebie najpewniej brzmi: NIE.

Na giełdzie jest pełno lepszych okazji. Jeżeli potrafisz jakąś zidentyfikować, rozumiejąc w pełni firmę - to kupuj śmiało.

Jeżeli chcesz inwestować w Teslę, nie rozumiejąc ani firmy, ani Elona, to niemal pewne jest to, że sprzedaż
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 12:58:32 via Wykop
  • 0
@smieszek321: Waymo nie zarabia i nie będzie zarabiać, mając konkurencję, która w 12h jest w stanie wyprodukować tyle robotaxi, ile całe Waymo ma obecnej floty, robiąc to za ułamek wartości. To Waymo powinno się martwić o konkurencję.

ale momentami wyprzedza ją wolumenowo


Wszystko wskazuje na to, że BYD nadal nie zarabia na swoich elektrykach.
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 13:01:03 via Wykop
  • 0
Na Marsie też takie coś będzie?


@tomekruslan: idź się tutaj pośmiej: https://wykop.pl/wpis/84715783/moja-teza-inwestycyjna-by-inwestowac-w-spacex-za-p przyda mi się podejscie takie jak twoje pod tamtym postem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@anonimowy_programista +35
Moja teza inwestycyjna, by inwestować w SpaceX, za pomocą EchoStar (ticker SATS), się sprawdziła. Na akcjach kupionych sierpniu i listopadzie jestem obecnie 63% do przodu (w stosunku do USD). W PLN dało to 3344 PLN.


Ale to nie koniec :) Dokupiłem kolejne akcje... i będę dokupować dalej. Obecnie
więcej
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 17:58:04 via Android
  • 0
@smallboobslover: bo to największy koszt prowadzenia taxi, zwłaszcza w USA.

ogólnie te robotaxi to chyba najgłupszy pomysł xd nie wiem, wolę nawet najgorszego dziada ukrainca (miałem ostatnio w uberze) który chociaż pomógł mi załadować walizki do auta,


To jeżeli to jest taka ważna usługa, to na pewno wolny rynek bez problemu wykształci taką usługę, by zapłacić komuś, by towarzyszył tobie przez całą podróż i podał ci dwa razy bagaż.

A
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista 23.01.2026, 11:30:29
  • 35
Moja teza inwestycyjna, by inwestować w SpaceX, za pomocą EchoStar (ticker SATS), się sprawdziła. Na akcjach kupionych sierpniu i listopadzie jestem obecnie 63% do przodu (w stosunku do USD). W PLN dało to 3344 PLN.


Ale to nie koniec :) Dokupiłem kolejne akcje... i będę dokupować dalej. Obecnie mam już 26 akcji SATS o łącznej wartości 11 922 PLN.

Wiecie co to oznacza? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nową akcję,
anonimowy_programista - Moja teza inwestycyjna, by inwestować w SpaceX, za pomocą Ech...

źródło: Screenshot 2026-01-23 at 11.53.18

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 11:30:53 via Wykop
  • 0
anonimowy_programista

źródło: Screenshot 2026-01-23 at 12.12.47

Pobierz
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 11:40:14 via Wykop
  • 0
@manlet185cm: gratki będę zbierał za ~15 lat, jak się uda za tą kasę kupić bilety na księżyc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 11:41:58 via Wykop
  • 2
@Kameleon021: tak. Auto wziąłem w leasing. Nie mam serca sprzedać, w momencie, gdy Tesla zaczyna rollout prawdziwie autonomicznych robotaxi: https://wykop.pl/wpis/84715229/tesla-odpalila-prawdziwe-robotaxi-w-austin-https-x
@anonimowy_programista +29
Tesla odpaliła prawdziwe Robotaxi w Austin. Auta jeżdżą same, bez kogokolwiek w środku. Można takie robotaxi zamówić i samemu takim autem się przejechać. Nastąpiło coś, co według 99% wykopowych ekspertów miało się nigdy nie wydarzyć. Ceny 3-7 razy tańsze niż Uber. Pozostało skalowanie.


W tym wątku oczywiście nikt
więcej
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 11:50:04 via Wykop
  • 2
@damer135: Tesla Model Y, Wersja "Long Range", z napędem na 4 koła (2 silniki). 600km zasięgu. Czerwony, z białymi siedzeniami. 4.8s do setki.


Dokładnie ten sam model pod względem techniczny, który teraz jeździ w Austin samo jako robotaxi, bez nikogo w środku. Przed 14 lutego planuje dokupić pełne FSD. Liczę na to, że w lutym w Holandii będzie już dostępne, a nie długo później (2026-2027) w Polsce.

Jeżeli nie
anonimowy_programista - @damer135: Tesla Model Y, Wersja "Long Range", z napędem na 4...

źródło: specification

Pobierz
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 12:04:37 via Wykop
  • 1
@damer135: jeszcze od tego za parę miesięcy powinienem sobie odliczyć 30k PLN, z dopłaty z programu Nasze Auto. Wniosek złożony w grudniu. Ale środki się lada moment w tym programie mają kończyć, jeżeli jeszcze się nie skończyły.

mówimy o Polsce?


Jeżeli Holandia da zielone światło, to inne kraje UE będą mogły dużo łatwiej zezwolić na nadzorowane Full Self Driving. W Europie będzie nadzorowane dłużej niż w USA, ale to system,
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 12:35:07 via Wykop
  • 0
bo jest ogromny młyn.


@zibizz1: sam odbierałem pod koniec kwartału. Moim zdaniem odbiór poszedł dość sprawnie, a w Polsce to był chyba rekordowy kwartał.
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 13:18:58 via Wykop
  • 2
sprzedaj już, idzie krach, do konca kwietnia akcje spadną ponad 50%


@Kameleon021: czym ten krach ma być spowodowany i w jaki sposób planujesz na nim zarobić? Co shortujesz? Bo jeżeli nic, to twoje zdanie jest warte tyle co losowego bota. Jeżeli masz jakąś pozycje krótką, to możemy porozmawiać, zgodnie z "put your money where your mouth is"
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 13:31:54 via Wykop
  • 0
@Kameleon021: porady sprzedaży to ja słyszę regularnie od 6,5 lat, odkąd było po $13. Nie będę ryzykował tworzenia wydarzenia podatkowego, w którym będę musiał zapłacić 200k PLN podatków, nie mając pewności, że odkupie co najmniej 30% taniej.

Pęknięcie banki ai


Czym ono miało by być spowodowane?
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
23.01.2026, 13:38:19 via Wykop
  • 1
@Kremufka2137: tak. 10 grudnia. W ten weekend powinienem zrobić podsumowanie całek akcji :)
  • Odpowiedz
grand_khavatari
grand_khavatari
08.01.2026, 16:03:36
  • 0
co sie z tym wykopkiem stało co kupowal akcje tesli, żeby kupic tesle ?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista 23.01.2026, 10:48:46 via Wykop
  • 0
@dzieju41: kupiłem. 10 grudnia. Podsumowanie całej akcji postaram się wrzucić w ten weekend.

@grand_khavatari akcja trwa od 2019. W maju będzie 7 lat. Tutaj pierwszy wpis: https://wykop.pl/wpis/41504401/zlecenie-przyjete-jestem-obecnie-akcjonariuszem-te
@anonimowy_programista +11
Zlecenie przyjęte. Jestem obecnie akcjonariuszem #tesla, więc oficjalnie będę mógł być w-------y, jak #elonmusk będzie szalał na Twitterze i np. będzie pluł SEC'owi w twarz ( ͡º ͜ʖ͡º) (co wcześniej mnie jakoś nie ruszało tak bardzo)

Cena zakupu wyniosła mnie 199,80
więcej
  • Odpowiedz
vladi_putin
vladi_putin
09.01.2026, 16:10:55
  • 0
Ej był tu kiedyś Mirek co regularnie inwestował w akcje Tesli i miał za to sobie kupić Teslę. Wiadomo co z nim? Jest jeszcze z nami?

#gielda
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista 23.01.2026, 10:34:43 via Wykop
  • 0
@vladi_putin: @Misiek636r @mimik739 Tesla kupiona. A dokładniej wzięta w leasing. Odebrana 10 grudnia. Zrobione już nią ok 1500km.

Akcji dalej nie sprzedałem. Mam ich obecnie 676. Ich obecna wartość to 1 088 641 zł

Może w ten weekend w końcu uda mi się wrzucić podsumowanie całej akcji.
  • Odpowiedz
Obruni
Obruni
22.01.2026, 10:14:37
  • 4
#tesla @anonimowy_programista kupił tesle i gościa wcięło, pewnie nie może przestać jeździć. Hej odpal se wykop na ekranie w aucie, można pisać na wykopie bez wysiadania.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista 23.01.2026, 10:15:06 via Wykop
  • 1
miałem problem z zalogowaniem. Formularz potem chciał mój numer telefonu, ale nie dostawałem SMSów, więc w praktyce nie maiłem dostępu do konta. Na szczęście support ostatecznie pomogł.
anonimowy_programista - miałem problem z zalogowaniem. Formularz potem chciał mój num...

źródło: Screenshot 2026-01-23 at 10.56.08

Pobierz
  • Odpowiedz

3

Grokipedia (ta od Elona Muska), dodała artykuł na temat Wykop.pl - wiecie co...

Grokipedia (ta od Elona Muska), dodała artykuł na temat Wykop.pl - wiecie co...

... z nim zrobić. Będąc zalogowanym, można dodawać sugestie edycji, by artykuł lepiej odzwierciedlał prawdę.

anonimowy_programista
z
grokipedia.com
dodany: 06.01.2026, 20:28:17
  • 1
  • #
    technologia
  • #
    afera
  • #
    elonmusk
  • #
    grok
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    ciekawostki
RamzesXIII
RamzesXIII
03.01.2026, 15:37:55
  • 20
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista 03.01.2026, 17:57:55 via Android
  • 4
@RamzesXIII: trafiasz na moją listę ludzi pozytywnie zakręconych
  • Odpowiedz
tymoteuszruchacz
tymoteuszruchacz
02.01.2026, 07:41:50
  • 1
Wybieram się w podróż z Miami do Nowego Orleanu (przez Atlantę) i pomyślałem, aby na turo wynająć Teslę. Ma ktoś z was jakieś doświadczenia z podróżowaniem teslą lub elektrykiem na tak długim dystansie w #usa? Ma to sens czy lepiej nie kombinować i wziąć auto spalinowe? #tesla
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista 02.01.2026, 12:51:07 via Wykop
  • 1
@tymoteuszruchacz: jeżeli bierzesz, to TYLKO I WYŁĄCZNIE z Full Self Driving (nie mylić z autopilotem). Ostatnio David Moss zrobił dwukrotnie trasę od wybrzeża do wybrzeża bez dotykania kierownicy. Superchargerów jest od groma po drodze.
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista 02.01.2026, 12:54:07 via Wykop
  • 2
@tymoteuszruchacz: daruj sobie inne ładowarki w USA, niż superchargery, chyba, że lubisz niespodzianki. Nie bez przyczyny wszyscy producenci w USA przerzucili się na standard wtyczki Tesli, by ich auta mogły korzystać z sieci Tesli. Podłączasz i po prostu działa. Zero formalności. Gdzie z inymi ładowarkami to zawsze jest problem. Trzeba wyklikiwać nie wiadomo co, na małym ekranie, podczas gdy pada śnieg. Często inne stacje nie działają, a alternatywy nie ma,
  • Odpowiedz
Cyberdyne
Cyberdyne
25.12.2025, 10:56:48
  • 2
Tesla omija pełny parking i wjeżdża do wolnego
#fsd #tesla #samochody #motoryzacja
Cyberdyne - Tesla omija pełny parking i wjeżdża do wolnego
#fsd #tesla #samochody #mo...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista 25.12.2025, 12:23:48 via Android
  • 0
@Cyberdyne: korelacja != przyczynowość
  • Odpowiedz
splinter96
splinter96
23.12.2025, 12:41:32
  • 273
#heheszki
splinter96 - #heheszki

źródło: G8xfMw9WUAIH17_

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista 23.12.2025, 19:29:00 via Android
  • 0
@splinter96: przypomni ktoś kontekst tego zdjęcia?
  • Odpowiedz
gonzo91
gonzo91
11.12.2025, 04:58:35
  • 5
#gielda #spacex #tesla #elonmusk
Lelon potwierdza nadchodzące IPO rakietek.
gonzo91 - #gielda #spacex #tesla #elonmusk
Lelon potwierdza nadchodzące IPO rakietek.

źródło: image

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
anonimowy_programista
anonimowy_programista 11.12.2025, 05:12:25 via Android
  • 0
Tymczasem na mojej "inwestycji w SpaceX", na razie jestem 29.94% do przodu ( ͡º ͜ʖ͡º)

  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista 11.12.2025, 09:47:58 via Wykop
  • 1
@kromeczek: gdybyś stał na przeciwko mnie mówiąc to zdanie, to chyba bym Cię chyba zabił przez przypadek śmiechem XD
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista 11.12.2025, 10:13:05 via Wykop
  • 0
@kromeczek: SpaceX już w tym momencie jest dochodowy. W listopadzie mieli już ponad 8 milionów klientów. I to Recurring Revenue, bardzo lojalnych klientów, którzy jeżeli się na taki produkt zdecydowali, najczęściej oznacza, że nie mają żadnej sensownej alternatywy... i długo mieć nie będą, bo Amazon LEO dopiero raczkuje.

Ale zanim Ci wyłożę, dlaczego SpaceX ma nie małą szansę zrobić 20x w przeciągu 10-15 lat, to chciałbym najpierw usłyszeć co masz
anonimowy_programista - @kromeczek: SpaceX już w tym momencie jest dochodowy. W listo...

źródło: G5BK9fuXcAAXZ5Y

Pobierz
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista 11.12.2025, 11:09:44 via Wykop
  • 0
@kromeczek: nie ma sensu z Tobą gadać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cała firma stoi na cienkim chuju starlinka który ostatnio przegrał koło mnie z budową anteny i internetem LTE za 35zł,


Mirek kupił LTE za 35zł, więc to nie możliwe, żeby 8-9 miliony klientów (i kilka kolejnych w kolejce) widziało w tym wartość! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista 11.12.2025, 11:48:07 via Wykop
  • 3
@kromeczek: koleś, ty prostego wykresu nie potrafisz zinterpretować. Liczba klientów rośnie wykładniczo a ty pieprzysz, że "entuzjaści już kupili" sugerując, że kończy im się popyt (który może się i skończy w jakimś momencie przy danym progu cenowym, ale na podstawie czego tak twierdzisz, że rzekomo teraz się kończy zainteresowanie... na podstawie informacji instytutu DzD?). Nie znasz podstaw takich jak cena usługi, a komentujesz konkurencyjność takiego rozwiązania. Nie rozumiesz podstaw inwestycji,
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista 23.12.2025, 15:38:14 via Android
  • 0
@dodo_: do tej pory nie było ekonomicznego uzasadnienia by zbudować 1000 starshipów. To będzie ogromny koszt. Teraz to udziałowcy będą błagać by budować ich jak najwięcej, bo to one będą potrzebne by wynosić jak najwięcej AI Data center w kosmos. Ta flota powstanie nie jako przy okazji realizacji innego celu, który od początku powinien dość szybko przynosić zysk
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista 19.12.2025, 01:54:51
  • 1
Cybercab (z kierownicą) został zauważony podczas testów w Kaliforni. Ostatnie plany mówiły o rozpoczęciu produkcji w kwietniu 2026

source: https://x.com/niccruzpatane/status/2001804813487739224

#tesla #gielda #robotaxi #technologia #sztucznainteligencja

Czy Cybercab w 2026 będzie produkowany z kierownicą?

  • Tylko bez kierownicy 11.3% (6)
  • Obie wersje: z kierownicą i bez 39.6% (21)
  • Tylko z kierownicą 20.8% (11)
  • Nie będzie produkowany w 2026 28.3% (15)

Oddanych głosów: 53

anonimowy_programista - Cybercab (z kierownicą) został zauważony podczas testów w Kal...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

UsmiechnietyAnon
UsmiechnietyAnon
19.12.2025, 06:53:14 via Wykop
  • 11
@anonimowy_programista: Jakie to brzydkie ehh
  • Odpowiedz
FLAC
FLAC
19.12.2025, 07:38:13 via Wykop
  • 1
@anonimowy_programista: wyprodukują pewnie jakąś niewielką ilość z kierownicą na rzecz walidacji dla legislacji ale nie będzie to core czy też wielkoseryjna produkcja. IMO poczekają (aż prawo pozwoli) aż będą mogli klepać docelową wersję bez kierowcy, nawet jeśli to oznacza poślizg.
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista 17.12.2025, 09:57:59
  • 3
Kolejne ATH na pre-markecie. Ogólnie TSLA potrzebuje ~ +2% dzisiaj względem wczorajszej ceny zamknięcia, by przebić poziom 500 USD

#gielda #tesla
anonimowy_programista - Kolejne ATH na pre-markecie. Ogólnie TSLA potrzebuje ~ +2% dz...

źródło: image

Pobierz

Czy TSLA przebije dzisiaj $500?

  • Tak 43.0% (40)
  • Nie 57.0% (53)

Oddanych głosów: 93

  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
17.12.2025, 12:58:42 via Wykop
  • 2
ale zrzut 20% po 500$ wydaje się sensowne przy total wartości obecnej :D


@DubKidz: Tesle zaczynają jeździć bez nikogo w środku po Austin, a ja mam w tym momencie sprzedawać? Nie ma opcji.

Ludzie nie rozumieją, że jeżeli oni stwierdzą, że to działa, to mogą wypuścić 1000 aut z fabryki na ulicę jednego dnia, udowadniając, tym samym, że Waymo nie ma szans. Nawet jeżeli tego nie zrobią na przestrzeni 1
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
18.12.2025, 07:41:07 via Wykop
  • 0
Jak zwykle błędnie zakładasz korelację rzeczywistości z wycenami giełdowymi.


@mir_anonim: jeżeli użyłeś "jak zwykle", możesz mi proszę wykazać moje wcześniejsze takie błędy?
  • Odpowiedz
robibobi123
robibobi123
robibobi123
16.12.2025, 11:27:27
  • 3
#tesla mocno zastanawiam sie nad zakupem modelu y performance, testujac wszystkie tej wielkosci auta tj mercedes glc i bmw x4 elektryki byd sealion czuc przepasc technologiczna, wygoda foteli i dzwiek duzo lepszy niz w tych markach, monotonnosc wnetrzna i minimalizm mi nawet pasuje chociaż moglo by byc lepiej, boje sie jednak awaryjnosci auta i spadki wydajnosci baterii podobno pp 2023 bardzo wzrosla szybkosc degradacji niektorzy juz po 20tys km maja
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista 16.12.2025, 12:29:11 via Wykop
  • 1
czy tez poczekac na nowe modele z jeszcze lepszym softem i wykonczeniem.


@robibobi123: nowych modeli bym się nie spodziewał, a już na pewno nie modeli performance, bo one wchodzą często ostatnie.

Jeżeli chodzi o lepszy soft, to jeżeli Ci dokucza jakiś phantom breaking, czy nienajlepsze parkowanie, to musimy się modlić, żeby do zacofanej Europy trafiła w końcu wersja FSD jaką mają w USA, Kanadzie, Meksyku, Australii, Korei, itd. Brak tego softu, to
anonimowy_programista - >czy tez poczekac na nowe modele z jeszcze lepszym softem i w...
  • Odpowiedz

8

Ashok Elluswamy na X - Robotaxi Tesli w Austin jeżdżą już bez kierowcy.

Ashok Elluswamy na X - Robotaxi Tesli w Austin jeżdżą już bez kierowcy.

Pełna autonomia coraz bliżej. Niedługo każda prywatna Tesla z HW4 będzie mogła jeździć bez kierowcy.

FLAC
z
x.com
dodany: 15.12.2025, 07:03:28
  • 5
  • #
    tesla
  • #
    motoryzacja
  • #
    technologia
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    ciekawostki
  • #
    usa
anonimowy_programista
anonimowy_programista 15.12.2025, 13:57:12 via Wykop
  • 2
@Lardor: na lawecie, to chyba Ciebie.... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
anonimowy_programista - @Lardor: na lawecie, to chyba Ciebie.... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
anonimowy_programista
anonimowy_programista 16.12.2025, 08:02:02 via Wykop
  • -1
przecież bankowo ktoś tego szrota prowadzi


@Lardor: dlaczego? Jest tysiące nagrań, gdzie jest pokazane, jak ludzie nie dotykają kierownicy przez setki mil. Czy to jest takie zaskakujące, jak wygląda kolejny krok?
anonimowy_programista
anonimowy_programista 15.12.2025, 20:06:16
  • 5
Dziennikarze CNET, na temat Full Self Driving Tesli:

Cztery dni, 4 godziny i 100 mil przez San Francisco. Teraz jestem w pełni przekonany, że system FSD Tesli to przyszłość jazdy samochodem. Przeprowadził mnie przez to wszystko. Wąskie ulice przy krawężnikach, dziwaczne garaże parkingowe, śliskie od deszczu autostrady, a nawet kręty bałagan na Lombard Street – zarówno w suchej, jak i mokrej pogodzie – wszystko bez żadnych problemów. Radził sobie lepiej niż
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Cyberdyne
Cyberdyne
15.12.2025, 18:52:24
  • 2
HUAWEI ZABIJA! 🤣
Huawei Avatr 12 z 4 LiDARami

#huawei #tesla #fsd #samochody
Cyberdyne - HUAWEI ZABIJA! 🤣
Huawei Avatr 12 z 4 LiDARami

#huawei #tesla #fsd #samo...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista 15.12.2025, 19:36:48 via Wykop
  • 1
anonimowy_programista

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista 15.12.2025, 19:43:19 via Wykop
  • 2
@Cyberdyne: w temacie LIDARów:
anonimowy_programista - @Cyberdyne: w temacie LIDARów:

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista 15.12.2025, 14:02:19
  • 1
Będzie dzisiaj ATH na Tesli? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tesle Model Y bez nikogo w środku, jeżdżą już sobie same po Austin, w USA ( ͡° ͜ʖ ͡°)


https://wykop.pl/wpis/84258007/tesle-model-y-bez-nikogo-w-srodku-jezdza-juz-sobie

#tesla #gielda #robotaxi #technologia
@anonimowy_programista +6
Tesle Model Y bez nikogo w środku, jeżdżą już sobie same po Austin, w USA ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#robotaxi #tesla #technologia #motoryzacja #samochody #sztucznainteligencja
więcej
anonimowy_programista - Będzie dzisiaj ATH na Tesli? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 Tesle Model Y bez n...

źródło: Screenshot 2025-12-15 at 14.59.39

Pobierz

Robotaxi jeździ już samo bez nikogo w aucie. Będzie dzisiaj ATH ($488.55)?

  • Tak 50.9% (28)
  • Nie 49.1% (27)

Oddanych głosów: 55

  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
15.12.2025, 14:33:18 via Wykop
  • 0
anonimowy_programista

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
Autor
15.12.2025, 15:16:50 via Wykop
  • 0
Jak ludzie mogą firmę w której nic jakoś znaczaco się nie zmieniło handlować po 200 a za pare miesięcy po 500? za 2 lata P/E przebije 1000( ͡° ͜ʖ ͡°)


@zibizz1: tak z ciekawości, ile inwestycji, na których zrobiłeś 10x miałeś w swoim życiu? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ile takich, na których zrobiłeś 30x?

Bo powiem Ci, że kupowałem Teslę, gdy PE
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 19
  • Strona 1 z 19
  • >

Antek Anonimowy

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 01.07.2025

    Komentator
  • VIP
    od 07.02.2025

    VIP
  • Rocznica
    od 05.11.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 08.01.2025

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska
  • Gadżeciarz
    od 02.05.2024

    Gadżeciarz
  • Wykopowicz
    od 31.10.2025

    Wykopowicz

Autorskie tagi

  • #zbieramnatesle

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking