Ile wydamy podczas Black Friday 2024? Oto wyniki badania

Z badania przygotowanego przez UCE RESEARCH i Grupę Offerista wynika, że w tym roku podniósł się pułap najczęściej wskazywanych wydatków na zakupy w Black Friday.
z- 5
- #
- #
- #
- #

Z badania przygotowanego przez UCE RESEARCH i Grupę Offerista wynika, że w tym roku podniósł się pułap najczęściej wskazywanych wydatków na zakupy w Black Friday.
z
Rynek książki cyfrowej zyskuje coraz bardziej ugruntowaną pozycję w Polsce odpowiadając już za 15,5% wartości całego sektora.
z
Zamiast przeszukiwać internet w poszukiwaniu streszczenia programu telewizyjnego, co często grozi przypadkowym ujawnieniem głównych wątków fabularnych, najnowsza funkcja Prime Video ma na celu uchronić widzów przed natknięciem się na spoilery.
z
Lidl i Biedronka walczą w reklamach telewizyjnych o to, która sieć jest najtańsza. Tymczasem, jak to zwykle bywa, gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupow
z
Dedykowana przestrzeń dla urządzeń elektronicznych na Vinted stale się rozwija, i już teraz umożliwia członkom kupowanie i sprzedawanie telefonów komórkowych czy tabletów, z których już nie korzystają.
z
Do tej pory Snapchat unikał umieszczania reklam w zakładce Chat, ale teraz użytkownicy zaczną widzieć Sponsorowane Snapy od reklamodawców obok wiadomości od swoich znajomych.
z
Tegoroczna wyprawka szkolna kosztowała średnio 656 zł, czyli o 146 zł mniej niż rok temu, a większość rodziców i opiekunów zaopatruje ucznia w wyposażenie niezbędne do rozpoczęcia nowego roku szkolnego systematycznie przez całe wakacje, dzięki czemu rozkładają ten koszt na kilka miesięcy wynika z
z
Według raportu Talent Trends 2024, opracowanego przez firmę rekrutacyjną PageGroup, aż 54% osób w Polsce uważa, że sztuczna inteligencja (AI) w miejscu pracy wpłynie na ich długoterminowe plany zawodowe.
z
Już od 1 stycznia 2025 roku lekarze w Polsce będą mogli reklamować swoją działalność medyczną. To efekt nowych przepisów. Co się zmieni? Na co powinniśmy się przygotować jako potencjalni odbiorcy reklam z branży medycznej? Warto sprawdzić.
z
AI Act, który wszedł w życie na początku sierpnia, to krok milowy dla Unii Europejskiej, podejmującej wyzwanie wyznaczania globalnych standardów dla rozwoju, wdrażania i użytkowania w sposób etyczny sztucznej inteligencji.
z
Rozstrzygnięcie to stanowi istotny precedens pokazujący, że nawet technologiczni giganci tacy jak właściciel Facebooka i Instagrama muszą respektować prawo i szanować godność każdej osoby.
z
Komisja Europejska zamknęła dochodzenie dotyczące mechanizmu nagród w TikTok Lite.
z
Kolarstwo jest na tyle wdzięczną dyscypliną sportu, że można je uprawiać w praktycznie każdym wieku. Nic nie stoi na przeszkodzie, by na rowerze mogli jeździć nawet seniorzy. Tu kilka słów o tym, jak w takim wieku w pełni cieszyć się jazdą na dwóch kółkach.
z
Ponownie - ciekawe dane na temat naszych zachowań zakupowych w sieci.
z
Technologie rozpoznawania twarzy stają się coraz bardziej popularnym, chwalonym za wygodę zamiennikiem haseł. Niestety cyberprzestępcy potrafią już kraść dane biometryczne i wykorzystywać sztuczną inteligencję do tworzenia materiałów typu deep fake, aby logować się do naszych kont.
z
Vinted spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki. Wyniki badań wskazują, że Polacy luksus identyfikują bardziej ze znaną marką niż wysoką ceną, a wraz ze wzrostem dochodów coraz częściej zaczynają poszukiwać konkretnych rzeczy o wartości ponad 500.
z![E-commerce w Polsce. Ile wydajemy i kto kupuje najwięcej? [wyniki badania]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/264166569f5d057ca7a834c489cc86251174484bdb55125207d81cb25d765256,w220h142.jpg)
Polacy lubią kupować online. Jak wynika z raportu Głównego Urzędu Statystycznego, Społeczeństwo informacyjne w Polsce w 2023 r., w ubiegłym roku zakupów przez Internet w Polsce dokonało 64,3% osób w wieku 16-74 lata.
z
Nowe niestandardowe awatary mają reprezentować twórcę i ułatwiać docieranie do odbiorców na całym świecie.
z
Tym razem więcej kategorii niż w kwietniu czy w marcu wykazało jednocyfrowy wzrost rok do roku dwanaście na siedemnaście monitorowanych. Do tego dwucyfrowa podwyżka rok do roku objęła jedną grupę produktów.
z
Microsoft chce, aby jego Generatywna sztuczna inteligencja była bardziej użyteczna dla zespołów w szczególności w korporacjach i dużych organizacjach.
zRocznica
od 02.02.2024
Król Wykopaliska
od 07.03.2023
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking