Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko201
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Tunhan
Tunhan

Tunhan

Dołączył 2 lata i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3925
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 3821
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 5
daeun
daeun
2 godz. i 5 min temu
  • 11
Pobłażajmy dalej a niebawem polskie ulice zaleją barbarzyncy nierespektujący żadnego prawa ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#ukraina #rosja #wojna
daeun - Pobłażajmy dalej a niebawem polskie ulice zaleją barbarzyncy nierespektujący ...

źródło: 1000056636

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan przed chwilą via Wykop
  • 0
@daeun: I właśnie dlatego powinno działać normalne państwo, a nie internetowy sąd ludowy. ktoś popełnił przestępstwo jest policja, prokuratura, sądy i przepisy dotyczące pobytu cudzoziemców. Nie rozumiem, czemu część mediów robi z każdego takiego zdarzenia element wojny narodowościowej. Winny jest konkretny człowiek, a nie paszport. To samo tyczy się tego kierowcy i reszty gówna które jest tu codziennie wrzucane.
  • Odpowiedz
Pituch
Pituch
9 godz. i 58 min temu
  • 274
Wiecie co jest najgorsze? To, że Rząd nie ma dobrych narzędzi do walki z dezinformacją na takim fejsbuczku. A dlaczego nie ma? A to trzeba sie zapytać jaśnie nam panującego w Pałacu prezydenta.

Zawetowana ustawa o mediach wdrażała przepisy DSA i dałaby narzędzia do usuwania ruskich fejków. No, ale wolność słowa.

#ukraina #afera #bekazprawakow #bekazpisu #polska #polskieonuce #ruskapropaganda
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan 2 godz. i 20 min temu via Wykop
  • 0
jedyna możliwość, to konto rejestrowanie mObywatelem na Facebooku, Twitterze i innych social gownach, tak samo zrobić już z aktualnymi kontami.


Wtedy p0laczek by przemyślał, czy jego komentarz czasami się nie wlicza w kacapską propagandę, bo jak nie to szybkie wezwanie na bagiety( ͡º ͜ʖ͡º)


No
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan 1 godz. i 27 min temu via Wykop
  • 0
niezłe porównanie, mocniejszą weryfikację do jazdy samochodem, jakbym konfiarza słuchał XD.


@d4wid: Standardowo zamiast odnieść się do argumentu, najpierw konfiarz, onuca itd. XD Da się jeszcze na tym portalu dyskutować bez przypinania ludziom etykiet?

Propaganda działa, bo cepy mają dostęp do
  • Odpowiedz
Shoujiki
Shoujiki
9 godz. i 7 min temu
  • 203
W Polsce jeśli jesteś ofiarą jakiegokolwiek ataku motywowanego faszystowskimi zapędami to masz p--------e. Ruska kolumna sfabrykuje cię w AI, Grażyna z miasta po drugiej stronie kraju napisze „poprawną” wersję, a kilku popularnych polityków z prawicy zacznie to powielać. Nie ma sprawiedliwości w tym kraju z gówna, tylko czekać aż pis, konfa i brown dojdą do władzy, to jeszcze zacznie się systemowe szczucie na ofiary i ułaskawianie oprawców (przypominam case Mariki Matuszak)

#
Shoujiki - W Polsce jeśli jesteś ofiarą jakiegokolwiek ataku motywowanego faszystowsk...

źródło: IMG_1654

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan 7 godz. i 26 min temu via Wykop
  • 1
@Shoujiki: Robisz dokładnie to samo, co zarzucasz drugiej stronie. Bez pełnego obrazu sprawy już wydałeś wyrok, przypisałeś ludziom intencje i dorobiłeś do tego całą polityczną narrację. Zamiast trzymać się faktów, od razu dzielisz ludzi na dobrych i złych.

Pytanie tylko, czy robisz to świadomie, czy po prostu nie zauważasz, że sam wpadasz w tę samą pułapkę, którą krytykujesz?
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan 6 godz. i 29 min temu via Wykop
  • 0
@Shoujiki: Ale kto tu niby usprawiedliwia agresję na dzieci? XD Wymyśliłeś sobie przeciwnika a potem z nim walczysz. Problem jest w tym, że z jednego nagrania robisz od razu pełny akt oskarżenia: faszystowskie zapędy, ruska kolumna, przyszłe rządy i systemowe prześladowanie ofiar.

Najśmieszniejsze jest to, że w odpowiedzi na zarzut, ze
-wydajesz wyrok bez pełnych faktów
odpowiadasz:
- wydając jeszcze większy wyrok, tylko głośniej XD.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan 6 godz. i 27 min temu via Wykop
  • 0
Ładnie to bronić atak na dzieci psychopato?


@Shoujiki: Potępienie czynu nie równa się od razu zgoda na dopisywanie dowolnej narracji. Ale widzę, że u ciebie jak ktoś nie przyklepie całej paczki ideologicznej razem z potępieniem sprawcy, to automatycznie zostaje obrońcą przemocy. To jest właśnie plemienne myślenie.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan 6 godz. i 1 min temu via Wykop
  • 1
@Shoujiki: Ale ty nadal nie bronisz swojej tezy, tylko zmieniasz temat.

bo to nie jest tumanie


@Shoujiki: Jak puszczają ci nerwy i zaczynasz od wyzwisk zamiast argumentów, to raczej znak, że warto zrobić krok wstecz i zastanowić się nad własną tezą.
  • Odpowiedz
PierdekAlonso
PierdekAlonso
10 godz. i 28 min temu
  • 795
Rząd KO wykastrował ustawę, która miała pomóc zwykłym ludziom w walce z patowynajmem krótkoterminowym. Rutnicki z PO, Raś z PSL i jego kumple dosłownie przeredagowali ustawę, która miała walczyć z Airbnb według instrukcji jakie wydało im Airbnb Germany GmbH. Przecież to jest jakieś kuriozum i całkowita kompromitacja rządu. Tu powinno wszędzie wjechać CBA. Oni jeszcze idą do mediów i się chwalą jakim to wielkim sukcesem w walce z najmem krótkoterminowym jest ta
PierdekAlonso - Rząd KO wykastrował ustawę, która miała pomóc zwykłym ludziom w walce...
  • 86
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan 8 godz. i 38 min temu via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
prostymirek
prostymirek
wczoraj, 11:48:42
  • 971
Dzisiaj grubas nie wie czy przeszkadza mu UPA, czy 12 letnie dziewczynki, a jutro pójdzie do urny głosować i nie dziw się pan że pojutrze obudzisz się pan w trzeciej rzeszy

#ukraina
prostymirek - Dzisiaj grubas nie wie czy przeszkadza mu UPA, czy 12 letnie dziewczynk...

źródło: hqdefault

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 12:50:34 via Wykop
  • 0
@prostymirek: a mogłobyć tak ze przeszkadzały mu buty na siedzeniu?
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 13:15:28 via Wykop
  • 1
@prostymirek: w starym kłamali i sprostowali?
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 13:27:45 via Wykop
  • 1
czy wiedzę czerpiesz z tiktoka?


@prostymirek: Nie muszę czerpać wiedzy z TikToka, żeby zauważyć, że zamiast odnieść się do prostego pytania, próbujesz robić wycieczki osobiste. Skoro masz takie zaufanie do oświadczeń MZK, to wskaż konkretnie gdzie jest napisane, żę NIE TRZYMAŁA butów na siedzeniu.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan 17 godz. i 7 min temu via Wykop
  • 0
@EBerne: Czy wg twojego komentarza @prostymirek to

mroczny mściciel za 5 zł,


?
  • Odpowiedz
perseweratywnosc
perseweratywnosc
przedwczoraj, 10:01:12
  • 255
#polskieonuce #bekazkatoli #bielskobiala #ukraina
perseweratywnosc - #polskieonuce #bekazkatoli #bielskobiala #ukraina

źródło: 1000143794

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan przedwczoraj, 11:26:28 via Wykop
  • 0
@perseweratywnosc: @Vetinari: @Buhaj67 Nie każdy negatywny odbiór brzmienia języka oznacza niechęć do ludzi, którzy nim mówią. Ludzie mają różne gusta. Wasza emocjonalna reakcja pokazuje, że nie odróżniacie zwykłej preferencji od uprzedzenia. Pewnie dlatego panowie ze zdjecia tego nie wprowadzili bo by wam o------o już na maksa.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 07:19:44 via Wykop
  • 0
@Tagnk: Problem w tym, że cały czas zakładasz coś, czego nie udowodniłeś, że negatywna reakcja na samo brzmienie języka automatycznie wynika z niechęci do ludzi. Mylisz preferencje powiedzmy estetyczną z z uprzedzeniem.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 12:35:55 via Wykop
  • 0
Zakładam to ze względu na osobiste doświadczenia,


@Tagnk: Subiektywna opinia nie jest argumentem. Wiesz ile takich subiektywnych opini słyszalem o róznych grupach.

Nie mam powodu by musieć ci coś udowadniać


@Tagnk: NIe masz, mozesz po prostu przyznac mi racje albo się obrazic.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan 17 godz. i 58 min temu via Wykop
  • 0
@Tagnk: Widzisz jak Cię pięknie zdiagnozowałem.
  • Odpowiedz
gaz_wieprzowy
gaz_wieprzowy
gaz_wieprzowy
wczoraj, 08:49:10
  • 26
#ukraina

Co wydarzyło się w autobusie przed słownym atakiem 54-latka? Mamy oficjalne stanowiska

Nastolatka z Ukrainy trzymała nogi na fotelu, a 54-latek zwrócił jej uwagę - to widać na początku nagrania z kamer autobusu nim zdarzenie zaczyna nagrywać 11-latka, która następnie jest wulgarnie obrażana. Ani prezes MZK, ani prokuratura w Bielsku-Białej nie potwierdza, by dziewczynka pluła na mężczyznę. Nagranie z autobusu zostało zabezpieczone i stanowi dowód w postępowaniu.


heh, głupio wyszło, co?
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 10:26:03 via Wykop
  • 1
@washington:

TRZYMALA NOGI NA FOTELU xDDDDDDDDDDDDDDDD dawac ja do stodoly husaria


@washington: Jak się nie umie zachować to niech wraca do swojego kraju. Mówi to każdy liberał o imigrantach w Polsce. Ja jednak bym jej nie wysłał to jeszcze dziecko
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan 23 godz. i 59 min temu via Wykop
  • 0
@Ucho1899: wyciekłeś cześć mojego komentarza i robisz k---ę z logiki brawo. Nigdy bym tak o tym dziecku nie powiedział.
a tak w ogóle to jakoś po stylu twojej wypowiedzi mnie nie dziwi, że trzymasz nogi na siedzeniu w przestrzeni publicznej.

publicznie przyznajesz się do chamstwa a ze mnie taki konfederata jak z Ciebie cywilizowany europejczyk
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan 23 godz. i 50 min temu via Wykop
  • 0
@AgentGRU: z tego wynika, ze jednak do końca na siedzeniu. Tylko takim który był niżej a to nic nie zmienia.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan 23 godz. i 14 min temu via Wykop
  • 0
@AgentGRU: Nie zachodzi w Tobie dysonans żaden? Można trzymać nogi na siedzeniu jak się go nie brudzi ? z kim ja tu siedzę
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan 23 godz. i 6 min temu via Wykop
  • 0
@AgentGRU: Ja nie wiem, dlaczego miałby kłamać. Tylko samo istnienie czyjegoś oświadczenia nie oznacza automatycznie prawdy. Gdyby napisał, że ktoś zrobił kupę w autobusie, ale nie śmierdziało, to też nie zakładałbym od razu spisku po prostu uznałbym, że jest to dość nietypowe.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan 22 godz. i 54 min temu via Wykop
  • 0
@AgentGRU: Przykład z kupą był analogią, nie twierdzeniem, że ktoś zrobił kupę XD Właśnie pokazywał absurd Twojego podejścia: każdą próbę zadania pytania traktujesz jak teorię spiskową.

dla Ciebie jest oświadczenie = sprawa zamknięta, kto pyta = spiskowiec.

jak się okazało że nie miał prawa się tak zachowac, to szukacie dziury w całym


@AgentGRU: oczywiście, że nie miał. Gość chyba dostał naganne za agresję wcześniej ale pytanie o okoliczności
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan 22 godz. i 38 min temu via Wykop
  • 0
zrozumiałem, ale to kiepska analogia.


@AgentGRU: to już opinia.

Ten drugi akapit pozostawię bez komentarza. Miłego dnia
  • Odpowiedz
Anonek463
Anonek463
wczoraj, 09:32:09
  • 758
#konfederacja #polityka #braun #ukraina #humorobrazkowy
Anonek463 - #konfederacja #polityka #braun #ukraina #humorobrazkowy

źródło: image_picker_F74FB741-52E7-49B5-87AD-7BBBE737A323-71532-000005FA14ABC5AF

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 10:33:21 via Wykop
  • 3
że mamy pozwolić na takie zachowanie?


@Anonek463: Czy on jest chamem? - pewnie tak. Też na to się nie zgadzam ale
nie zgadzam się rownież niewłaściwe korzystanie z przestrzeni wspólnej. Dziecko zachowywało się po chamsku rownież.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 12:48:05 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 14:43:31 via Wykop
  • 0
@eiffello: Ciekawe, że w momencie, kiedy brakuje argumentów, dyskusja nagle przechodzi w ocenianie człowieka. To, że mam inne zdanie albo zadaję pytania o przebieg zdarzenia, nie oznacza, że popieram czyjąś agresję. Można potępiać jedno zachowanie i jednocześnie analizować drugie. To się nazywa myślenie, a nie brak empatii.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan 23 godz. i 17 min temu via Wykop
  • 0
myślenie to czekanie na oficjalne stanowisko i wtedy opieranie na tym swojej oceny.


@eiffello: Najciekawsze jest to, że dla Ciebie myślenie zaczyna się dopiero wtedy, kiedy ktoś przyjmie oficjalną narrację i zakończy analizę. Nie jestem przekonany, czy na tym właśnie polega myślenie krytyczne.

A ty zrownales zachowanie faceta i dziewczyny. Piszesz "pewnie tak" na to ze facet jest chamski. Ale dziewczyna juz po prostu "jest chamska". Juz nie 'pewnie', tylko po prostu.
  • Odpowiedz
duzy_gracz
duzy_gracz
wczoraj, 10:56:30
  • 117
Gość zwrócił uwagę małej ukraińskiej ..... żeby przestała trzymać nogi na fotelu w autobusie, a media zrobiły z niego AKowca dokunującego kontrmasakry w Galicji Wschodniej. Dobre sobie.

#ukraina #polska
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 12:40:42 via Wykop
  • 1
jeżeli w twoim domu rodzice tak zwracali ci uwage, to nic dziwnego że skończyłeś jako konfiarz


@thorgoth: a w twoim domu trzymali nogi na siedzeniach? Po co ty te wycieczki personalne robisz?
  • Odpowiedz
Famine
Famine
wczoraj, 05:04:24
  • 559
Nie no jak trzymała nogi na siedzeniu to powinna być kara śmierci. Dodatkowo deportacja /s

#polska #afera #ukraina #bielskobiala
Famine - Nie no jak trzymała nogi na siedzeniu to powinna być kara śmierci. Dodatkowo...

źródło: temp_file1447051525233970158

Pobierz
  • 120
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 07:50:26 via Wykop
  • 0
zekaj. Dyskusja jest kto sie nie umie zachowac w autobusie. I jedna osoba nie potrafi sie zachowac co widac na nagraniu. Cala reszta to spekulacje nie poparte zadnym wiarygodnym dowodem.


@patykiem_pisane: pojawiaja się jakies artkuły. Nie mogę znaleść nagrania i zwerfyfikować.
Tunhan - >zekaj. Dyskusja jest kto sie nie umie zachowac w autobusie. I jedna osoba n...

źródło: Zrzut ekranu 2026-07-14 095146

Pobierz
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 08:03:39 via Wykop
  • 1
To gdzie te nagrania z monitoringu skoro juz lataja na lokalnych mediach i fb


@patykiem_pisane:

Nie mogę znaleść nagrania i zwerfyfikować.


@patykiem_pisane: nie mam fb jak znajde to Cie zawołam jak nie znajde teź.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 08:14:52 via Wykop
  • 0
@patykiem_pisane: Coś takiego znalazlem jeszcze. Nagrania nie ma - nie ma sprawy jak opublikują to się przekonamy.
Tunhan - @patykiem_pisane: Coś takiego znalazlem jeszcze. Nagrania nie ma - nie ma sp...

źródło: Zrzut ekranu 2026-07-14 095146

Pobierz
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 08:34:37 via Wykop
  • 0
@patykiem_pisane: wyciagnelem to z komentarza w jakiegos funpage na fb (nazwa w ss). Nic potwierdzonego ale tez nie sprawdzalem tego jakoś dogłebnie dlatego napisalem, że bez nagrania nie ma sprawy.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 10:47:07 via Wykop
  • 0
@patykiem_pisane: Masz oświadczenie mzk. Dziewczynki się zle zachowywały konczymy temat.
Tunhan - @patykiem_pisane: Masz oświadczenie mzk. Dziewczynki się zle zachowywały kon...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 10:52:28 via Wykop
  • 0
@patykiem_pisane: pierwsze zdanie nie zastosowanie się do regulaminu.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 11:02:34 via Wykop
  • 0
@patykiem_pisane: Nie chodzi nawet o osobny punkt pt. zakaz butów na siedzeniu. W autobusie obowiązuje podstawowa zasada, że siedzenie jest miejscem dla pasażera, a nie podnóżkiem. Brud z podeszwy zostaje tam, gdzie potem ktoś siada.
Podstawowe zasady trzymania higieny. Do paczkomatu też w teori mozna srać ale nie o to chodzi.

Co warto podkreslic po uwadze od pasazera cofnela natychmiast nogi.


@patykiem_pisane: Nie wiem co to zmienia. Nie
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 11:04:36 via Wykop
  • 0
Tylko że kurcze, no w ocenie spółki nie odbiegała od zachowań, które na co dzień można obserwować wśród młodzieży podróżującej naszymi autobusami.


@Jaszczompx: oceny spólki mnie mało intresują. To, że jakieś zachowanie jest częste, nie oznacza automatycznie, że jest właściwe albo że należy je akceptować. Jak lubisz siedziec na brudnych siedzeniach to sobie siedz.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 12:04:47 via Wykop
  • 0
Nas natomiast w tym wątku mało interesuje twoje odwracanie uwagi od kluczowego problemu - jakim jest 50-letni cham, wyzywający dzieci.


@Jaszczompx: Ja nie odwracam problemu zauważam go i wielokrotnie to przyznawałem. Różni nas to, że ja zadaję pytania i próbuję zrozumieć cały przebieg zdarzenia, zamiast od razu kierować się emocjami.
Jeżeli widzę, że osoba A zachowała się źle, to potrafię to powiedzieć. Ale dokładnie tak samo oceniam zachowanie osoby B.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 12:38:01 via Wykop
  • 0
Pokaż mi paragraf zakazujący sranie do paczkomatu.


@mk321: ja mam nadzieje ze to ironia była ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Ariel1990lbn
Ariel1990lbn
Ariel1990lbn
wczoraj, 08:40:10
  • 119
Gdy niemiecka policja glebuje Bąkiewicza i jego kumpli za niewykonywanie poleceń to jest to bezprzykładny atak na polski naród i metody gestapowskie. Gdy randomowy Polak wyzywa ukraińskie dzieci od k---w, każe im w---------ć na Ukrainę i zaczyna je szarpać to nie jest to atak na tle narodowościowym, trzeba poznać kontekst, może miał swoje powody, inny Ukrainiec kopnął w twarz Polaka, a poza tym był Wołyń. Logika prawaków.

#ukraina #polityka
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 10:20:06 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ATAT-2
ATAT-2
ATAT-2
wczoraj, 08:15:15
  • 88
- Dziewczynki zaczęły nagrywać film dopiero jak facet zaczął być agresywny i wyzywać je od ku*ew - PODEJRZANE!!!!

- Dziewczynki rzekomo robiły burdę w autobusie, nie regowały na uwagi, opluły faceta i nikt tego nie nagrał / nie ma tego na monitoringu - NIE MA TU NIC PODEJRZANEGO

Czego nie rozumiecie?

#ukraina #rosja #polskieonuce #bekazprawakow #neuropa #bielskobiala
ATAT-2 - - Dziewczynki zaczęły nagrywać film dopiero jak facet zaczął być agresywny i...

źródło: image

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 09:48:47 via Wykop
  • 1
nie ma tego na monitoringu


@ATAT-2: widziałes monitoring? podziel się
  • Odpowiedz
MatyasHunyadi
MatyasHunyadi
wczoraj, 08:00:55
  • 45
Pokrzyczeli, pokrzyczeli - i wychodzi że żadnego ataku na tle rasistowskim nie było, a cała afera stąd że kierowcy puściły nerwy, bo ukraińskie smarkacze ignorują kulturalne zwrócenie uwagi żeby swoich smierdzacych brudnych buciorów nie trzymać na siedzeniu z którego korzystają inni pasażerowie, a on o to dba, bo to jego obowiązek.

Nie dajcie się nabrać na pedagogikę wstydu wtłaczaną do głów przez ukraińskie onuce - jedyne realne onuce obecne na tej wymarłej
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 09:45:53 via Wykop
  • 1
Dla dzieci i bezrobotnych informacja: W razie złapania Cię na L4 jak np. idziesz na zakupy masz presrane, bo l4 to nie jest urlop żeby załatwiać sprawy na mieście albo walczyć z wrogami ojczyzny. Tym bardziej dbać o "porządek" w miejscu pracy xDDD


@Gartarr: Widać, że kolega nigdy na l4 nie był . Jeszcze ma czelność pisać o bezrobotnych.
Powiedz mi przyjacielu czy dostał adnotację ze ma lezeć?
  • Odpowiedz
nonOfUsAreFree
nonOfUsAreFree
przedwczoraj, 16:10:48
  • 344
Wczoraj w programie "Śniadanie Rymanowskiego" w Polsat News poruszono kwestię nierównego wieku emerytalnego kobiet i mężczyzn.

Przyczynkiem do rozmowy była wypowiedź Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz z Polska 2050, która zaproponowała uzależnienie niższego wieku emerytalnego dla kobiet od liczby posiadanych dzieci.
Wyraźnie rozbawiony Dariusz Wieczorek z Lewica oświadczył, że jego partia "absolutnie nie będzie wspierać tego typu działań", a na pytanie Bogdana Rymanowskiego o to czy w kwestii emerytalnej mężczyźni są dyskryminowani odpowiedział "oczywiście, że nie".

W żartobliwą
nonOfUsAreFree - Wczoraj w programie "Śniadanie Rymanowskiego" w Polsat News poruszon...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan przedwczoraj, 17:48:51 via Wykop
  • 12
@Seraficzna2: nikt nie pytał
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan przedwczoraj, 17:53:22 via Wykop
  • 20
@Lumberjack91: Żadne kompromisy 65 to 65.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan wczoraj, 08:08:52 via Wykop
  • 1
Tak się składa że poprosiłem @Seraficzna2 aby wypowiedziała się tutaj na ten temat za co bardzo dziękuję ( ͡° ᴥ ͡°)


@Okajri: To, że kogoś poprosiłeś o odpowiedź, jest mało istotne. Mój komentarz odnosił się do jej wypowiedzi nie na temat. Zamiast odnieść się do problemu systemowego, podała jakas swoja sytuację.
  • Odpowiedz
dzkeson
dzkeson
przedwczoraj, 10:06:13
  • 1189
Jedna z obrzydliwych mord pośrednio odpowiedzialnych za atak na ukraińskie dziecko. Obrzydliwa kremlowska kreatura.

#bekazpisu
#ukraina
#bekazprawakow
#konfederacja
#polityka
dzkeson - Jedna z obrzydliwych mord pośrednio odpowiedzialnych za atak na ukraińskie ...

źródło: IMG_1648

Pobierz
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan przedwczoraj, 11:17:46 via Wykop
  • 5
niestety obecny rząd nie ma jaj żeby taki typ siedział za kratami


@GladysDelKarmen: To nie rząd decyduje, kto idzie do więzienia za konkretny czyn.
Rząd może zmieniać przepisy albo politykę karną ale nie może nakazać sądowi wsadzić konkretnej osoby do więzienia. Mamy coś takiego jak prawo ale widze, że Ciebie przerasta i reagujesz emocjami.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan przedwczoraj, 13:27:37 via Wykop
  • 3
to ty podważasz ciąg przyczynowo skutkowy


@VZee: Brzytwa Ockhama nie działa tak, że wybieramy najbardziej pasującą politycznie historię i uznajemy ją za dowiedzioną. Można krytykować czyjeś poglądy, można uważać je za radykalne czy szkodliwe, ale przeskok od "ktoś głosi określoną ideologię" do "jest bezpośrednią przyczyną cudzych czynów" wymaga czegoś więcej niż emocjonalnej narracji.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan przedwczoraj, 14:50:11 via Wykop
  • 1
Słucham, kto w sejmie ma większą wiedzę niż taki Braun?


@Propagidator: zależy z jakiego zakresu. Wydaje mi się, że może Ci imponować jego wiedza historyczna - strzelam.

Terlecki,Zandberg,Tusk,Maciewicz - mają większa wiedze historyczną to tylko z tych co mi do głowy przyszło.
w Sejmie są osoby z doktoratami i profesurami historii oraz wieloletnim dorobkiem naukowym.
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan przedwczoraj, 15:04:18 via Wykop
  • 2
Tusk, proszę cię xD Ciekawe na jakiej podstawie twierdzisz, że ma większą wiedzę? Przecież to prostak jakich mało.


@Propagidator: na podstawie wykształcenia.
  • Odpowiedz
splinter96
splinter96
przedwczoraj, 11:45:08
  • 676
oto słowo pańskie
#polityka #bekazprawakow #ukraina #wojna #bekazpodludzi
splinter96 - oto słowo pańskie
#polityka #bekazprawakow #ukraina #wojna #bekazpodludz...

źródło: 1000032112

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan przedwczoraj, 13:05:19 via Wykop
  • 1
@splinter96: Idol Wykopu wybitny sportowiec, naukowiec i komentator. XDDD
Wystarczy, że ktoś powtarza te same hasła co wy, a od razu robicie z niego autorytet. Najwyraźniej zgodność poglądów wystarcza, żeby przestać patrzeć na dorobek, kompetencje i osiągnięcia. Kocham ten portal za to
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan przedwczoraj, 13:11:33 via Wykop
  • 0
@atreus-bogwojny: Mądre według kogo? XD Samo zgadzanie się z czyjąś opinią nie robi z człowieka eksperta ani autorytetu. Autorytet buduje się dorobkiem, a nie tym, że mówi rzeczy, które mi się podobają.

parówo


@Protectorx: daruj sobie te wycieczki chłopczyku.
  • Odpowiedz
Matuuusuuu
Matuuusuuu
przedwczoraj, 09:42:42
  • 144
Taki wasz obraz prawaki. xDDDD

Wyższy intelekt ułatwia mężczyznom przyswajanie odmiennych punktów widzenia, przez co rzadziej trzymają się oni sztywnych reguł. Z kolei panowie o niższym IQ, wykazując mniejszą elastyczność myślenia, mogą chętniej sięgać po tradycyjne schematy przy ocenie skomplikowanych zjawisk społecznych, co naturalnie zbliża ich do konserwatyzmu.


https://www.rp.pl/psychologia/art43843321-jakie-poglady-polityczne-maja-osoby-z-najwyzszym-iq-badanie-trwalo-kilkadziesiat-lat

#bekazpisu #bekazkonfederacji #polityka
Matuuusuuu - Taki wasz obraz prawaki. xDDDD
Wyższy intelekt ułatwia mężczyznom przysw...

źródło: obraz

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tunhan
Tunhan
Tunhan przedwczoraj, 11:40:25 via Wykop
  • 1
Wyższy intelekt ułatwia mężczyznom przyswajanie odmiennych punktów widzenia, przez co rzadziej trzymają się oni sztywnych reguł. Z kolei panowie o niższym IQ, wykazując mniejszą elastyczność myślenia, mogą chętniej sięgać po tradycyjne schematy przy ocenie skomplikowanych zjawisk społecznych, co naturalnie zbliża ich do konserwatyzmu.


@Matuuusuuu: Wśród konserwatystów byli i są wybitni naukowcy, filozofowie, ekonomiści czy politycy. Inteligencja pozwala zarówno kwestionować istniejące normy, jak i dostrzegać argumenty za ich zachowaniem. Dla was
  • Odpowiedz
Tunhan
Tunhan
Tunhan przedwczoraj, 12:31:33 via Wykop
  • 1
Ale profesur Czarnek i doktur Nawrocki to nie są żadni naukowcy, mordo...


@Matuuusuuu: Pani minister magister xD, Kotula to wybitna naukowczyni? Twoje argumenty nie przechodzą nawet najprostszej weryfikacji logicznej. Czy napisałem gdzieś, że każdy konserwatysta to wybitny naukowiec?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • Strona 1 z 6
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 11.02.2026

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking