Trzeźwy Poranek - 1700 kontroli - 0 pijanych kierowców. Brawo
Nietrzeźwi kierowcy są dużym problemem na naszych drogach. Dlatego niemal codziennie przypominamy, że prawne konsekwencje jazdy po alkoholu to nie największy problem. Prawdziwe kłopoty zaczynają się dopiero wtedy, gdy dojdzie do tragedii. </b><b>Mając to na uwadze, strzeleccy policjanci organizują s
z- 155
- #
- #
- #
Wszystkim fanom trzeźwych poranków opiszę po krótce swoją sytuację z przed trzech-czterech lat. Mam 47 lat mieszkam pod Warszawą przejeżdzając o poranku lokalną drągą na styku granic Wawy i Pruszkowa zrobił się korek i wszystkich kierujących jak leci trzepano alkoblow. Odmówiłem poddaniu się temu bezprawnemu badaniu trzeźwości prosząc o podanie podstawy zatrzymania. Dodałem, że jechałem zgodnie z przepisami światła włączone pasy zapięte, auto sprawne a póki co mamy domniemanie niewinności
: https://prawonadrodze.org.pl/nowe-rozporzadzenie-o-kontroli-duchu-drogowego-to-bubel-prawny/
Jeżeli jest Pan w posiadaniu innego komplementarnego opracowania to proszę podzxielić się z forumowiczami,
https://prawonadrodze.org.pl/nowe-rozporzadzenie-o-kontroli-duchu-drogowego-to-bubel-prawny/
W zakresie badania trzeźwości zwłasza dwa fragmenty:
.
2. Kwestia braku podstaw prawnych oraz faktycznych podjęcia kontroli
Kwestia
1.3. Rutynowe badania na zawartość alkoholu w organizmie
W paragrafie 4 ust. 5 nowego rozporządzenia MSWiA zamieszczono rozbudowany przepis dotyczący rutynowych kontroli trzeźwości. Jego bezpośredni sens dotyczy zawieszenia stosowania niektórych obowiązków po stronie kontrolującego7. Pośrednio jednak – i w pokrętny sposób – przemycono do powszechnie obowiązującego porządku prawnego nielegalne dyrektywny Komendanta Głównego Policji dotyczące badań trzeźwości kierujących, którzy prowadząc pojazd poza wszelkim podejrzeniem o popełnieniu przestępstwa lub wykroczenia w stanie po użyciu alkoholu.
Dzieje