Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko202
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
TheKirghizLight

TheKirghizLight

Dołączył 3 lata i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4834
  • Znaleziska 2161
  • Mikroblog 2673
  • Obserwujący 46
  • Obserwowane 1
  • Dodane (94)
  • Komentowane (1914)
  • Plusowane (665)
TheKirghizLight
TheKirghizLight 05.09.2022, 11:44:21
  • 21
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
05.09.2022, 11:48:35
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
05.09.2022, 12:02:07
  • 9
Nie wiem, nie interesuje mnie konfederacja, antykonfederacja czy cokolwiek innego. Twój tok rozumowania jest taki, jak to, że w latach, gdy w filmach grał Nicolas Cage, było więcej utonięć w basenach


@kuroszczur: Nie, do obecnej sytuacji, co często krytykują fani Konfederacji, czy szerzej starego liberalizmu doszło w wyniku działań tych osób, szczególnie Reagana, a ten jest dalej wielbiony. A potem krytyka, że banki w USA robią co chcą i że
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 02.09.2022, 18:02:32
  • 5
Obejrzałem pierwszy odcinek Pierścieni Władzy i podchodząc do serialu sceptycznie, myśląc, że będzie jak z Wiedźminem to na razie nie jest źle. Na pewno znacznie wyższy poziom od tiktokowego Wiedźmina. Największe wrażenie robią na pewno obłędne zdjęcia, zobaczymy co będzie w kolejnych odcinkach. W każdym razie bawi mnie narzekanie ultra-ortodoksyjnych tolkienistów piszących o braku zgodności z oryginałem. Film/serial na podstawie utworu nie musi, a według mnie nie powinien w ogóle dążyć do
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rafaello91
Rafaello91
Rafaello91
02.09.2022, 19:44:24
  • 0
@TheKirghizLight: Ja tam nie sądzę że uważano że to będzie gniot, bardziej juz spodziewano się właśnie takiego Wiedźmina czy Wheel of Time czyli spoko ale bez szału, oczywiście z perspektywy kogoś kto nie czytał i nie wsiąknął w uniwersum. Ludzie trochę zapomnieli o ocenach takich jak 6/10 czy 5/10 i oba obozy obrzucają się 10/10 lub 1/10.
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
02.09.2022, 21:08:06
  • 0
Ja tam nie sądzę że uważano że to będzie gniot, bardziej juz spodziewano się właśnie takiego Wiedźmina czy Wheel of Time czyli spoko ale bez szału


@Rafaello91: Wielu jednak uważało. Na pewno też jakość Wiedźmina wpływała na ten osąd LotR przed premierą na zasadzie analogii. A co do ocen to smutna prawda.
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 29.08.2022, 16:55:23
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Leniek
Leniek
29.08.2022, 16:55:57
  • 7
Zastanawia mnie spiskowa teoria o cyfrowym pieniądzu.


@TheKirghizLight: cyfrowy pieniondz zły, bitcoin dobry, czego nie rozumiesz lewaku? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Strelau
Strelau
29.08.2022, 18:45:08
  • 2
@peszmerd: No ale właśnie ta Twoja teoria nie trzyma się kupy.

Przecież według Ciebie to powinna być wymagana wszędzie. W końcu chcą totalnej kontroli. A jednak tak na prawdę to nie była wymagana gdziekolwiek, zwłaszcza jeśli miałeś wykonany test.
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.08.2022, 18:30:06
  • 14
Za komuny były tylko dwa kanały telewizyjne, z kolei dziś mamy ich nieograniczoną ilość oraz oczywiście platformy streamingowe. Na tych dwóch kanałach puszczano min. Felliniego czy Bergmana, co zaś mamy na tej niepoliczalnej liczbie kanałów i netflixach? Kolejny niezwykłe przygody bohaterów MCU. Adekwatnie z polskimi produkcjami filmowymi. Mieliśmy Wajdę, Hasa, Kawalerowicza, Polańskiego, Kieślowskiego i innych. Dziś mamy resztki kina ambitnego vide Pawlikowski. A dominują idiotyczne, nieśmieszne komedie romantyczne czy filmy akcji autorstwa
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
23.08.2022, 18:50:00
  • 4
@fantazm:

No tak złoto to chyba nie było, dawniej też powstawały mierne filmy, tylko cóż... No pamięta się tylko te dobre i klasyki :). Dzisiaj też bywa, że lecą fajne filmy, choć faktycznie jest ogromny spadek pewnych standardów, np. setki głupkowatych para-dokumentów...


Nie twierdzę, że słabego kina nie było. To co jednak mamy teraz to masowa produkcja konsumpcyjnego kiczu bez jakichkolwiek walorów artystycznych. I jeszcze się nie raz artyzm tym
  • Odpowiedz
fantazm
fantazm
23.08.2022, 19:05:42
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.08.2022, 15:44:02
  • 10
W sumie zabawne jest liberalne przekonanie, że z faktu, iż coś trwa to wynikać będzie dalsze trwanie. Za argument co ma uzasadniać słuszność liberalizmu niejednokrotnie się podaje, że pokonał biedę i głód, społeczeństwo się wzbogaciło i wyedukowało. Zacząć trzeba od tego, że to nieprawda. Zachodni świat wzbogacił się na kolonizacji i wyzysku, a tym samym zapomina się o przyczynie wzbogacenia, w końcu o takich rzeczach niefajnie mówić. Po drugie to do zmian
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

garbaty33
garbaty33
garbaty33
25.08.2022, 15:32:53
  • 0
@TheKirghizLight:

„A po trzecie to większość świata dalej głoduje będąc poddawana kolonizacji w białych rękawiczkach.„

XD
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
25.08.2022, 16:38:15
  • 2
„A po trzecie to większość świata dalej głoduje będąc poddawana kolonizacji w białych rękawiczkach.„


@garbaty33: A nie jest vide Nestle i praca dzieci? Czy masowe, przemysłowe rybołówstwo u brzegów Liberii i Somalii, co prowadzi do problemów z żywnością, dalej jedzenia zwierząt nienadających się do jedzenia, następnie występowania rzadkich chorób, czy też wzrostu piractwa, w końcu jak trzech rybaków ma konkurować z wielkim statkiem, z ciężkim sprzętem i komputerowym wsparciem to
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 20.08.2022, 15:34:28
  • 6
Abstrahując od interpretacji na płaszczyźnie moralnej czy też emocjonalnej, to BCS i BB można odebrać jako wielowymiarową krytykę kapitalizmu, czego ucieleśnieniem jest postać Saula. Saul całe swoje życie skupia na wzbogaceniu się, posiadanie stanowi cel jego życia i jego postawa jest praktycznie stała, w rozmowie z Mike'm przy studni jasno wynika, że posiadanie, nie bycie, od zawsze było celem nadrzędnym Saula. Saul jest realistą i pragmatykiem, wie, że od ciężkiej pracy to
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kaaban
kaaban
21.08.2022, 10:25:08 via iOS
  • 3
@TheKirghizLight: znalazłem twoje zdjęcie w necie
kaaban - @TheKirghizLight: znalazłem twoje zdjęcie w necie

źródło: comment_16610775083RcMdmS7xyLbnLyZxzGQZD.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
23.08.2022, 17:12:52
  • 3
@Kravatov: A i owszem ( ͡° ͜ʖ ͡°). I polecam poczytanie innym, zamiast liberalnych bajek.
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 17.08.2022, 18:14:39
  • 1
Jak wiadomo brak regulacji to wolny rynek, a regulacje wprowadzają lewaki. Pytanie więc brzmi, czy w kraju Konfederacji będę mógł wyprodukować, wypromować i wpuścić do kin filmy jak Tajemnica Brokeback Mountain, Moonlight czy Tamte dni, tamte noce. Moim targetem jednak miałby być młodszy widz. Chciałbym im z jednej strony przekazać, że nie trzeba ukrywać swojej orientacji, że geje i lesbijki to tacy sami ludzie jak inni, odczuwają emocje, kochają się, mają swoje
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

NijuGMD
NijuGMD
17.08.2022, 18:17:40
  • 4
@TheKirghizLight: https://akapedia.pl/Pytanie_z_d--y
  • Odpowiedz
j.....o
j.....o
konto usunięte 17.08.2022, 19:24:39
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 15.08.2022, 15:35:34
  • 4
W sumie to po 20 latach od premiery filmowego arcydzieła Mulholland Drive Davida Lyncha można powiedzieć, że zawarta w filmie krytyka kierunki w jakim idzie sztuka jest nie tylko niezwykle prawdziwa, ale po 20 latach upadek ten przekracza kolejne granicę. Co raz większa rola masowych, szablonowych produkcji, gdzie rola reżysera jako twórcy sprowadzona jest do parteru, dokładnie jak w Mulholland Drive, gdzie producent mówi reżyserowi co ma mówić aktorom. W końcu wytwórnia
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 15.08.2022, 11:14:34
  • 9
Jedną z niedorzeczności liberalizmu-kapitalizmu jest wynikająca z oświecenia bezgraniczna wiara w rozum i te przekonanie o logicznym myśleniu. Widać to potem np. w dyskusji o kapitale np. takim Amazonie w Polsce. Wczoraj czytałem komentarz, gdzie autor twierdził, że przecież jakby nie korzystne warunki dla Amazonu, to by go nie było w Polsce, i dominowałyby Januszexy. I dalej miał z tego wynikać jakże logiczny wniosek, że Amazona nie wolno ruszać i marudzić. Jest
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
15.08.2022, 11:29:31
  • 2
@Kraciach:

jak to kiedyś powiedział Wolniewicz kapitalizm nie ma morlaności, kapitalizm interesuje się tylko maksymalizacją zysków tj. Kapitałem. Stąd jak najbardziej Państwo jest od pilnowania kapitalizmu aby w swej pazerności nie szkodził ludziom. Głównym problemem jest to, że Państwo jest z od tego kapitału zależne i przez to jemu podległe. To bardzo trudny do ogarnięcia temat i nie da się go tak uprościć. Skuteczność państwa jest kluczowa, a do tego
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
15.08.2022, 11:52:28
  • 2
tylko że nie da się oddzielić ludzkości od kapitału. Jesteśmy z gruntu przesyceni chęcią posiadania i władzy. Kapitalizm nie jest zły sam w sobie, jest zły z samej natury I faktu że został przez ułomnego człowieka stworzony. Socjalizacja i konstrukcja państwa w duchu odpowiedzialności za wszystkich i każdego z osobna jest jakimś wyjściem ale to taka sama utopia jak komuznim czy kapitalizm właśnie. Wydaje się obecnie że jesteśmy w sytuacji bez wyjścia
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 10.08.2022, 18:36:56
  • 17
Tak sobie przypomniałem, że wyznawcy kapitalizmu niejednokrotnie stosują termin „święte prawo własności”, nie święte prawo do życia, nie święta godność, tylko i wyłącznie prawo własności. To w liberalizmie-kapitalizmie prawo najwyższe i wszelkie prawa są niczym w obliczu mocy własności. W końcu jakby tak prawo do życia było święte to by można było wyciągnąć wniosek, że głodujący ma prawo ukraść chleb ze sklepu. No ale wtedy dobrodziej, czyli jakaś sieć hipermarketów by straciła,
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 10.08.2022, 10:59:54
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
10.08.2022, 11:26:15
  • 5
@kinasato:

Problemem nie jest to, że kobieta staje do walki, problem jest sposób w jaki to robi. Jak sam zauważyłeś, nikt nie miał pretensji do Ripley. W nowy predatorze drobniutka kobitka n------------a apex hunter kosmitę pięściami z karate budzi śmiech. Nie zrozumiałeś na czym polega krytyka tego tytułu i od razu rzuciłeś się, że to pewnie atak na lewactwo.


To jest proste kino akcji, co ma dostarczyć nam rozrywki, a
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
10.08.2022, 11:38:32
  • 4
@Djelon:

bla bla bla... Sedno sprawy jest takie, że Ripley i inne normalne żeńskie bohaterki robiły to na miarę swoich możliwości. A wszystkie nowoczesne wykazują się jakimiś super-mocami, czy innymi dziurami w fabułe i logice. A często są wręcz głupie i ośmieszające kobiety.


To jest akurat efekt marvelizacji kina akcji. I nie tyczy się tylko kobiet, ale i mężczyzn. Osobiście nie jestem fanem tego rozwiązania, MCU regularnie krytykuję. Nie zmienia
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 06.08.2022, 11:29:45
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
06.08.2022, 12:20:34
  • 5
@JustTheDude: Nie, twoja symetryzacja to kolejna obrona banku. To bank ma wiedzę i środki i to on ma zawiadomić klienta o niebezpieczeństwach. A z Frankami to banki zachęcały do tego, i ani słowa nie powiedzieli o ryzyku.
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
06.08.2022, 12:29:22
  • 5
@JustTheDude: Tak. Jednostka w obliczu potęgi banku nic nie może. A co do umów to jakby ode mnie zależało to każda umowa, której nie zrozumie 15 latek winna być unieważniona na wniosek klienta. Plugawa mowa prawników winna być zniszczona. A interes banku w ogóle nie brany pod uwagę.
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 29.07.2022, 11:28:15
  • 23
W jakimkolwiek temacie o zarobkach, pracy, inflacji, kredytach itp. pojawia się jedna z dwóch złotych myśli odnośnie zarobków, a więc jeśli jesteś ze wsi to wyjedź do Warszawy, w końcu pracy starczy dla wszystkich (w taki cud liberalizmu już się wierzy). A jak jesteś z Warszawy i pracujesz w biedronce? To wyjedź do małej miejscowości, no czemu marudzisz, że są wysokie koszty wynajmu czy ceny mieszkania. A kto będzie pracował w biedronce?
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BojWhucie
BojWhucie
29.07.2022, 11:36:52
  • 11
@TheKirghizLight: w
Polsce spełni się niebawem amerykański sen. Tam pracownicy walmartu mieszkają w samochodach i namiotach. można? można!( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
29.07.2022, 11:38:54
  • 6
w

Polsce spełni się niebawem amerykański sen. Tam pracownicy walmartu mieszkają w samochodach i namiotach. można? można!( ͡° ͜ʖ ͡°)


@BojWhucie: A w liberalnej gadzinówce napiszą, że Polacy pokochali nomadyczny tryb życia. Cóż za postęp ( ͡° ͜ʖ ͡°).
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 26.07.2022, 12:21:25
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
26.07.2022, 15:53:59
  • 2
ok krytykę już usłyszeliśmy to teraz czekam na propozycję rozwiązań


@tallman: Potrzebna by była całkowita zmiana metanarracji, a do zmiany metanarracji nie dochodzi od tak, w wyniku czyjejś woli. To proces kształtowany przez wiele czynników w tym losowość. I to zmiana, która musi odwrócic wszelkie wartości liberalizmu-kapitalizmu, a tym samym obalić byt kapitału, dlatego sam kapitał będzie się przed tym bronić.

A w kwestii samego problemu to dochodzi jeszcze racjonalizacja
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
26.07.2022, 16:13:55
  • 2
@tallman: Nie, nie ma konkretów. I co znaczą napisane w internecie konkrety? Nic. Nie mam żadnej mocy sprawczej.
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.07.2022, 19:24:34
  • 16
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

N.....k
N.....k
konto usunięte 21.07.2022, 20:32:22
  • 3
@TheKirghizLight: UGRYŹ I LEĆ KU KRAINIE SZCZĘŚCIA MŁODY LEWAKU
N.....k - @TheKirghizLight: UGRYŹ I LEĆ KU KRAINIE SZCZĘŚCIA MŁODY LEWAKU

źródło: comment_1658435527CFDnRktK0YTfBkFTKpmU9f.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
21.07.2022, 20:58:15
  • 3
Niestety, pewne rzeczy są niedostępne dla twojego poziomu inteligencji.


@Jah00: Wiem, jestem prostym człowiekiem i nie potrafię uwierzyć w odkrycia Konfederacji. Mój mózg prostaka nie potrafi zrozumieć jak np. Klaus Schwab kontroluje cały świat. Dobrze, że Ty jesteś inteligentny, możesz razem z innymi inteligentami popisać na Twitterze.

A Rosja jest wielka, wystarczyło uważać na geografii w szkole i można
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 20.07.2022, 18:44:37
  • 6
Kapitalizm można by w prostym porównaniu porównać do nowotworu jelita czy żołądka u pacjenta, który ma problem z nadwagą. We wczesnym stadium pacjent widzi, że chudnie, z czego się cieszy, podobnie w kapitalizmie dochodzi do rozwoju. W tym momencie powstaje cała szkoła ludzi co twierdzą, że nowotwór jest dobry, jak go pielęgnować, jakie z niego będą z niego dalsze korzyści. To można porównać np. do twierdzeń Adama Smitha czy innego Misesa. Nowotwór
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

g.....a
g.....a
konto usunięte 20.07.2022, 20:46:11
  • 2
Rozumiem, że szukamy systemu najlepszego dla ogółu, kryterium jest maksymalne wyrównanie szans dla każdego. Takie założenie również niesie wady. Bo to jest jak z klasą w szkole, równamy poziom do średniej. Ciągniemy w górę najgorszych, ale w dół najlepszych.
Widzę, że dokonałeś wpisu patrząc na ustroje wyłącznie przez pryzmat społecznych efektów.

Kto w końcu chciałby żyć w świadomości, że się nigdy szans nie miało, a jedni mają wszystko

@TheKirghizLight: To duży
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
20.07.2022, 21:08:49
  • 2
@giguga:

Rozumiem, że szukamy systemu najlepszego dla ogółu, kryterium jest maksymalne wyrównanie szans dla każdego. Takie założenie również niesie wady. Bo to jest jak z klasą w szkole, równamy poziom do średniej. Ciągniemy w górę najgorszych, ale w dół najlepszych.

Widzę, że dokonałeś wpisu patrząc na ustroje wyłącznie przez pryzmat społecznych efektów.


Można szukać innej drogi, a sam kapitalizm już się dusi własnymi problemami. Najlepszych, czyli kogo? Bill Gates czy
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 19.07.2022, 10:07:38
  • 1
Tak sobie myślę o stanie liberalnej lewicy i zastanawiam się w sumie po co ona istnieje? Na świecie, poza Skandynawią, gdzie lewica i tak nie została jeszcze tak wchłonięta przez liberalizm, to liberalna lewica nigdzie nie jest u władzy. W UK to Partia Praca od lat nic nie znaczy, USA nie liczę bo PD to partia jak PO, a nie lewica, w Niemczech jest wielka koalicja, więc ciężko również to liczyć, we
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
19.07.2022, 10:42:51
  • 1
@niezdiagnozowany:

Na początku istnienia programu zmniejszył się odsetek skrajnego ubóstwa. 500+ to typowy socjalistyczny i populistyczny program, nie spełniający głównego celu, jakim byl wzrost przyrostu naturalnego.


Jako program do wzrostu demografii to oczywiście była to demagogia. Jest jednak dobrym programem pomocy
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
19.07.2022, 11:31:29
  • 1
Chyba pisowcom, do tego, żeby wygrali kolejne wybory. Program jest najbardziej szkodliwym dziadostwem po 89'.


@niezdiagnozowany: Nie, jest to najlepsza jak dotąd pomoc rodzicom.

Ten nędzny socjal w 2016 r. Jak był wprowadzany, był porównywalnie wyższy do średniego wynagrodzenia i minimalnego niż w
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 11.07.2022, 15:49:13
  • 6
W sumie to jakby na poważnie brać zdania ludzi, że na tinderze występuje inny sort kobiet, tych najbardziej toksycznych i niezdolnych do relacji to byłoby to naprawdę niezwykłe zjawisko matematyczne. Taki rozkład prawdopodobieństwa gdzie wszystkie toksyczne jednostki skupiły się wokół jednej aplikacji, a w realu wszystkie pozostałe. Byłoby to coś niesamowitego.
#tinder #zwiazki #podrywajzwykopem
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

essos
essos
essos
11.07.2022, 16:06:50
  • 1
@TheKirghizLight: Wychodzi na to ze wszystkie sa toksyczne. Ale jakos płaczki wypokowe malo sie nie zesrają, ze nie mogą sie z nimi związać, bo to jedyny sens życia
  • Odpowiedz
serniczek_z_rodzynkami
serniczek_z_rodzynkami
11.07.2022, 18:48:53
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 10.07.2022, 17:05:09
  • 5
Tak się zastanawiam czy którykolwiek z fanów Konfederacji, tego tzw. wolnościowego skrzydła kiedykolwiek czytał jakąkolwiek książkę związaną z ekonomią. Uprzedzam, że nie chodzi o oglądanie pewnego starego rusofila co całe życie żyje z majątku matki. Co się pojawi temat na głównej o amerykańskim rynku ubezpieczeniowym i medycznym to odnoszę wrażenie, że wiele ludzi w ogóle nie rozumie pojęcia wolny rynek, a wręcz go myli z formą rynku jaką jest konkurencja doskonała, która
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zendemion
Zendemion
10.07.2022, 17:24:22
  • 6
czy wliczyłeś koszty takiego importu?


@TheKirghizLight: z Kanady blisko, mają wielokrotnie tańszą. Z Meksyku blisko, mają wielokrotnie tańszą. Z Polski Bioton eksportuje właściwie na pół świata - sens ekonomiczny zwyczajnie musi być kiedy mowa o kraju z marżami liczonymi w tysiącach %.

Czy źródło przeregulowania leży w upośledzonym procesie legislacyjnym w którym lobbing jest legalny? Po części na pewno. Nie zmienia to faktu że rynek zdrowia w stanach jest
  • Odpowiedz
Zendemion
Zendemion
10.07.2022, 18:09:27
  • 5
@TheKirghizLight: chyba mi brakuje wyobraźni żeby przedstawić drastyczniejsze reformy, nie wiem. Ciężko stwierdzić czy w ogóle istniałby na przykład popyt na wizyty u szamana gdyby takie formy 'leczenia' były legalne.
Moim zdaniem i tak praktyczniej jest dążyć do prawdziwie wolnego rynku stopniowo. Konsumenci i firmy po prostu muszą mieć czas żeby się dostosować, a wszyscy możemy obserwować czy poprawa faktycznie następuje.
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 04.07.2022, 17:47:53
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

okno2137
okno2137
04.07.2022, 20:52:02
  • 7
@TheKirghizLight: Nie musisz być z bankowej mafii z USA. Wystarczy być polskim Januszem co przytulił hajs z tarczy covidowej jak firma cały czas działała. Gruby przelew za darmo, a szarakom się pociska durne bajki o "szacunku do pieniądza" xD
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
04.07.2022, 21:15:41
  • 6
@okno2137:

Nie musisz być z bankowej mafii z USA. Wystarczy być polskim Januszem co przytulił hajs z tarczy covidowej jak firma cały czas działała. Gruby przelew za darmo, a szarakom się pociska durne bajki o "szacunku do pieniądza" xD


Piękny to był wałek ze strony Januszexów. I oczywiście dla pracownika pomocy żadnej bo pan wie panie Areczku, nie jest łatwo. A co do bankierów to ich akurat wskazałem z tego
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 4 z 5
  • >
  • “There is nothing so loathsome as a sentimental surrealist.”

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 26.06.2025

    Komentator
  • Mikroblogger
    od 10.12.2022

    Mikroblogger
  • Rocznica
    od 23.01.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking