Aktywne Wpisy
Mireczki,
Nie znam się na motoryzacji więc pytanie. Jeżdze sobie autkiem 140KM i z tego co mi wskaźnik spalania mówi: dość oszczędne spalanie mam w okolicy prędkości 80-120 km/h między 5L i 7L. Jazda 130km/h to już spalanie 8L, a 150 km/h to 12L
Czy samochody z większą mocą np 300 koni spalają mniej przy większych prędkościach np 150km/h i więcej?
Zastanawiam się czy w ogóle są samochody, które są wciąż dość
Nie znam się na motoryzacji więc pytanie. Jeżdze sobie autkiem 140KM i z tego co mi wskaźnik spalania mówi: dość oszczędne spalanie mam w okolicy prędkości 80-120 km/h między 5L i 7L. Jazda 130km/h to już spalanie 8L, a 150 km/h to 12L
Czy samochody z większą mocą np 300 koni spalają mniej przy większych prędkościach np 150km/h i więcej?
Zastanawiam się czy w ogóle są samochody, które są wciąż dość

mickpl +294
Ależ piękna masakra XD
PILNIE POTRZEBNE DOPŁATY DO KREDYTÓW, RODZINY SOM W KROPCE
#nieruchomosci #gielda
PILNIE POTRZEBNE DOPŁATY DO KREDYTÓW, RODZINY SOM W KROPCE
#nieruchomosci #gielda
źródło: atal
Pobierz

Chociaż naiwni pracownicy IT, zazwyczaj wykonujący zadania outsourcingowe przeniesione do biedniejszej Polski myślą, że ich automatyzacja nie mogłaby dotknąć. A ich praca jest taka wartościowa, wprawdzie w innych krajach UE zarobki IT nie różnią się od innych zawodów specjalistycznych, ci jednak żyją wielkim informatycznym snem. No i jak mowa o zachodzie to znajdą zarobki kogoś co skończył MIT z wyróżnieniem, gdzie samo dostanie się na te studia to wyzwanie pokroju lotu w kosmos, a koszta są takie, że przez 4 lata to by się parę mieszkań w Warszawie miało.
Trzeba jednak dalej wierzyć w liberalny cud. Musisz po prostu troszkę wcześniej wstawać, więcej się uczyć i nie marudzić bo marudzenie jest niefajne i niepostępowe. Wyobrażacie sobie jakby tak w korporacji na meetingu/coachingu czy innym urojonym briefingu tak wszyscy zaczęli marudzić?
#antykapitalizm #pracbaza #ekonomia #bekazlibka