Hej ludzie followujący tag #jakrobicgry mam do was pytanko
W 2013 roku wpadłem na pomysł napisania większego artykułu prezentującego dobrze w tamtych czasach (w mojej subiektywnej ocenie) zapowiadających się lub już prosperujących polskich twórców gierek indie i w związku z tym postanowiłem przeprowadzić z nimi wywiady.
Ostatecznie artykuł, ani wywiady się nigdzie nie ukazały. No i teraz mam te 7 wywiadów na dysku z twórcami takich gier jak między innymi SUPERHOT, Cinders, Darkwood, Gloria Victis, Soldat, TOP HAT, czy King Arthur's Gold
@TymRazemNieBedeBordo: taki właśnie jest plan, jeśli byliby chętni na przeczytanie czegoś takiego to odezwę się ponownie do tych osób i zorganizuję taką serię - pojawiłaby się wtedy na świeżo założonym blogu http://jakrobicgry.pl/
Mireczki, znacie tę grę? To jedna z moich największych traum z dzieciństwa. Młodszy brat uwielbiał patrzeć jak w to gram i zawsze po szkole musiałam kilka godzin grać a on patrzył. Gra ogólnie jest dosyć stresująca, bo się ucieka przed policjantami (?) i zbiera jakieś diamenty. Oczywiście nie chodziło o to, żeby grać jakkolwiek, musiałam wygrywać, więc jak straciłam wszystkie życia to całą trasę od nowa. No i tak do skutku... jak
@Pan_Myszon: bo dostajesz niby rare skin postaci za zagranie na samsungu (a gra działa tylko na flagowcach). Na jednym urządzeniu można tylko raz to zrobic nawet po formacie
Po dłuższej przerwie (1.5roku) wróciłem do robieniem kolejnej własnej gry! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Po wydaniu #assvspirates na steam wiem że nie zamierzam prędko dla siebie robić kolejnej gry multiplayer. Mam tez dużo przemyśleń na temat tamtej gry i procesu ale to na inny temat ;)
Tym razem zdecydowałem zrobić coś znacznie mniejszego. Sam, z mobilkami jako głównym targetem. Moją mocną inspiracją dla nowego projektu był Reactor, a konkretnie elementy
No hejka, jakiś czas temu wrzuciłem skrina ze swojej pixel artowej gry nad którą aktualnie sobie pracuję. Z racji że było zainteresowanie to podrzucam jeszcze parę kadrów ( ͡°͜ʖ͡°)
Dzień 1: sprawdzasz w muzeum czy jest samolot z zasięgiem 8,5-9k i pojemnością 300 osób, jak jest to odrzucasz zlecenia sprzedajesz samolot, lecisz wypuścić nowe akcje i sprzedajesz posiadane do 55%(tyle zostawiasz), bierzesz kredyt (poprawiasz kalkulatorem na 99,999,999 - wtedy dostaniesz nieco wiecej) i biegniesz kupić samolot, następnie kupujesz jedno z połączeń dalekich około 8k dystans za 800tys. $$$, ustawiasz cene biletu klikajac w cene 1 klasy i za reszte hajsu ulepszasz samolot, posilki na max i zaloga na minimum. Zamykasz dzień i masz już stały dochód po kilkaset tys., a nawet do 1mln / dziennie
@Dibhala: a to może :) z masą f2p jest tak często, polityka jest taka, żeby trzymać gracza jak najdłużej. Bo itemki kosmetyczne czekają, poświęcasz masę czasu postaci, to sobie jakieś ubranko kupisz, nie? :) Dlatego taki reset może być absurdalnie drogi, część graczy zrobi nową postać zamiast przerabiać starą i karuzela się kręci.
Ostatnio pokazywałem gierkę niedokończoną - teraz jest już prawie dokończona. Gameplay już się raczej nie zmieni, najwyżej jakieś zostaną dodane jakieś dodatkowe ficzery. Dodałem drugi tryb taki jak proponował @mxrxq bo w sumie czemu nie. Na githubie padła jeszcze propozycja dodania przycisku wyłączenia gry lub coś w tym stylu więc pewnie w następnych dniach to
@Darknov: Hmm, przydałoby się jakieś restartowanie pozycji kursora. Po śmierci wąż odradza się w innym miejscu i pędzi prosto na kursor na złamanie karku ;)
W 2013 roku wpadłem na pomysł napisania większego artykułu prezentującego dobrze w tamtych czasach (w mojej subiektywnej ocenie) zapowiadających się lub już prosperujących polskich twórców gierek indie i w związku z tym postanowiłem przeprowadzić z nimi wywiady.
Ostatecznie artykuł, ani wywiady się nigdzie nie ukazały. No i teraz mam te 7 wywiadów na dysku z twórcami takich gier jak między innymi SUPERHOT, Cinders, Darkwood, Gloria Victis, Soldat, TOP HAT, czy King Arthur's Gold