Postanowiłem dawać Wam trochę informacji na temat gry #devtycoon co kilka dni. Będą one w formie takiego filmiku na youtube lub czasem screena.
Zrobiłem system urządzania pokoju, który jeszcze nie został podłączony do gry, ale mechanika jest już prawie gotowa. Zrobiłem też nową mapę startową i wybrałem, wraz z moim kolegą, drogę pójścia w grafikę typu Voxel. Low Poly było ładne, choć starsza wersja nie była w Low Poly, tylko
@CralencSeedorf: @Uliss33z: No nie jest, bo różnica w czasie dalej znaczna, historia nie powiązana, mechanika też trochę inna. No i do tego dwójka znacznie lepsza :)
Hej, wrzucam kolejną paczkę potworów do gry #hexival ( ͡°͜ʖ͡°) Wziąłem do siebie sugestie od @wamaga i @Qwertyzxcv i dorobiłem kontury aby się nie zlewały postacie z tłem oraz podrasiwałem spojrzenie ;) Na razie jestem na początku bestiariusza słowiańskiego więc same potwory na literę 'B' ( ͡
Mirki, #chwalesie! Po prawie 10 miesiącach ciężkiej pracy właśnie udało mi się wypuścić swoją drugą grę na mobilki - "Tap the Monster!". Jest to połączenie gry typu clicker z RPG oraz roguelikem (setki kombinacji przedmiotów oraz losowo generowane lochy).
Na chwilę obecną w grze jest ponad 150 różnego rodzaju potworów i bossów, kilkanaście typów skrzynek do otwarcia (tak, jest to też swego rodzaju case opener) oraz prawie 200 różnych broni, pancerzy i innych
@makary89: Moim zdaniem dużo się zmieniło:) Ostatnio udostępniono (w ramach beta testów) możliwość tworzenie aplikacji dla HTML5 i rozbudowano Corona Marketplace :)
@cobytuzjesc: na zycia. W sumie to niebieski przechodzi jak najszybciej, a ja chodzę i zbieram świecidełka - czaszki, złote myszki, pierścionki i inne krzyże (ʘ‿ʘ)
@JavaDevMatt: Mam jedno pytanie o zasadniczym charakterze Kto to jest? O czym jest film? oraz Czemu wybrałeś tego pana a nie Marka Zuckeberga? Przecież teraz tak dużo mówi się o facebooku (⌐͡■͜ʖ͡■) hehe
Nadmienię, że oglądałem rozmowę z Sosem. Miło się jej słuchało.
Zrobiłem system urządzania pokoju, który jeszcze nie został podłączony do gry, ale mechanika jest już prawie gotowa. Zrobiłem też nową mapę startową i wybrałem, wraz z moim kolegą, drogę pójścia w grafikę typu Voxel. Low Poly było ładne, choć starsza wersja nie była w Low Poly, tylko