Wpis z mikrobloga

Po dłuższej przerwie (1.5roku) wróciłem do robieniem kolejnej własnej gry! ()

Po wydaniu #assvspirates na steam wiem że nie zamierzam prędko dla siebie robić kolejnej gry multiplayer. Mam tez dużo przemyśleń na temat tamtej gry i procesu ale to na inny temat ;)

Tym razem zdecydowałem zrobić coś znacznie mniejszego. Sam, z mobilkami jako głównym targetem. Moją mocną inspiracją dla nowego projektu był Reactor, a konkretnie elementy zarządzania mapą zamiast bezmózgiego klikania "lvl up".

Tak więc robię mobilkę, idle, 3D na hexach z postawieniem na rozbudowaną mechanikę optymalizowania przychodów poprzez zarządzanie mapą. Jeden z pierwszych gifów w poniżej :)

Życzcie powodzenia bo długa i kręta droga przede mną ʕʔ

#gamedev #unity3d #gry

______________________
#idleindustry - nazwa kodowa projektu i hashtag do obserwowania dalszych postępów
#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili robotę by nikt im więcej nie mówił co mają robić! A teraz wróciłem na etat i robię po godzinach (°°
draculeq - Po dłuższej przerwie (1.5roku) wróciłem do robieniem kolejnej własnej gry!...

źródło: comment_ZSaBSCYokyjjOCKoaDDVNwGLhwsyTnLf.gif

Pobierz
  • 4
@sortris: Myślałem nad tym. Ale w związku z tym że to 3D bardzo mocno obawiam się o wydajność na słabszych telefonach i planuję dodanie płynnego przejścia pomiędzy modelami 3D a spritami przy oddaleniu i opcji grania tylko na spritach jeśli ktoś będzie miał słaby sprzęt.
Zobaczmy jak wyjdzie z wydajnością, może nie będzie za dużych problemów i wtedy dopiero zacznę kombinować.