@DerMirker dodam, ze najmocniejsza byla GT4 na rynek japonski z innym ecu i mocy 225 KM. Najmocniejsza wolnossaca jednostka to 2.0 o mocy okolo 166 KM rowniez na rynek japonski. Wersja GT-R posiadala rowniez system 4WS. Na zdjeciu moja 1.6 ;)
Sportowe lata 90. Odcinek 2: Ford Proboszcz, albo niedoszłego Mustanga opisanie
Coupe produkowane przez Forda w fabryce we Flat Rock, Michigan U.S. w latach 1988 - 1992 było owocem gorącej miłości Forda i Mazdy w tych latach (Ford miał 25% udziałów), uzewnętrzniające się w płycie podłogowej bliźniaczej z Mazdą MX-6 oraz głównej bajerze tamtych lat, najpiękniejszej ślepej ścieżce motoryzacji - automatycznie wysuwanych lampach, które wzięto z FC RX-7. Zadaniem Probe było wypełnienie luki na
@DerMirker: Kilka lat temu jak kupowałem pierwszy samochód był na niego niesamowicie napalony. Ojciec odradzał, że stary, że drogi w utrzymaniu. No i kupiłem lanosa ¯\_(ツ)_/¯
@DerMirker: ale troszkę więcej byś napisał, np. że jak na tamten czas był świetnie wyposażony, np. automatyczne pasy bezpieczeństwa, regulowana twardość zawieszenia w 3 trybach, adaptacyjne wspomaganie kierownicy. Silnik F2T bardzo wytrzymały i podatny na modyfikacje. Świetne auto, niestety jak to każda Mazda gnijące na potęgę i ciężko dziś o egzemplarz, w którym jest dobra blacha.
Witam oficjalnie w 2019! W tym roku bądźcie gotowi na jeszcze więcej rzetelnego kontentu w postaci zdjęć niecodziennych samochodów okraszonych moim nieśmiesznym komentarzem. Zwalczam w ten sposób postępującą degenerację tego portalu i daję wam pretekst do ciągłego zaglądania tutaj, za co nikt mi nie płaci, ale w sumie to lubię. W sensie lubię pisać, nie lubię, że nikt mi nie płaci, ale nie mam z tym problemu xD
@DerMirker: jakos pod koniec lat 90 pojechalem z bratem i gosciem, ktory zajmowal sie sprowadzaniem aut z Holandii po furke. Przywiezlismy laweta fantastyczna czarna Calibre, normalnie jeszcze czuje jej zapach w srodku. Co sie okazalo. Calibra przyjechala do Holandii z naszego rodzimego Lubina xD, tam ja przerejestrowano i nieswiadomie my ja kupilismy i wrocila do Polski, do Lubina. Na tym placu auta sprzedawal jakis Polak i paru Turkow. W Polsce
W dzisiejszym odcinku jeden z najdłużej produkowanych samochodów w niezmienionym kształcie, począwszy od 1965 do dzisiaj: UAZ-452
Według systemu numeracji modeli samochodów w ZSRR i Rosji obowiązującego do 1966, dla samochodów pochodzących z zakładu w Uljanowsku zarezerwowane były numery 450-499. Popularny "Łazik" - podstawowa terenówka Układu Warszawskiego to UAZ-469. Po 1966 system numeracji się zmienił, zainteresowanych odsyłam do [wikipedii](https://pl.wikipedia.org/wiki/System_numeracji_modeli_samochodów_w_ZSRR_i_Rosji)
UAZ-452 to mały samochód dostawczy z dołączanym napędem na cztery koła. Wychodził w
@DerMirker: Kumpel miał maszyna nie do zajechania, nie raz wode z kałuży lał jako płyn chłodnicze i jeździło to dalej :D Dopiero gdy nogi wyszły mu przez blachę i byl ogólnie zbyt dziurawy to go zezłomował ale jakie on miał przygody nim! Wspaniałe autko :D
@DerMirker: bawiłem się w błocie i stąd każdy wschodni sprzęt wojskowy był przeklinany ze względu na zawodność. Vitarka, Feroza, Cherokee - technologia kosmiczna w porównaniu z gazami, uazami. Stad moje pytanie o technikalia. Inna sprawa to taka, że jak dbasz - tak masz, z ruskiem trzeba po prostu dłużej przebywać w garażyku przy piwie, czyli mieć trochę czasu i miejsce.
_* WRRRRUMMM *_ - W AutoMagazynie witają Państwa - - Włodzimierz Zientarski - - I DerMirker. Nieuchronnie zbliża się okres usuwania tagów z obserwowanych i jak co roku dylemat, które tagi w---------ć. - Ja proszę pana tego dylematu nie mam. Przejrzałem wszystkie tagi na mirko i mam swojego faworyta. Dla tego tagu był to rok przełomowy: ponad 50 wpisów, kultowy pasek górny, świeży dizajn; niemal wszystko zmienili, ale zostawili jedną rzecz. - Co takiego?
Dam Wam dziś historyjki o tzw "Błędzie przeżywalności", czyli dlaczego rzucanie studiów by składać komputery w garażu to nie jest przepis na sukces.
Najpopularniejszym w internetach przykładem prawidłowego uwzględnienia błędu przeżywalności jest historia o Abrahamie Waldzie, który to w czasie II wojny światowej analizował uszkodzenia alianckich bombowców po to by wskazać gdzie umieścić dodatkowe opancerzenie tak by zwiększyć ich przeżywalność. Wojsko przeanalizowało uszkodzenia setek bombowców wracających z misji. Zauważyli, że najwięcej uszkodzeń jest
Dziś jest 1. grudnia 2018 roku. Nie tak dawno temu, bo 15. czerwca obiecałem, że zawołam plusujących dokładnie dzisiaj. ( ͡°͜ʖ͡°) https://www.wykop.pl/wpis/32706077/ I jak tam życie? Lepiej gorzej? Zmalał/urus?
Rozpoczynam serie wpisów o pracy w korpo ALE z perspektywy kierownika niższego szczebla. Mam 10 lat doświadczenia w byciu leaderem/spv i 12 lat w korpo, głównie w finansach ale też trochę w I/S w Krakowie i Warszawie. Opiszę różne etapy pracy w korporacji takie jak rekrutacja, rozmowy kwalifikacyjne, wysyłanie CV, screening, negocjacje płacy, system oceniania pracowników, system premii, wypowiedzenia umów, zwolnienia dyscyplinarne. Wszystko opisane będzie na przykładzie doświadczeń moich i moich kolegów/koleżanek
Zeszłotygodniowy wpis o Fiacie Cinquecento spotkał się z entuzjastycznym odbiorem mirkospołeczności, więc dzisiejszy wpis również poświęcony będzie samochodowi produkowanemu w Polsce, a ów twór to twór szczególny, jest bowiem krwawiącą raną na serduszku każdego rodzimego gorliwego wyznawcy Syren, Maluchów i Poldonów. Jak każdy doskonale wie, jego projekt został opracowanych przez genialnych polskich inżynierów, którzy w największej tajemnicy przystąpili do dzieła mającego zaorać konkurencję z bloku wschodniego oraz zgniłego zachodu
źródło: comment_ZTEpqm9L8P0l3MCxZ7rM21gpQZEYfM6A.jpg
Pobierzźródło: comment_a4NSc4ggDshWO1RwzNEWDUIHW4YcVWxJ.jpg
Pobierz