Źródła Q3A zostały otworzone w 2005 roku, na ich podstawie powstała Open Arena http://en.wikipedia.org/wiki/OpenArena i ioquake3 http://ioquake3.org/
Z tego co pamiętam, to przykładowo Gentoo Linux w portage ma quake3 jako źródła od icculusa + skrypty do instalacji tekstur i map z oryginalnego CD.
http://en.wikipedia.org/wiki/Quake_III_Arena#Engine - ostatni paragraf
BTW mój pierwszy komentarz od bardzo dawna. Dzieńdobry.
DF jest boski. Złożoność tej niepozornej gry jest tak niezwykła, że czasem mi się wydaje, że można w niej zrobić wszystko. A nowe wersje, które wychodzą średnio co miesiąc tylko dokładaja możliwości...
Generalnie tryb 'adventurer' [ten roguelike] nie jest jeszcze zbyt grywalny, znacznie lepiej wygląda tryb fortecy.
@SC10n:
Adom niestety w wersji 1.1.1 już zostanie. I też jest niepowtarzalny, niezwykły i wciągający głeboko. Szczególnie dla ludzi którzy lubią RPG
Jeżeli podobał Ci się Total Annihilation, polecam zagrać w SpringRTS (Znany także jako TA: Spring) http://springrts.com/
Jest to modowalny silnik do gier RTS oparty na Total Annihilation. Przykladowo Balanced Annihilation (mod) jest praktycznie taki sam jak oryginalny TA z dodatkami (Core Contingency i Battle Tactics), jednak jednostki są bardziej zbalansowane i gra się przyjemniej.
Działa na wielu platformach i jest dość zoptymalizowany, przy setkach jednostek walczących na raz działa całkiem