Wpis z mikrobloga

@Netheos: Jak dla mnie ci łucznicy i pola na których ich stawiasz powinny być bardziej przesunięte w lewo i minimalnie mniejsze. Wydaje mi się, że ładniej to będzie wyglądać
  • Odpowiedz
@Netheos:
1. Tło nie pasuje do postaci (robin hoody na pustyni?)
2. Dodaj animację bezczynności
3. Rozumiem że to klon plants vs zombies? przesuń trochę kamerę na prawo
4. Dojeb cząsteczek, cząsteczki robią grę
5. animacje goblinów są trochę sztywne, nie ma synchronizacji nogi-ramiona,
  • Odpowiedz
@Netheos: To bardzo źle, targetem androidowych gier nie jest gracz hardkorowy, tylko przeciętny casual dla którego gra ma być prosta i ładna. Takie animacje bardzo odpychają, pierwsze na co zwróciłem uwagę to właśnie sztywni łucznicy i ślizgające się gobliny
  • Odpowiedz
@LoganWhyz: Też to zauważyłem, szczególnie rzuca się w oczy między falami, kiedy to kupujemy nowe jednostki. Będę starał się to zamaskować jakimiś efektami.
  • Odpowiedz
@Netheos: dla mnie git, chociaż jeśli robisz na telefony, to wydaje mi się, że może być problem z trafieniem w pola. 20 przycisków na 1/4 powierzchni wyświetlacza to trochę mało, a przyciski z submenu masz chyba jeszcze mniejsze.
  • Odpowiedz