Jak zyskać / stracić klienta przed świętami.
Czyli o perypetiach z kupnem laptopa słów parę.
z- 8
- #
Czyli o perypetiach z kupnem laptopa słów parę.
zChciałem się z Wami podzielić pewną historią, którą miałem okazję przeżyć w minione wakacje. Do rzeczy:
zDziś dostałam kolejny tel. od konsultantki mbank która pogratulowała mi, że jestem wybraną ,wierną oraz lojalną klientką która zasłużyła na kolejną wspaniałą nagrodę i przywilej , tym...
zZdawać by się mogło, że się nie da...
zrondo jazdy polskiej
zSkromne refleksje na temat jak wyżej powzięte z obserwacji w dniu dzisiejszym.
zCo odpowiedzieć na pytanie jakiej pensji Pan/Pani oczekuję.
zJapończycy zadziwiają.,
zDostałem ciekawą wiadomość po minięciu 30 dni i niezaakceptowaniu wyrażenia zgód na wykorzystanie mojego wizerunku. Rzekomo wiele osób poprosiło o wydłużenie czasu na zastanowienie się :)
zPoczta Polska nie wręczy Ci listu poleconego, ale za to zostawi Ci awizo - i wszystko byłoby ok gdyby nie to, że osobiście wpuszczasz listonosza do bloku.
zKrótka historia jak EURO naciąga klientów, sugerując że raty są bez kosztów a rzeczywistość jest zgoła inna... Oczywiście wszystko legalnie ;-)
zKilka słów od wiernego fana laptopów marki Compal :).
zWitajcie, dziś dostałem takie pisemko, płacę 100zł za sam internet miesięcznie TP, i czy mam możliwość zerwania umowy ponieważ zmieniają regulamin, sytuacja podobna do PLUS GSM
zz uwagi na to, że na wykopie pojawia się dużo zagadek kryminalnych ostatnio wpadłem na ten pomysł - co wy na to?
zwspaniale BMW X5.. nic tylko zarejstowac.....
zO tym jak to super latwo można NIBY płacić komórką za bilet w Wawie. Może i ostatecznie ma to jakieś pozytywy, ale przy pierwszym kontakcie tylko wkur... Dodatkowo to chyba reklama wprowadzająca w błąd A tu się chwalą <a href="http://www.wykop.pl/ramka/120212/plac-komorka-za-bilety-ztm" title="">http://www.wykop.pl/ramka/120212/plac-komorka-za-bilety-ztm</a>
zPudzian zniszczyl Najmana
zCzyli o perypetiach z kupnem laptopa słów parę.
zWykop.pl
Dlatego już nie jestem ich klientem jak nagle w czasie realizacji już opłaconego zamówienia smartfon się "zapodział" podczas pakowania. Dodatkowo zwrot wpłaty trwał 3 dni.
Dlatego już nie jestem ich klientem jak nagle w czasie realizacji już opłaconego zamówienia smartfon się "zapodział" podczas pakowania. Dodatkowo zwrot wpłaty trwał 3 dni.