#pytanie #ing #banki #pieniadze Jestem totalnym laikiem i niezłym "łbem" jeśli chodzi o bankowość, więc może ktoś tutaj z Was pomoże, bo nie ogarniam tego, co piszą na stronie banku. Mam taką sytuację (kwoty są przykładowe i zaokrąglone)
dnia 18.01.2022 kończy się moja umowa na limit odnawialny. Data zamknięcia limitu widniejąca na koncie to 21.01.2022.
Sytuacja wygląda następująco - umowa kończy się, gdyż 31.01 kończy się moja umowa o pracę.
@DocentMarzanek: Zależy nam na tym, aby to dla Ciebie wyjaśnić - prosimy, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69 lub napisz do nas jutro po 8:00 na czacie w Moim ING. Sprawdzimy szczegóły Twojego limitu.
@DocentMarzanek: Jeżeli masz spłacony limit zadłużenia w koncie osobistym, to z Twojego konta zniknie sam limit, czyli te 2000 zł, a Twoje pieniądze pozostaną do wykorzystania. Tym samym zostanie Ci do wykorzystania Twoje 2000 zł, które masz w ramach swoich pieniędzy. Jeżeli chodzi o dzień zamknięcia limitu, to powinien to być standardowo dzień, który widzisz w bankowości internetowej, ale żebyśmy to mogli jednoznacznie potwierdzić, to musisz napisać do nas ponownie na
@card_man: @bydloszarewegierskie: Prosimy spróbujcie przeinstalować aplikacje lub wyczyścić pliki cookie, jeśli korzystacie z Maklera w przeglądarce internetowej.
@marcin1333, @hocuspocus: Podpisanie aneksu jest dobrowolne i bezpłatne. Jeżeli klient nie zdecyduje się na podpisanie aneksu, a wskaźnik referencyjny stosowany w umowie przestanie być opracowywany, to Komisja Europejska, krajowy organ nadzorczy lub przepisy prawa mogą wyznaczyć zamienny wskaźnik referencyjny, który zastąpi aktualny wskaźnik określony w umowie klienta. Jeżeli zamienny wskaźnik referencyjny nie zostanie wyznaczony w ten sposób, to oprocentowanie kredytu będzie ustalane zgodnie z przepisami prawa lub wskazaniami regulatora (w
@grubson234567: W symulacji rat kredytu, którą przygotowujemy dla klienta, zawsze podajemy informacje jak różnica WIBOR może wpłynąć na ratę kredytu, całkowity koszt kredytu oraz całkowitą kwotę do zapłaty w danej ofercie. Jest to informacja automatycznie podawana w symulacji.
@Lofi_Mrufka: Ciężko nam się odnieść do całej sytuacji, którą opisujesz w tym miejscu. nie mamy tutaj jak sprawdzić Twojego konta. Przykro nam również, że nie masz obecnie do niego dostępu. Może być kilka powodów, że konto masz zablokowane konto. Sprawa może być złożona, dlatego możemy ją dodatkowo wyjaśniać na podstawie zgłoszenia. Z Twojego wpisu właśnie tak to wygląda, że oczekujesz na rozpatrzenie reklamacji. Prosimy o kontakt z nami na czacie w
@Lofi_Mrufka: Widzimy, że masz obecnie zarejestrowane dwie reklamacje. Tak wynika z załączonego przez Ciebie zdjęcia. Przekażemy ze swojej strony również informację do działu reklamacji by pilnie zajął się tą sprawą.
Ze względów bezpieczeństwa zdarzają się sytuacje, kiedy musimy zablokować konto. Wynika to nie tylko z naszych ale także z ogólnobankowych regulacji, których celem jest ochrona środków naszych klientów. W takich przypadkach staramy się jednak działać elastycznie i weryfikować sytuację. Jeśli tylko okazuje się, że blokada jest niepotrzebna, usuwamy ją tak szybko jak to możliwe. Przykro nam, że z powodu blokady konta, miał Pan tyle trudności. Nie było to naszym zamiarem. Jeśli wysłał
@ni_tom_ni_jerry: Obecnie blokada z płatności kartą może być do 8 dni. Jeżeli do tego czasu nie będziemy mieli rozliczenia, to automatycznie ściągamy blokadę. Najczęściej po 2-4 dniach mamy rozliczenie. Jak mamy informację, że płatność była udana, to ściągamy blokadę i rozliczamy płatność. Jeżeli mamy informację, że transakcja nie doszła do skutku, to ściągamy blokadę i zwracamy pieniądze. Jeżeli transakcja była odrzucona, a pieniądze zostały pobrane z konta, to można do nas
@unguided1989: Mamy powiązanie kapitałowe z bankiem ING w Holandii. Natomiast jako ING Bank Śląski jesteśmy bankiem polskim, który swoje korzenie ma z Banku Śląskiego :)
@Niech_moc_bedzie_z_toba: Nie ma możliwości przekształcenia rachunku firmowego w konto osobiste. Jeśli działalność jest zamknięta lub na koncie jest saldo zerowe czy na minusie albo jest zajęcie egzekucyjne i konto jest nieaktywne – możemy wypowiedzieć umowę rachunku zgodnie z regulaminem. Informujemy o tym wcześniej pisemnie. Opłaty lub prowizje mogą się zmienić w trakcie trwania umowy, o czym również powiadamiamy wcześniej, np. w bankowości Moje ING. Aby sprawdzić, jak to wygląda w przypadku
Logowanie do aplikacji już działa prawidłowo :) Przepraszamy za te utrudnienia. @Nekyoo jeśli nie możesz się zalogować do maklera skontaktuj się z nimi 32 357 00 32.
@azzhag zdążają się sytuację, gdy na karcie przedpłaconej powstanie debet. Może on wynikać np, z naliczonej prowizji, które nie mają pokrycia w saldzie karty
@p_i_m_p_e_k: W tej kwestii możesz zgłosić reklamację. Zaloguj się do Mojego ING, przejdź do konta maklerskiego i w Wiadomościach wybierz opcję Nowa wiadomość. Możesz również skontaktować się z infolinią Biura Maklerskiego od pon.-pt. w godz. 8:00 – 16:00: 32 357 00 32 lub 801 127 301.
Niestety, ale zmagamy się z awarią usługi Makler. To jedna z najdłuższych niedostępności w naszej historii. Dokładamy starań, aby ruszyć przed końcem dzisiejszej sesji giełdowej. Informacje o sytuacji aktualizujemy tutaj.
@spinor: @p_i_m_p_e_k: Możecie w związku niedostępnością usługi Makler złożyć reklamację: - przez wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING: Wiadomości -> Napisz do nas -> Prześlij dokumenty, - telefonicznie w dni robocze od 8:00 do 18:00 pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301.
W zgłoszeniu podajcie dokładne informacje dotyczące operacji, której nie udało się wskutek awarii wykonać.
@rosio23: Proszę, sprawdź, czy w telefonie masz włączony moduł NFC oraz czy nasza aplikacja jest domyślną do płatności Twoim urządzeniem. Jeśli tak wtedy wyłącz płatności telefonem w naszej aplikacji (Moje finanse> Visa Zbliżeniowa), odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. To powinno pomóc, jednak gdyby kłopot nie ustąpił, napisz do nas na czacie w Moim ING. Wtedy specjaliści sprawdzą w systemie Twoją kartę :)
@Dzienny: Zgadza się. W bankowości internetowej lub mobilnej przelewy własne między indywidualnym kontem oszczędnościowym i kontem osobistym (i odwrotnie) są za każdym razem darmowe.
@KaluHeHe: Ubezpieczenie karty nie ma wpływu na rozpatrzenie zgłoszenia chargeback. Składki miesięczne są w kwocie 3,6 lub 12 zł. Dają one ochronę m.in. na wypadek kradzieży lub utraty karty, gotówki wypłaconej z bankomatu, OC w życiu prywatnym.
@AlgorytmPrima: Przygotowane przez ekonomistów ING opracowanie nie stanowi formy deklaracji poparcia dla któregokolwiek z kandydatów na urząd Prezydenta.
@AlgorytmPrima: Wszelkie informacje przekazaliśmy w naszym oświadczeniu. Raport wycofaliśmy ze względu na nieuzasadnione interpretacje oceny wpływu programów wyborczych na saldo budżetowe. Nie wspieramy i nie deklarowaliśmy poparcia któregokolwiek z kandydatów na urząd Prezydenta.
@Pawel993 @mikelson22 Przygotowane przez ekonomistów ING opracowanie nie stanowi formy deklaracji poparcia dla któregokolwiek z kandydatów na urząd Prezydenta.
@hijack5671 @geebon @JackCorvinMikkimauz Limit jest dla jednorazowej wypłaty. Natomiast pozostałe w ciągu dnia zależą od dziennego limitu, jaki jest ustawiony na karcie.
@Sleepy27: Prosimy o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu się do swojej bankowości. Jeśli z niej nie korzystasz - zadzwoń do nas w tej sprawie (32 357 00 69). Sprawdzimy jak będziemy mogli pomóc :)
@KobyleCaco: tak, wiemy o tym, że bankowość nie działa jak powinna :( Pracujemy już nad tym, żeby przywrócić pełną funkcjonalność. Przepraszamy za utrudnienia.
Jestem totalnym laikiem i niezłym "łbem" jeśli chodzi o bankowość, więc może ktoś tutaj z Was pomoże, bo nie ogarniam tego, co piszą na stronie banku.
Mam taką sytuację (kwoty są przykładowe i zaokrąglone)
dnia 18.01.2022 kończy się moja umowa na limit odnawialny. Data zamknięcia limitu widniejąca na koncie to 21.01.2022.
Sytuacja wygląda następująco - umowa kończy się, gdyż 31.01 kończy się moja umowa o pracę.
- jeśli