Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko254
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Fennrir

Fennrir

Dołączył 7 lat temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 44855
  • Znaleziska 9109
  • Mikroblog 35746
  • Obserwujący 54
  • Obserwowane 110
Kempes
Kempes
10.12.2025, 18:35:12
  • 211
#ukraina #rosja #wojna

Populacja kacapskich tankowców zmniejsza się...
Kempes - #ukraina #rosja #wojna

Populacja kacapskich tankowców zmniejsza się...

źródło: temp_file6215087527648675922

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 19:45:30 via Wykop
  • 2
@Grzesiok:
Nie, nie odpowie, bo statek jest tylko tam zarejestrowany. Tylko tyle i aż tyle, bo nie zmienia to faktu że formalnie Ukraińcy atakują jednostkę cywilną, nieprzewożącą żadnej broni, pod banderą kraju niebędącego stroną konfliktu
https://threadreaderapp.com/thread/1995773218951471286.html
Natomiast już Turcji się to mocno nie podoba i wezwali ukraińskiego ambasadora na dywanik
  • Odpowiedz
AlexR
AlexR
08.12.2025, 19:42:08
  • 5
cos okropnego #architektura #rosja #russiahateclub
AlexR - cos okropnego #architektura #rosja #russiahateclub

źródło: {F666A741-43F7-465F-8359-20F9597F9BDA}

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 09.12.2025, 13:43:09 via Wykop
  • 1
@AlexR:
W Norylsku masz i takie miejsca
Fennrir - @AlexR: 
W Norylsku masz i takie miejsca

źródło: Oktyabrskaya_Square_in_Norilsk

Pobierz
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 18:56:19 via Wykop
  • 0
@arch_Kris:
Bardziej chodziło mi o oprawę architektoniczną, bo tak to zgadzam się że taki wyasfaltowany plac jest mało estetyczny. Natomiast w takim tundrowym klimacie jak Norylsk to zapewne ciężko o jakąkolwiek zieleń.
  • Odpowiedz
dqdq1
dqdq1
10.12.2025, 14:57:09
  • 58
37 dzień tagu #codziennypokrowsk

Pierwszy raz zdobycie Pokrowska strona rosyjska ogłosiła pod koniec października.

Drugi raz zajęcie całego terenu miasta rosjanie oglosili 2 grudnia czego nie potwierdzają żadne zachodnie media, isw, mapy deepstate czy livemap.

Siły
dqdq1 - 37 dzień tagu #codziennypokrowsk 

Pierwszy raz zdobycie Pokrowska strona ros...

źródło: image_picker_E81466D9-0BE5-490F-AD2F-6E3DC1F6F13A-1863-000000683F545D6C

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 15:31:14 via Wykop
  • 2
@dqdq1:
Ruscy są już nawet w centrum Myrnohradu, ZSU trzyma Pokrowsk (a nawet kontratakuje xD) tylko w ukraińskiej propagandzie
https://twitter.com/nowakmichal11/status/1998708085834265025
Fennrir - @dqdq1: 
Ruscy są już nawet w centrum Myrnohradu, ZSU trzyma Pokrowsk (a na...
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 16:22:28 via Wykop
  • 3
@karhu:
To jest chyba mapka od Perpetuy, a on generalnie papuguje za DeepStatem. Niemniej na żółto to jest u niego szara strefa, a nie tereny bezsprzecznie kontrolowane przez Ukrainę. W każdym razie sytuacja wygląda tak że Pokrowsk jest zdobyty, a Myrnohrad kompletnie okrążony. No ale śmieszy mnie uparte odliczanie tego tagu przez tagowych fanatyków.
https://twitter.com/Thorkill65/status/1998765416420700185
Fennrir - @karhu: 
To jest chyba mapka od Perpetuy, a on generalnie papuguje za DeepS...
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 16:58:10 via Wykop
  • 2
@karhu
Tyle że pierścień wokół Myrnohradu jest fizycznie zamknięty. Ukraińscy żołnierze nie są w stanie się ewakuować bo przy wszelakich próbach natrafiają na rosyjskie jednostki. Malowanie tego jako szarej strefy nie oddaje tego faktu, szara strefa to może być jakiś teren ziemi niczyjej, tymczasem Rosjanie praktycznie w pełni kontrolują pierścień wokół Myrnohradu, w tym Pokrowsk. Niemniej nie bronię wierzyć Syrskiemu twierdzącemu że nie tylko trzymają Pokrowsk, ale nawet przeprowadzali kontrataki xD
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 17:13:15 via Wykop
  • 0
@karhu:
Hooy, a nie niczyja. Niczyja to była miesiąc-półtora temu, jak było jeszcze wąskie gardło w którym znaczną część sił ukraińskich przy próbie wjazdu/wyjazdu obrywała od dronów, niemniej nie był to jeszcze teren kontrolowany przez żadną ze stron. Obecnie to wszystkie drogi ewakuacji są FIZYCZNIE kontrolowane przez rosyjskie jednostki. To nie jest żadna szara strefa.
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 17:25:27 via Wykop
  • 1
@karhu Tymczasem artykuł UP:

"Teraz rozumiem, dlaczego Pokrowsk upadł tak szybko, bo mamy to samo."

Z kolei inna dziennikarka twierdzi:

"Według danych piechoty morskiej, są oni tam w okrążeniu już od dwóch tygodni. Wyjście z miasta bez spotkania Rosjan jest praktycznie niemożliwe. Wszystkie próby wyjścia jakie były podjęte ostatnio kończyły się walką ogniową z rus żołnierzami."

Nie wiem, ale IMO malowanie tego jako szarej strefy to jest copium nieodpowiadające rzeczywistości, gdyż
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 17:55:42 via Wykop
  • 0
Czyli mam rozumieć, że "zdobyty" oznacz kiedy dziennika z UP napisze, że zdobyty

@karhu:
No jeśli by czekać na oficjalny komunikat ukraińskiego dowództwa to nawet Bachmut byłby nadal niezdobyty xD

Czyli są w okrążeni w mieści, czyli jest w mieście obszar gdzie znajdują się jednostki UA z tego wynika, że miasto nie jest zdobyte.

Ukraińcy są okrążeni w sąsiednim Myrnohradzie, a nie Pokrowsku
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 18:16:45 via Wykop
  • 0
Chcesz mi teraz powiedzieć że argumentowałeś, że Pokrowsk zdobyty bo są jakieś jednostki UA okrążone w sąsiednim Myrnohradzie

@karhu
Jeśli spojrzeć na mapę to taka jest logiczna konkluzja, okrążenie Myrnohradu świadczy że flanka od strony Pokrowska musiała zostać zabezpieczona.

nawet na podstawie źródłe na które Ty sam się powołujesz nie ma podstaw sądzić , że Pokrowsk jest zdobyty

Bo...? Fantazja to są ukraińskie komunikaty o trzymaniu centrum Pokrowska i kontrofensywach xD
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 18:52:37 via Wykop
  • 0
@karhu
Nie, Michał Nowak absolutnie nie twierdzi że #pokrovskholds, jedynie podlinkował geolokalizację filmu którą zaznaczono na optymistycznie proukraińskiej mapie, mimo że mowa o centrum Myrnohradu. Skupiasz się wyłącznie na mapie która stanowczo zbyt wiele maluje jako szarą strefę, nie na fakcie że ukraińscy dziennikarze niepowiązani z władzą mówią że Myrnohrad jest fizycznie okrążony. Miesiąc temu to się nabijałem że tag długo nie potrwa, teraz się nabijam z copium.
  • Odpowiedz
pesymistyk
pesymistyk
10.12.2025, 14:03:44
  • 275
Warszawa w trzy dni xD

#wojna #rosja #ukraina #z--------------a
pesymistyk - Warszawa w trzy dni xD

#wojna #rosja #ukraina #z--------------a

źródło: Polish_20251210_150011129

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 14:18:13 via Wykop
  • 6
@pesymistyk:

Fennrir - @pesymistyk: 
SPOILER
SPOILER

źródło: 170228_nazi_propaganda_cassino

Pobierz
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 14:27:39 via Wykop
  • 2
@Mitur:
No to wyjaśniaj. Pokaż zwykłego ślimaka który jest w stanie przebyć w minutę prawie metr xD
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 16:33:38 via Wykop
  • 4
@Mitur:

>"hehe mogę cie wyjaśnić w minutę"

>ponad dwie godziny później

>nadal nie odpisał xD
  • Odpowiedz
tujepolska
tujepolska
10.12.2025, 12:18:05
  • 0
#wojna #ukraina #rosja #trump #polityka
Jako iż dzisiaj Ukraina ma złożyć Trumpowi swój plan pokojowy opracowany z państwami UE, zapraszam do ankiety

Trump zaakceptuje plan pokojowy Zelenskiego oraz UE?

  • Tak, ale jutro zmieni zdanie 15.6% (19)
  • Tak, to koniec wojny 2.5% (3)
  • Zadzwoni do Putina a ten będzie niezadowolony 54.9% (67)
  • Oczywiście że nie zaakceptuje 27.0% (33)

Oddanych głosów: 122

  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 13:26:23 via Wykop
  • 0
Kongresówka nie obejmowała ani Podlasia ani Podkarpacia

@SoplicaTadeusz:
Podkarpacia nie, ale Podlasie częściowo obejmowała. Białostocczyzny nie, ale np.: Białą Podlaską czy Sokołów Podlaski już tak.
  • Odpowiedz

55

Zełenski dostał kilka dni. Ukraina straci Donbas jeszcze przed Bożym Narodzeniem

Zełenski dostał kilka dni. Ukraina straci Donbas jeszcze przed Bożym Narodzeniem

Wysłannicy prezydenta USA Donalda Trumpa dali Wołodymyrowi Zełenskiemu kilka dni na odpowiedź w sprawie amerykańskiej propozycji porozumienia pokojowego - informuje Financial Times. Kijów stoi przed dramatycznym dylematem: musi wybrać między żądaniami Rosji, których nie może zaakceptować i warunka

Stopa_Szopa
z
rmf24.pl
dodany: 09.12.2025, 19:43:37
  • 90
  • #
    wojnawukrainie
  • #
    rosja
  • #
    usa
  • #
    donbas
  • #
    polityka
Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 10:24:44 via Wykop
  • 11
Rosja to najbardziej terrorystyczny kraj w tej części świata, powinien być natychmiast rozbrojony i zablokowany jako strefa bez broni niczym Kuba od 60 lat.

@UberWygryw:
Ciekawe jak zamierzasz tego dokonać geniuszu? Jedyna opcja to że sami Ruscy by się dobrowolnie pozbawili broni atomowej, ale niezależnie kto przejmie władzę po Putinie to musiałby być kompletnym idiotą żeby na takie coś przystać xD
Fennrir - >Rosja to najbardziej terrorystyczny kraj w tej części świata, powinien być...

źródło: maxresdefault

Pobierz
Sossija
Sossija
09.12.2025, 18:23:00
  • 148
#rosja #wojna #ukraina na filmiku kacapy łowią se szczątki dużego samolotu transportowego AN-22. rassyja posiada kilka sztuk tych maszyn, jedna z nich właśnie wylądowała w środku Uwodiańskiego zbiornika wodnego. Są również pozytywne wieści. Samolot wracał z okresowego przeglądu i remontów, nikt z załogi nie przeżył, a z wraku niewiele pozostało. Zdjęcie poglądowe tego turbośmigłowego olbrzyma w komentarzu.
Sossija - #rosja #wojna #ukraina na filmiku kacapy łowią se szczątki dużego samolotu ...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 09:02:39 via Wykop
  • 0
Są również pozytywne wieści. Samolot wracał z okresowego przeglądu i remontów, nikt z załogi nie przeżył, a z wraku niewiele pozostało

@Sossija
Po co podkreślasz że "z wraku niewiele pozostało"? xD
Chyba zawsze jak samolot się rozbije to niewiele z wraku zostaje. Ba, nawet w przypadkach że nie rozpadł się na kawałki, typu wypadnięcie z pasa startowego to też często takiego samolotu już się nie da/opłaca naprawić i jest hull loss.
Fennrir - >Są również pozytywne wieści. Samolot wracał z okresowego przeglądu i remon...

źródło: British-Airways-Flight-BA38-5

Pobierz
  • Odpowiedz
dqdq1
dqdq1
09.12.2025, 15:01:49
  • 63
36 dzień tagu #codziennypokrowsk

Pierwszy raz zdobycie Pokrowska strona rosyjska ogłosiła pod koniec października.

Drugi raz zajęcie całego terenu miasta rosjanie oglosili 2 grudnia czego nie potwierdzają żadne zachodnie media, isw, mapy deepstate czy livemap.

Siły
dqdq1 - 36 dzień tagu #codziennypokrowsk 

Pierwszy raz zdobycie Pokrowska strona ros...

źródło: image_picker_7700F1CB-20DC-4EF9-BD56-B564A8A57D2B-3801-000000D9DD3BAAB7

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 10.12.2025, 08:38:07 via Wykop
  • 1
W styczniu prawdopodobnie zobaczymy najpoważniejsze dotąd efekty nadwyrężania rosyjskiej gospodarki.

@dqdq1
"Jeszcze tylko dwa tygodnie!"

Według mapki, którą wrzuciłeś Pokrowsk pozostaje niezdobyty. [...] jak się patrzy na źródła to nic tego nie potwierdza

@SoplicaTadeusz
DeepState od ok.roku często zaznacza rosyjskie postępy jako szare strefy. Jeśli je wliczyć to cały Pokrowsk jest w rosyjskich rękach. Większość mapperów też już maluje jako rosyjski, nawet analitycy NATO mówili tydzień temu o 95% kontroli.
  • Odpowiedz
mleko3-2procent
mleko3-2procent
08.12.2025, 09:21:14
  • 937
Hamburgery z ruskimi piszczą że w EU wolność wypowiedzi jest zagrozona...
Kiedy sami są znacznie niżej w rankingu wolności prasy XDDD o rosji nawet nie wspominając. Dobrze ze doakonale to rozumiemy (poza braunami, konfa i częścią pisiorow)

#ukraina #rosja #usa #polska #ue
mleko3-2procent - Hamburgery z ruskimi piszczą że w EU wolność wypowiedzi jest zagroz...

źródło: 1000014578

Pobierz
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 09.12.2025, 08:17:41 via Wykop
  • 3
@mleko3-2procent @pozdroxxx666
Oczywiście że tzw.ranking wolności prasy" to gównο,bo opiera się wyłącznie na "odczuciach" z kwestionariuszy dziennikarzy (i to jeszcze "wyselekcjonowanych"). A że dziennikarze mają p-------a na punkcie pomarańczowego to efekt jest taki że USA, kraj gdzie wolność słowa jest gwarantowana konstytucyjnie i bardzo szeroko zdefiniowana, ląduje w rankingu za Gabonem, Sierra Leone czy innymi bantustanami gdzie dziennikarze potrafią być mordowani przez władze xD
I nie wyskakujcie z jakimś Kimmelem,
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 09.12.2025, 08:29:58 via Wykop
  • 2
Bardzo dużo. Tzw Bill of Rights (czyli pierwsze 10 poprawek do konstytucji) mówi o ludziach, a nie o obywatelach i gwarantuje wolność (przynajmniej teoretycznie, bo zawsze znajdzie sie prezydent, co ma to w dupie) w tych kwestiach wszystkim przebywającym na terenie USA.

@pasta_alla_carbonara
Druga poprawka gdzie też jest "right of the people" obowiązuje obywateli, więc dlaczego pierwsza miałaby już inaczej? Niesamowite że prawa OBYWATELSKIE przysługują OBYWATELOM, a nieobywatelom już nie xD
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 09.12.2025, 09:54:41 via Wykop
  • 0
Dla obywateli jest 14 poprawka, reszta obowiazuje wszystkich, czy obywateli czy nie, w jurysdykcji USA.

@pasta_alla_carbonara
Tia? To czy można w takim razie legalnie kupić b--ń będąc nielegalnym imigrantem? Albo na wizie turystycznej? Bo skoro wszystkich to powinno wszystkich, ale jednak tak nie jest. Część stanów dopuszcza jak ktoś ma stały pobyt, ale to jest bardziej w ramach dobrej woli, a nie dlatego że to prawo przysługuje wszystkim, bo nie przysługuje.
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 09.12.2025, 12:09:21 via Wykop
  • 0
to nie jest prawda, bo co innego nieobywatel, a co innego illegal

@pasta_alla_carbonara
Ale jeśli cię nie wpuścili na granicy nawet już przyjmijmy że za przeróbkę z J.D.Vancem (w rzeczywistości w dokumentach jest zupełnie inny powód odmowy, ale chłop poszedł do tabloidu, a historia "nie wpuścili go przez mema" się lepiej klika)
https://bbc.com/news/videos/c5y2l9nn7y1o
To wtedy nie możesz legalnie wjechać na terytorium USA. Więc czemu niby ci miałyby przysługiwać tamtejsze prawa? xD
  • Odpowiedz
XeNinja
XeNinja
09.12.2025, 09:00:20
  • 61
Sytuacja na froncie Ukraińskim jest krytyczna. W poniedziałek do mediów zaczęły spływać doniesienia, jakoby wojska rosyjskie przejęły całkowitą kontrolę nad Pokrowskiem w obwodzie donieckim, jak również Wołczańskiem w obwodzie charkowskim. Taką informację miał przekazać prezydentowi Władimirowi Putinowi szef rosyjskiego Sztabu Generalnego, generał Walerij Gierasimow w niedzielę wieczorem. Zdjęcie niepowiązane, przedstawia polskie miasto Łódź. #ukraina #lodz #wojna #heheszki
XeNinja - Sytuacja na froncie Ukraińskim jest krytyczna. W poniedziałek do mediów zac...

źródło: G7tU1FEXAAAvpsG

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 09.12.2025, 09:14:35 via Wykop
  • 6
@XeNinja:
Tak właśnie wygląda #ruskimir - zanim zajęli ją roSSjanie to było małe, tętniące życiem miasteczko, a kacapy zrobiły z tego jedną wielką zanieczyszczoną dziurę.
  • Odpowiedz
kwiat_pustyni626
kwiat_pustyni626
kwiat_pustyni626
08.12.2025, 21:25:54
  • 5
#ukraina

Ups

Ukraiński deepstate zaraz będzie rosyjskim.

Bardzo złe informacje dla Ukraińców. Podobno przebili korytarz do tego Myrnohradu. Ciekawe czy uda im się wycofać bez ponoszenia strat...
kwiat_pustyni626 - #ukraina 

Ups

Ukraiński deepstate zaraz będzie rosyjskim.

Bardz...

źródło: temp_file7178054125548990762

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 09.12.2025, 06:17:50 via Wykop
  • 2
@yurakamisa1
Jeszcze rozumiem że można pisać coś typu "żałosne tempo jak na mocarstwo atomowe" (co jest trochę prawdą), ale określanie miasta które przed wojną miało 47tys. mieszkańców jako "gównοwieś" już świadczy o ostrym przedawkowaniu ukropium xD
Swoją drogą skoro taka "gównοwieś" to dlaczego Ukraińcy bronili jej tak długo że aż się dali okrążyć? xD

@SoplicaTadeusz
Czym niby "pozamiatałeś"? Tym że tendencyjnie zaznaczyłeś 200m odcinek sugerując że to jedyne postępy? xD
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 09.12.2025, 07:08:17 via Wykop
  • 2
@Szinako
Nie no, w jeden dzień raczej tego nie stracili, po prostu DS często robi tak że pierdzieli aktualizacje przez parę dni/tygodni, a potem walnie jedną większą. Niemniej w ciągu ostatnich miesięcy tam się zaczęła sypać sytuacja, a przez ostatnie 2tyg. już w ogóle. A to był jeden z najstabilniejszych kierunków tej wojny, jeszcze w połowie kwietnia br. walki były w okolicach Biłohoriwki o hałdę, front od września 2022r. przez 2,5roku
  • Odpowiedz
Metris
Metris
08.12.2025, 14:05:07
  • 4
Trump nie będzie zadowolony

Nie ma porozumienia w sprawach terytorialnych - stwierdził Wołodymyr Zełenski, odnosząc się dla planu pokojowego USA.

  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 08.12.2025, 14:25:52 via Wykop
  • 0
@Metris:
Będzie, ale za rok-dwa i na gorszych warunkach
  • Odpowiedz
blackbird
blackbird
08.12.2025, 10:44:42
  • 7
#ukraina #osint #osintowidebile
Micek w formie
blackbird - #ukraina #osint #osintowidebile
Micek w formie

źródło: vivaldi_wuGDn98fXf

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 08.12.2025, 11:51:14 via Wykop
  • 2
@kochamcovid:
Przecież Micka to wykopki traktowały w stu procentach poważnie dopóki pisał o rozmaitych domniemanych ukraińskich sukcesach. Ale ostatnio popadł w jakiś doomeryzm i teraz powiela niemal wyłącznie negatywne informacje (prawdziwe albo i nie). I to jest zapewne jedyny powód, bo już na taką Kremlinkę Show to nadal masa ludzi tutaj się powołuje, mimo że są bardziej oderwani od rzeczywistości bo u nich nadal Ukraina wygrywa a Rosja upada xD
  • Odpowiedz
szychun
szychun
07.12.2025, 20:05:21
  • 42
#polityka #bekazpisu Miedwiediew: UE musi się rozpaść, Dmitriew: UE musi się rozpaść, Dugin: UE musi się rozpaść, nowa strategia USA: UE zbyt mocno się centralizuje, Pieskow o strategii USA: zgadzamy się z nią. Tymczasem PiS:
szychun - #polityka #bekazpisu Miedwiediew: UE musi się rozpaść, Dmitriew: UE musi si...

źródło: temp_file8411815873753321683

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 08.12.2025, 10:47:43 via Wykop
  • 0
Słuchajcie! Rozbicie dzielnicowe to świetny pomysł żeby Polska była silniejsza. Bo będzie więcej książąt do walki z wrogiem, nie?

@SaperX:
Ale co ty porównujesz typie xD? Rozbicie dzielnicowe może jeszcze nie narodu ale tego samego etnosu, z 27 krajami z których większość ma kompletnie inne język, kulturę, historię oraz interesy? I oczywiście kilkudziesięciu innych tumanów to plusuje xD
  • Odpowiedz

19

Początki prefabrykacji w budownictwie mieszkaniowym w Polsce

Początki prefabrykacji w budownictwie mieszkaniowym w Polsce

O budownictwie wielkoblokowym słów kilka.

Lifelike
z
youtube.com
dodany: 08.12.2025, 09:16:04
  • 2
  • #
    budownictwo
  • #
    architektura
  • #
    polska
  • #
    prl
  • #
    ciekawostki
  • #
    gruparatowaniapoziomu
Fennrir
Fennrir 08.12.2025, 10:15:01 via Wykop
  • 5
Taka ciekawostka - jako że jeszcze tu mowa o okresie socrealizmu to tego typu bloki wielkoblokowe i płytowe miały docelowo dostawać ornamentację (np.: niżej propozycja bloku ustylizowanego trochę niczym renesansowe włoskie palazzo). Ale z racji kosztów ostatecznie tego zaniechano, ten blok z 5:01 jest chyba jednym z niewielu przykładów prefabrykowanego socrealizmu.
Fennrir - Taka ciekawostka - jako że jeszcze tu mowa o okresie socrealizmu to tego ty...

źródło: wielkaplyta

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kombajnbizon
kombajnbizon
kombajnbizon
07.12.2025, 12:50:57
  • 45
#architektura #warszawa tdt ma chyba jeden z najładniejszych budynków w warszawie
kombajnbizon - #architektura #warszawa tdt ma chyba jeden z najładniejszych budynków ...

źródło: 62471af7b9815

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 07.12.2025, 15:18:10 via Wykop
  • 26
@kombajnbizon:
Zły nie jest, ale jeden z najładniejszych? Przecież w Warszawie jest masa różnego rodzaju pałaców z czasów RON, corazziańskiego i aignerowskiego klasycyzmu, międzywojennego modernizmu czy powojennego socrealizmu i socmodernizmu. Nawet nie wiem czy byłby w top 500 najładniejszych budynków.
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 07.12.2025, 23:26:17 via Wykop
  • 3
Muzeum Sztuki Nowoczesnej, które wnosi powiew współczesności i architektonicznego spokoju w estetyczny b----l przy Marszałkowskiej.

@BlogoslawionyTwarozyc:
xD

@talmudyczny_triumfalizm
Kolumienkowo-dworkowych? Przecież samego modernizmu to w Warszawie można znaleźć masę lepszych przykładów. Jak już pisałem - zły nie jest, ale zdecydowanie to nie jest "jeden z najładniejszych budynków". Nawet nie jest jakiś szczególnie oryginalny, bo lekko przypomina żyletkowce Leykama xD
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 08.12.2025, 07:49:03 via Wykop
  • 1
@BlogoslawionyTwarozyc:
Nah, MSN nie jest ani nowoczesne, bo podobne projekty powstawały już ponad pół wieku temu, ani ładne, ani tym bardziej nie "wnosi [...] architektonicznego spokoju", tylko jeszcze bardziej pogłębia chaos. Trzeba było te 10 lat temu zostawić Ścianę Wschodnią w spokoju, a jeśli już koniecznie czymś zabudować Plac Defilad to albo rekonstrukcja zabudowy przedwojennej albo nowa kreacja, ale powstała w oparciu o PKiN, a nie chamsko z nim kontrastująca.
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 08.12.2025, 07:33:54
  • 3
>stabilny odcinek frontu

>Syrski pożycza stamtąd jednostki bo w końcu stabilny to po co się mają marnować

>odcinek przestaje być stabilny xD

https://twitter.com/Thorkill65/status/1997644532536500593

#ukraina #rosja #wojna
Fennrir - >>stabilny odcinek frontu
>Syrski pożycza stamtąd jednostki bo w końcu stab...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Metris
Metris
08.12.2025, 07:35:29 via Wykop
  • 2
@Fennrir:

>brak profitu
  • Odpowiedz
smutny_przerebel
smutny_przerebel
31.12.2025, 11:33:23 via Wykop
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

Fennrir
Fennrir 08.12.2025, 05:21:36
  • 25
Brawo panie Radosławie, króciutko z Melonem i ruskim alkoholikiem.

#sikorski #elonmusk #musk #4konserwy #neuropa #bekazprawakow #heheszki
Fennrir - Brawo panie Radosławie, króciutko z Melonem i ruskim alkoholikiem.

#sikors...

źródło: gdzie paragraf że nie można⁈

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir
Autor
08.12.2025, 07:06:17 via Wykop
  • 1
@zeMadafaka: #radek2035
Fennrir - @zeMadafaka: #Radek2035

źródło: GdEWZ9yXwAA_-V1

Pobierz
  • Odpowiedz
Jabby
Jabby
06.12.2025, 18:03:38
  • 523
#bekazprawakow #usa #trump #polityka
Jabby - #bekazprawakow #usa #trump #polityka

źródło: temp_file6731564531238538591

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 07.12.2025, 00:40:14 via Wykop
  • 1
sobie popatrz na te tabliczki z napisem '"doginansowano/zrealizowano z funduszy europejskich" jak będziesz w Polsce.

@Returned
Szczęśliwie teraz się stawia także tabliczki przy inwestycjach dofinansowanych z funduszy rządowych, bo takie dzbany "myślały" że wszystkie inwestycje w Polsce to łunia funduje xD

@jamajskikanion
Concorda zbudowano ponad pół wieku temu, zupełnie inne czasy. ESA nawet nie jest w stanie samodzielnie wysłać ludzi w kosmos, w przeciwieństwie do USA, Rosji czy Chin. LHC
  • Odpowiedz
Fennrir
Fennrir 07.12.2025, 23:17:39 via Wykop
  • 1
@Returned
PiS wpadł. Ale dobrze bo to zdecydowanie nie jest naturalna myśl. Inaczej nie byłoby wpisów pokroju "w 2004r. mieliśmy 485km autostrad, gdyby nie UE to nadal mielibyśmy 485km"
Albo np.:UE dofinansowuje zakup taboru kolejowego, mniejszościowo. Ale tabliczki z dofinansowaniem już wiszą w każdym zakupionym składzie, a nie w 40%. Efekt jest taki że potem ludzie odnoszą wrażenie że bez Unii nie byłoby żadnego z tych pociągów. To też jest soft-propaganda.
  • Odpowiedz
dqdq1
dqdq1
07.12.2025, 15:22:46
  • 78
34 dzień tagu #codziennypokrowsk

2 grudnia rosjanie ogłosili zajęcie całego terenu miasta czego nie potwierdzają żadne zachodnie media, isw, mapy deepstate czy livemap.

Siły Zbrojne Ukrainy cały czas prowadzą działania na terenie miasta, Pokrowsk nadal nie został zdobyty.

#ukraina #wojna #rosja
dqdq1 - 34 dzień tagu #codziennypokrowsk 

2 grudnia rosjanie ogłosili zajęcie całego...

źródło: image_picker_D41B7D87-9B8A-4163-B6F9-541AD67F272E-4280-000000EBEB39C807

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir 07.12.2025, 15:29:15 via Wykop
  • 2
@dqdq1:
Filmik z północnych obrzeży Pokrowska, do tego podejrzewam "flagowtyk", ewentualnie stary materiał. Jakby Ukraincy rzeczywiście mieli nad Pokrowskiem taką kontrolę jaką deklarują (tym bardziej że nadal kłamliwie twierdzą że bronią się także w centrum) to nakręciliby coś z ziemi
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 19
  • Strona 1 z 19
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 16.06.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 22.12.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 28.06.2020

    Mikroblogger
  • VIP
    od 02.01.2025

    VIP

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking