5-10% dla developera uzależnione od ocen brzmi jak nieśmieszny żart. Nie wspominając już o "testowaniu zainteresowania", co jest niezgodne z umową Steam. Przykre, bo tak działają wszystkie WIĘKSZE (pozdrawiam Playway) gamedevowe spółki #gielda w PL - najpierw strona na Steam i trailer, później szukanie studia, które za marne pieniądze zrobi grę. Mam wielką nadzieję, że Steam w tym zakresie się ogarnie
5-10% dla developera uzależnione od ocen brzmi jak nieśmieszny żart. Nie wspominając już o "testowaniu zainteresowania", co jest niezgodne z umową Steam. Przykre, bo tak działają wszystkie WIĘKSZE (pozdrawiam Playway) gamedevowe spółki #gielda w PL - najpierw strona na Steam i trailer, później szukanie studia, które za marne pieniądze zrobi grę. Mam wielką nadzieję, że Steam w tym zakresie się ogarnie
Chciałbym spróbować swoich sił w "gamedevie", tj. zrobić prosty ale grywalny projekt po to, żeby przekonać się, na czym polega cały proces tworzenia gier . Wyzwaniem jest zrobienie pixelartowej platformówki w stylu metroidvania.
Ponieważ często przy wysokim progu wejścia zniechęcam się do działania, chciałbym spróbować od możliwie prostego, ale też sensownego narzędzia, w którym nie trzeba poświęcić 3 miesięcy na to, żeby napisać pierwszą linijkę kodu.
Mam
w tym tutorialu znajdziesz zdecydowaną większość rzeczy potrzebnych do stworzenia metroidvanii 2d w Unity.