#gamedev Pytanie: co sądzicie o wejściu na greenlight w okolicy 10 marca? Czy warto ryzykować przed zawirowaniami ze steam direct ( który jak wszystko na to wskazuje , nie będzie aż tak przyjazny dla maluczkich devów)? btw czy gra która przeszla greenlight stawiałaby mnie w lepszej pozycji negocjacyjnej z potencjalnym wydawcą, tj. czy można potraktować otrzymanie GL w pewnym sensie jako badanie rynku które wyszło pozytywnie?
@F-13: Nikt nie wie czy bedzie latwiej czy trudniej. Teraz tez ktos z valvete slabe gry akceptuje. A po wejsciu zmian skonczy sie festiwal proszenie o lapki. I obstawiam ze tyle bedzie zmian + zmiana kosztu wejscia. Nie wydaje mi sie zeby greenlight cokolwiek zmienil dla wydawcy w stosunku do twojej gry. Rob gre tak zeby nikt nie mogl powiedziec ze jest niedopracowana a dopracowane gry same sie bronia, nawet
#gamedev Takie pytanie do osób które wydały grę na steamie lub zwyczajnie orientują się w sytuacji: Aby wydać grę na platformie Valve należy przejść przez steam greenlight, gra dostaje zielone światło i po jakimś czasie wychodzi. Ale jak obecnie wygląda publikowanie drugiej gry na steamie ? Spotkałem się z kilkoma wariantami (dotyczącymi raczej małych wydawców, indyków):
- greenlight obowiązuje przy każdej kolejnej grze.
- kolejna gra musi przejść przez greenlight jeśli jest
@F-13: Wydałeś jakąkolwiek czy planujesz najbliższe 10 lat? ( ͡º͜ʖ͡º) Valve jest elastyczne i jak masz zajebistą grę to napisz maila do nich to pewnie nawet pierwszą puszczą bez greenlight. Inna sprawa że patrząc na steam byle co potrafi przejść greenlight. Chyba każda "normalna" gra PC przechodzi GL bez problemu, i to nawet nie chodzi o ilość głosów i procent do top 100 ale
@F-13: Uciekłem od pytania. Bez kontaktu z valve nie masz nigdzie opcji/"przycisku" wydania drugiej gry, nieważne czy to kontynuacja czy nowy produkt. Musisz do nich napisać i decyzja leży po ich stronie, jak się nie zgodzą to masz GL.