Wpis z mikrobloga

@wiedzmin112 Wydaje mi się, że Steam mimo wszystko daje Ci większą grupę odbiorców + ludzie są przyzwyczajeni do kupowania na Steamie a nie bezpośrednio u developera na jakiejś podejrzanej stronie... :D.

To powiedziawszy Minecraft przez długi okres czasu był sprzedawany tylko przez swoją stronę. Może jednak warto poeksperymentować? :D
@czesiobar: @czesiobar: @wiedzmin112: z minecraftem było tak że była to gra ... genialna. Wyłamała wszystkie ograniczenia, ramy, wtedy sandboxów nie było a jak wszedł minecraft to na pełnej #!$%@?.
Samemu się nie opłaca wydawać, bo steam ci robi taką promocję, choćby samą swoją pozycją na rynku, że nie ma sobie równych. Plus zaufanie klientów.
Ale, wydaje mi się, że możesz wygenerować np 100 kluczy i sprzedać je na portalach
@wiedzmin112: Byłem albo oglądałem jakieś wystąpienie Toma Grochowiaka z Moa Cube który pokazywały wykresy jak spadała mu sprzedaż bezpośrednia ze swojej własnej strony wraz z rosnącą dominacją steama. Zawsze możesz wrzucić tu i tu z tym że steam chyba zabrania sprzedaży w innych serwisach taniej niż u nich (jak się to ma do rzeczywistości - nie wiem - ale wydaje mi się że nie jeden raz widziałem coś taniej niż u
@wiedzmin112 z tego co obserwuje trendy to robiac wlasna platforme trzeba wpompowac multum hajsu na PR i wytlumaczenie odpowiednio duzej liczbie uzytkownikow ze twoja platforma bedzie lepsza (bez sensu miec inną - przyklad desura). Bezsprzecznym liderem jest steam, gog jadacy na nostalgii i nurcie drm free, a ostatnio ze srodowiska gamejamow udalo sie bardzo fajnie wyrosnac dla itchio jako platformy z przeroznymi grami w ogromnej czesci za free. Wymienilem tylko sprzedawcow a
@F-13: true, masz rację - tak dokładnie wygląda sytuacja

@draculeq: tak to prawda - niestety Steam powoli uzyskuje monopol na tym rynku. Zdajemy sobie z tego z sprawę że ciężko będzie cokolwiek tutaj zdziałać, dlatego celujemy głównie w dystrybucję gier które niezbyt pasują do Steama - gry edukacyjne (mogę się pochwalić już jedną wydaną za pomocą naszego serwisu), F2P (Steam pobiera prowizje od mikropłatności przez co developerzy szukają alternatywnych źródeł