AMA - Specjalista Public Relations, przy okazji przedsiębiorca ;)
Wokół zagadnienia public relations narosło wiele mitów, półprawd oraz ordynarnych kłamstw przez co branża jaki się w Polsce jako niezrozumiała, nieuczciwa i nieetyczna. W rzeczywistości PR-owcy posługują się przejrzystymi zasadami i kodeksami etycznymi. Chętnie odpowiem na pytania, żeby...
z- 34
- #
- #
- #
- #
1) Specjalizuję się w CSR i PR dla branży turystycznej.
2) Na początku jest ciężko, jako młody adept nie można liczyć na więcej niż 1200-1500 złotych netto.Po kilku latach, jeśli ktoś się sprawdza można liczyć na dobre pieniądze, od 4 do 7 tysięcy złotych, na wysokich stanowiskach nawet kilkadziesiąt tysięcy.
Jeśli ktoś by mi kazał obstawić średnie zarobki, to stawiam na 3,5-4 tysiące.
3) Wprowadzanie nowego produktu lub usługi na
Większość ludzi po otrzymaniu ulotki patrzy na nią niecałe 15 sekund i w tym czasie albo się zainteresuje, albo ulotka trafi do kosza. Co szybciej przykuje uwagę, ładna grafika i prosty komunikat, czy konkretny wywód? Niestety reprezentujesz zdecydowaną mniejszość społeczeństwa,
2) Najpierw dziennikarstwo na UWr, już na studiach zacząłem współpracować z różnymi redakcjami, później okazało się, że z tego utrzymać się nie da. Na szczęście w Polsce zaczął się wtedy pojawiać nieśmiało PR, więc wyjechałem do Finlandii żeby zarobić trochę pieniędzy, wróciłem do kraju i założyłem własną
1) Budowanie świadomości marki to podstawy działań wizerunkowych. Od tego się zaczyna i temu poświęca się najwięcej uwagi. Zagadnienie dosyć skomplikowane, ale każda większa agencja sobie z tym poradzi.
2) Można oczywiście pozycjonować firmę tylko w konkretnej grupie docelowej, ale nie jest to lekarstwo na ograniczony budżet. Wąskie, wyspecjalizowane grupy są dość trudnym obiektem, ponieważ znają się jak łyse konie i nie kupią wszystkiego. Do tego często trzeba zatrudnić dodatkowego