Stellantis Polska odmówił zwrotu kosztów naprawy wady fabrycznej silnika w ASO

Pewien właściciel DS 7 Crossback 1.5 BlueHDi z 2019 roku zmagał się ze znaną wadą fabryczną silnika. Przy przebiegu 134

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 211
- Odpowiedz

Pewien właściciel DS 7 Crossback 1.5 BlueHDi z 2019 roku zmagał się ze znaną wadą fabryczną silnika. Przy przebiegu 134

Komentarze (211)
najlepsze
W tej kwestii konkurencja jest zażarta... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak to jest jak się pozwala na niekontrolowane łączenie marek.
W XX wieku w samej Europie było kilkanaście dużych konkurujących ze sobą marek więc działały prawa wolnego rynku, a klient był uprzywilejowany.
Obecnie producentów można policzyć niemal na palcach jednej ręki, a do tego często producenci produkują wzajemnie dla ciebie. Obecnie klient jest śmieciem. Ma
Jestem na grupie DS'a o której właściciel o tym pisał i wiesz co?
Zjechali go inni właściciele 'bo przecież naprawiałeś w citroenie a nie w DS'ie, wiec mimo ze wada fabryczna, to powinieneś płacić'.
No to jeśli sami uzytkownicy bronią takiego zachowania to jakże mogłoby być
Ale to nawet szkoda komentować, niech sobie żyją i marudzą.
Dlatego ja kupując samochody mega cenie sobie szczere ogłoszenia, ostatni który kupiłem miał wcześniej przytarty bok, ale foteczki przed, foteczki po - kulturka. Bez naciągania.
@kkrycha: Nie, bo jego warsztat nie posiada autoryzacji marki. Żeby dostać taką autoryzację trzeba spełnić cały szereg warunków jak np. wprowadzone systemy zarządzania ISO co też wiążę się z przejściem zewnętrznego audytu.
Nie czytasz a komentujesz. Tutaj chodzi o wadę ukrytą. Za nią odpowiada sprzedawca i kupującybmoże domagać się zwrotu za poniesione przez nią koszty. Zwykły Kowalski nie zdiagnozuje Ci samochodu i nie powie, że jest objęty akcją serwisową tylko da do naprawy mechanikowi. A, że po naprawie się dowiedział, że to była wadą ukrytą to ma prawo do odszkodowania.
Od producenta za wadę ukrytą. Ma rację.
Wielu teżż producentów dba o swoją markę i na specjalne programy dla kupujących., ale jak odmówią to można za to pozwać sprzedawcę a nie ich.
Jak kupię ekspred do kawy Delonghi, który miał akcję serwisową, naprawię w nieautoryzowanym serwisie to też mam być zdziwiony że producent nie chce zwrócić kosztów naprawy poza autoryzowanym serwisem?