Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko248
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

706

szybko będziecie na YouTube

Myśleliście, że w Warszawie jest kiepsko ze Strażą Miejską? Zajrzyjmy zatem do Piaseczna.

zawisza
zawisza
z
youtube.com
dodany: 01.04.2025, 19:51:33
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    stophamwa
  • #
    kierowcy
  • 95
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treści powiązane (1)

miejsce
plpi2018
z maps.app.goo.gl
  • 1

Komentarze (95)

najlepsze

galanonym
galanonym
galanonym
01.04.2025, 20:05:19 via Wykop
  • 259
Szkoda że osoby w mundurach w tym kraju nie mają choć odrobiny rozumu
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ixdude
ixdude
ixdude
02.04.2025, 09:20:15 via Wykop
  • 44
@dobrozyzn: to oni pracują na pół etatu czy jak? Poza tym jak Ci nie pasuje wynagrodzenie to jest mnóstwo braków w innych zawodach. Niestety gdzie indziej należy najczęściej mieć kompetencje ;)

Od 1 stycznia 2025 roku minimalne wynagrodzenie brutto wynosi 4666 zł, co daje 3510,92 zł netto (na rękę) dla pracownika zatrudnionego w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Odpowiedz
twister35
twister35
twister35
02.04.2025, 10:05:54 via Wykop
  • 25
@dobrozyzn Zarobki strażników miejskich

Najniższa stawka to około 2200 - 2800 zł netto miesięcznie, a najwyższe wynagrodzenie to 3900 zł. Do podstawowej wypłaty >strażnik miejski otrzymuje dodatki (np. funkcyjny, stażowy) oraz premie

Jak i nie pasują zarobki to nich idą do biedry na kasę. Nie ma przymusu pracy w SM. Jeżdżenie samochodem i wkładanie za szybę mandatów to nie jest ciążka robota.
  • Odpowiedz
dymaczdusz
dymaczdusz
01.04.2025, 21:27:17 via Wykop
  • 207
Samochód blokuje chodnik, utrudnia pieszym poruszanie się po chodniku - SM nie widzi problemu, olewa sprawę
Pieszy stoi na pasie drogi (może nawet z powodu parkującego - blokującego pojazdu na chodniku) - ta sama SM - hurr durr tamujesz ruch, stwarzasz zagrożenie, idziesz do SĄDU!!
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Stanley666
Stanley666
Stanley666
02.04.2025, 10:30:03 via Wykop
  • 23
@albin_kolano: oraz pod warunkiem stania przy krawędzi jezdni, jeśli jedną osią to przednią, zachowania 15m od tablicy przystankowej, nie wzdłuż zatoki przystankowej, oraz nieprzekraczania DMC 2.5t - czyli prawdopodobnie ten Bentley, jak i większe SUV pokroju Audi Q7, Volvo XC90, BMW X5 nie mogą dotknąć drogi dla pieszych nawet na centymetr.
  • Odpowiedz
huggus
huggus
huggus
02.04.2025, 10:34:32 via Wykop
  • 17
@albin_kolano: Samochód nie może stać w całości (obiema osiami) na chodniku, chyba że znaki mówią inaczej. Nie może też stać w mniejszej odległości niż 10 metrów od przejścia. Więc kolego polecam odświeżenie teorii np. w pobliskim WORDzie
  • Odpowiedz
Rst00
Rst00
02.04.2025, 09:53:42 via Wykop
  • 128
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tobaccotobacco
tobaccotobacco
02.04.2025, 09:59:14 via Wykop
  • 51
@Rst00: bo sami parkują tak samo jak i 3/4 grupy z której się ta formacja rekrutuje
  • Odpowiedz
mareksa666
mareksa666
mareksa666
02.04.2025, 10:50:25 via Wykop
  • 5
Ja się spinam, patrzę jak tu zaparkować żeby nikomu nie utrudnić, często rezygnuję z parkowania


@Rst00: widac ze jestes lewakiem co szanuje przestrzen wspolna i zasady wspolzycia w spoleczenstwie, prawilne mordy sie tym nie przejmuja, ma byc szybko i wygodnie, najlepiej pod drzwiami zaparkowac ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Hi_Lo_Hi
Hi_Lo_Hi
Hi_Lo_Hi
02.04.2025, 08:33:15 via Wykop
  • 68
Akurat w Piasecznie są bardzo skuteczni. Przykład? Niemal na skrzyżowaniu dwóch ciut mniej uczęszczanych, ale wciąż ważnych ulic ktoś zaparkował samochód. Zaparkował go na jezdni, w dodatku w taki sposób, że skręcając w prawo z jednej ulic (gdzie płot posesji blokuje ogląd sytuacji na ulicę, w którą się skręca), można było jadąc nawet 20 km/h nie zdążyć wyhamować czy też ominąć zaparkowanego samochodu (mniej niż 10 m od skrzyżowania). Piaseczyńska SM poinformowana
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Noct
Noct
Noct
02.04.2025, 09:57:08 via Wykop
  • 8
@mariecziek: naklejka na szybie nie jest obowiązkowa od 3 lat
  • Odpowiedz
Hi_Lo_Hi
Hi_Lo_Hi
Hi_Lo_Hi
02.04.2025, 10:08:58 via Wykop
  • 11
Ale jak nie ma tablic, to jest chyba naklejka na przedniej szybie? Czy to było auto na zagranicznych blachach?


@mariecziek: Widzisz, to akurat bez znaczenia, bo przecież jest też widoczny VIN, etc. Jeśli ktoś chce znaleźć właściciela to go znajdzie. A w przypadku zagrożenia w ruchu najpierw powinno nastąpić odholowanie, a poszukiwania właściciela później, czyż nie? Piaseczyńska SM szuka każdej możliwej wymówki by po prostu nic nie robić. Tak jak
  • Odpowiedz
emjot86
emjot86
02.04.2025, 10:54:36 via Wykop
  • 66
"Życie w Polsce nie jest stresujące", Maciek 23 lata.
emjot86 - "Życie w Polsce nie jest stresujące", Maciek 23 lata.

źródło: 1

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

twister35
twister35
twister35
02.04.2025, 10:00:46 via Wykop
  • 54
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

LukCzu
LukCzu
02.04.2025, 10:04:11 via iOS
  • 13
wychodzą jak z pod ziemi jak zombie.


@twister35, spod.
  • Odpowiedz
maniek-maniewski
maniek-maniewski
maniek-maniewski
02.04.2025, 10:15:34 via Wykop
  • 2
@twister35: tak jak śpiewał Sokół sokolim głosem - oni zagubili piorytety.
  • Odpowiedz
hu0pisko
hu0pisko
02.04.2025, 09:48:47 via Wykop
  • 53
na pierwszy rzut oka, pomyslalem, ze ma ciekawa czapke
hu0pisko - na pierwszy rzut oka, pomyslalem, ze ma ciekawa czapke

źródło: image

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

PolishCebula
PolishCebula
02.04.2025, 10:00:54 via Wykop
  • 33
@hu0pisko: no i git wygląda, a nie obcięty na pedalskiego samuraja XD
PolishCebula - @hu0pisko: no i git wygląda, a nie obcięty na pedalskiego samuraja XD

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
hu0pisko
hu0pisko
02.04.2025, 10:51:18 via Wykop
  • 5
@mirekwirek: oczywiscie, czupryna robi wrazenie :)
  • Odpowiedz
MateuszMorawiecki_Official
MateuszMorawiecki_Official
02.04.2025, 10:15:09 via Wykop
  • 42
cos mi mowi, ze panowie wiedzieli czyj jest bentley i ze nie nalezy go ruszac ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mareksa666
mareksa666
mareksa666
02.04.2025, 19:23:00 via Wykop
  • -2
@MNovak: czyli inne prawactwo zrobilo cos co chcieli kuce z wykopu ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
MNovak
MNovak
MNovak
02.04.2025, 21:21:03 via iOS
  • -1
@mareksa666 jeśli uważasz KO za prawactwo to tak.
  • Odpowiedz
paveua
paveua
02.04.2025, 05:08:53 via Wykop
  • 29
Obawiam się że strażnicy miejscy obawiali się właściciela tego benciaka. Taki stan obawy może wywołać wybiórczą ślepotę na poziome połączeń nerwowych w mózgu. Tak to wygląda poza dużymi miastami niestety
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

jacke
jacke
02.04.2025, 07:59:33 via Wykop
  • 2
@paveua: nie wiem jak to wygląda u nich wewnętrznie ale mam przeczucie, że tak właśnie może być - nie obrażając nikogo z SM. Może policjanci mają większą autonomię? W końcu obywatele kładą duży nacisk na skuteczność i bezstronność policji podczas gdy SM jest raczej na uboczu. Jeśli to byłaby prawda to szkoda - SM mogłaby realnie odciążyć policję zamiast siedzieć w aucie i gapić się przed siebie (w tym wypadku).
  • Odpowiedz
Tesseract
Tesseract
02.04.2025, 14:27:10 via Wykop
  • 1
@paveua: Tu tak się bali, że go nawet eskortowali ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tesseract - @paveua: Tu tak się bali, że go nawet eskortowali ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: Screenshot 2025-04-02 162529

Pobierz
  • Odpowiedz
yolantarutowicz
yolantarutowicz
02.04.2025, 10:08:16 via Wykop
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

maniek-maniewski
maniek-maniewski
maniek-maniewski
02.04.2025, 10:13:24 via Wykop
  • 3
@yolantarutowicz: jaką podwyżkę znowu?? Cały czas są podwyżki przecież - wyższe opłaty za energię, wyższy czynsz, wyższe daniny... Dopłacam coraz więcej z roku na rok.
  • Odpowiedz
yolantarutowicz
yolantarutowicz
02.04.2025, 10:16:50 via Wykop
  • 1
@maniek-maniewski: Jest tak ciężko, że VAT od srajtaśmy dla całej rodziny nawet wliczać trzeba.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >

Hity

tygodnia

Chuck Norris nie żyje
Chuck Norris nie żyje
6408
85% zatrudnionych w PUP to kobiety
85% zatrudnionych w PUP to kobiety
2611
Służba zdrowia potrzebuje natychmiast OBOWIĄZKOWEGO prostego RCP dla lekarzy
Służba zdrowia potrzebuje natychmiast OBOWIĄZKOWEGO prostego RCP dla lekarzy
2627
Kto próbował wydobyć z aresztu Sebastiana M.? - reportaż "Uwagi!"
Kto próbował wydobyć z aresztu Sebastiana M.? - reportaż "Uwagi!"
2584
Arogancja wójt Kołbaskowa. Parkowanie i światło tylko dla jaśnie panci
Arogancja wójt Kołbaskowa. Parkowanie i światło tylko dla jaśnie panci
2176
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #samochodoza
  • #polskiedrogi
  • #patologiazmiasta
  • #stopcham
  • #kierowcy
  • #warszawa
  • #samochody
  • #policja
  • #prawo
  • #parkowanie
  • #polska
  • #audytobywatelski
  • #stopchamwarszawa
  • #motoryzacja
  • #strazmiejska

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking