Nie narzekam, chodzi mi o coś innego. W przypadku Jagged Alliance 2 udostępnienie kodu miało miejsce bardzo wcześnie, chyba około 2004, kilka lat po premierze gry i niemal równocześnie z jej odświeżoną ulepszoną wersją (Wildfire). Spowodowało to, że społeczność ruszyła do pracy i w ciągu 10 lat wydali kolejne wersje NIESAMOWICIE rozbudowanego patcha 1.13 do którego w dodatku powstała cała masa modów. Ostatnia "stabilna" wersja patcha 1.13 pochodzi
@jagoslau: JA2... ogólnie za dzieciaka grałem w gry, w późniejszym czasie (ok. 15-17 lat przestałem) i już więcej nie grałem w nic, ale JA2 to chyba moja ulubiona była :D wiadomo grało się też w NFS, Heroesów 2/3, Wormsy itp. ale JA2 to było mega :D
BTW: szkoda, że nie ma tam Red Alerta 2 i dodatku - sporo czasu nad nimi zawaliłem i mam niesamowite wspomnienia z młodości
@jagoslau: Ooo, panie, RA2 to był (w sumie jest) majstersztyk. Spędziłem nad nim dobre 5 - 6 kh. Po sieci grałem mało, a głównie trzaskałem skirmishe. Doszedłem do takiego poziomu, by wygrywać na poziomie brutal z 7 przeciwnikami, z superbrońmi. Oczywiście potrzebne było do tego odp. położenie
Naparzało się w Red Alert za dzieciaka. Miałem piracką wersję ze Stadionu z wyciętymi filmikami, a angielski jeszcze niezbyt ogarniałem, więc nawet nie wiedziałem, że tam jest jakaś fabuła. Ot po prostu tu są moje czołgi, tam są wrogie czołgi i muszę je rozpieprzyć.
@MientkiWafel: Ta decyzja może przynieść więcej dobrego niż nam się wydaje. Grywalność jest optymalna, grafika jest średnia, ale w RTSach nie trzeba wiele żeby było dobrze. @Masterek007: Obecnie "nie wychodzą" ciekawe RTSy. Te stare są dokładnie tam gdzie były, zwykle tańsze.
Jak znajdzie się ktoś kto weźmie jakiegoś starego Red Alerta i podepnie do tego jakieś sensowne AI to może z tego powstać coś co będzie lepsze niż
Jeżu słodki, niepojęte ilości godzin w to wtopiłem na ps i pc, potem nawet siedziałem w wersji online, która rakowa była do bólu i czas kradła bardziej, niż obajtek dotacje.
@nalej_mi_zupy: zh jest super ale z modami jeszcze lepszy. Ogolnie to sporo jest do poprawy, chocby na szybko: 1. obsluga wiecej watkow cpu, 2. zeby wiele jednostek nie podazalo do jednego punktu jedna linia i sie ciagle blokowaly ale zeby jechaly obok siebie, 3. zeby strzelaly i zrzucaly b---y z wyprzedzeniem a nie ze wiecenie omijaja ruchomy cel, 4. zeby mialy wiekszy zasieg. Dlaczego artyleria ma zasieg podobny do snajpera ktory ma troche dalszy od
Komentarze (61)
najlepsze
źródło: dHJ7JuQ4F
PobierzNie narzekam, chodzi mi o coś innego. W przypadku Jagged Alliance 2 udostępnienie kodu miało miejsce bardzo wcześnie, chyba około 2004, kilka lat po premierze gry i niemal równocześnie z jej odświeżoną ulepszoną wersją (Wildfire). Spowodowało to, że społeczność ruszyła do pracy i w ciągu 10 lat wydali kolejne wersje NIESAMOWICIE rozbudowanego patcha 1.13 do którego w dodatku powstała cała masa modów. Ostatnia "stabilna" wersja patcha 1.13 pochodzi
@jagoslau: Ooo, panie, RA2 to był (w sumie jest) majstersztyk. Spędziłem nad nim dobre 5 - 6 kh. Po sieci grałem mało, a głównie trzaskałem skirmishe. Doszedłem do takiego poziomu, by wygrywać na poziomie brutal z 7 przeciwnikami, z superbrońmi. Oczywiście potrzebne było do tego odp. położenie
@lewoprawo: tak było nie kłamię a jak się chciało pograć z kolegą w sieci to się brało 20 kilo sprzętu + CRT do chaty kolegi i przez rs232 się łączyło
@Masterek007: Obecnie "nie wychodzą" ciekawe RTSy. Te stare są dokładnie tam gdzie były, zwykle tańsze.
Jak znajdzie się ktoś kto weźmie jakiegoś starego Red Alerta i podepnie do tego jakieś sensowne AI to może z tego powstać coś co będzie lepsze niż
1. obsluga wiecej watkow cpu,
2. zeby wiele jednostek nie podazalo do jednego punktu jedna linia i sie ciagle blokowaly ale zeby jechaly obok siebie,
3. zeby strzelaly i zrzucaly b---y z wyprzedzeniem a nie ze wiecenie omijaja ruchomy cel,
4. zeby mialy wiekszy zasieg. Dlaczego artyleria ma zasieg podobny do snajpera ktory ma troche dalszy od
https://www.youtube.com/watch?v=GPR9gNRRtD4
https://cnc.fandom.com/wiki/Reinforce_Bialystok