Wszyscy o warunkach w jakich jeździł, ale to bezpieczny interwał wymiany oleju ma największe znaczenie i udział w tym, że dobił do bańki. W niemczech taksówki diesle mercedesy też kręcą wysokie przebiegi jeżdżąc sporo w mieście. Prawidłowo serwisowane diesle i wolnossące benzyny z reguły są długowieczne.
Samochody to pikuś. Lepsze są wózki widłowe lub podesty samojezdne. Wózek Linde 393 z roku 2014. Klient szczęśliwy, że kupił od handlarza i ma tylko 2700mtg. Wpinam się i 37000mtg w LHC i silnikowym. Seryjne się zgadzają z fabryka, więc nieudolnie cofnięty lewym Pathfinderem. Żałuję że mu pokazywałem, bo chłop dostał migotania komór.
A z kolei brygadówki na budowach non stop odpalane i gaszone, przejechane ledwo 500 metrów. zimny silnik a i tak jak kupują kolejne to znowu diesla. I jakoś te diesle szczególnie nie padają jak na forach mówią że jak do miasta to tylko benzyna bo diesla zarżniesz. No jakimś cudem te brygadówki mają nawet gorsze warunki a jakoś żyją. Czyli da się? Da.
Komentarze (239)
najlepsze
@KulaChleba: brygadówka? Czy kombi?
@KulaChleba: renault trafić? Rzadkość w benzynie.
@tttomasz: odległość między Berlinem, a Poznaniem to -820 000km