W Polsce zapewne jest sporo aut które realnie mają przejechane powyżej miliona kilometrów, jednak na liczniku około 300 tysięcy, bo Polacy lubią jak na liczniku jest mało kilometrów.
@Pawcio_Racoon: dokładnie, to handlarzową patole stowrzyli sami klienci jednocześnie internecie piszą że boją się elektryka z przebiegiami a spalinówki zawsze łatwo się naprawia i tanio i potem idą do komisu i jak widzą 200k+ to już kręcą nosem, a jak się dowiadują od handlarza po 20 minutach kłótni że coś trzeba zrobić z rządzem albo skrznią to już panika i nie biorą a dopiero co gadali że spalinówki są tanie
@Pawcio_Racoon: handlarz musi cofnąć, choćby o 500 km. Pamiętam, jak kiedyś w robocie auto szło na sprzedaż. Przebieg 205 tys km, 1 właściciel - bo kupiony przez firmę, wszystkie usterki ładnie wypisane, raport rzeczoznawcy..etc. Miesiąc później auto znowu pojawiło się na serwisie sprzedażowym, tym razem bez usterek, 5 tys PLN drożej i z przebiegiem 195 tys km ( ͡º͜ʖ͡º) * Stare zostały tylko ramki
@titu to była (jest) S z początku produkcji. Miały wadę uszczelnienia i przez to miał wymieniony silnik tyle razy. Kolejna generacja już ma to poprawione. Bateria też była w tym aucie wymieniana kilka razy. Oprócz pierwszej która przeżyła jakieś 300kkm kolejne robiły po 500-550kkm. Największy udokumentowany przebieg Teali 3 to póki co coś ok 560 000km na oryginalnym silniku i baterii.
@epicentrum_chaosu: sam miałem kiedyś jettę II 1,6 D kupioną z przebiegiem 260k, którą zrobiłem kolejne 300k i nadal była na chodzie jak ją sprzedawałem na giełdzie w Słomczynie. Przy czym ten przebieg 260k był weryfikowalny jedynie po zużyciu, a auto w środku bardziej wyglądało na 460k. Dodam jeszcze, że licznik w Golfie/Jetta II miał 5 cyfr, więc co każde 100k miało się "nowe auto" z przebiegiem 0 km ( ͡
Dziwne, że szokuje kogoś milion kilometrów w dieslu eksploatowanym na trasie. Każdy samochód spalinowy przy takiej eksploatacji staje się pancerny.
Mnie natomiast dziwi upór maniaka do kupowania używanych diesli przez ludzi, którzy głównie poruszają się po mieście. Chociaż w sumie gospodarka dzięki temu się kręci. Serwisy, regeneracje, części zamienne, usuwanie DPF, czyszczenie wtryskiwaczy etc.
@Spioszeq: Ale na bank są już po remoncie. Jak byłem kiedyś na laborkach na zajezdni autobusowej to dowiedziałem się, że średni przebieg kiedy silnik wymaga remontu to 500k. Przynajmniej w krakowskich warunkach
Komentarze (239)
najlepsze
jednocześnie internecie piszą że boją się elektryka z przebiegiami a spalinówki zawsze łatwo się naprawia i tanio i potem idą do komisu i jak widzą 200k+ to już kręcą nosem, a jak się dowiadują od handlarza po 20 minutach kłótni że coś trzeba zrobić z rządzem albo skrznią to już panika i nie biorą a dopiero co gadali że spalinówki są tanie
Pamiętam, jak kiedyś w robocie auto szło na sprzedaż. Przebieg 205 tys km, 1 właściciel - bo kupiony przez firmę, wszystkie usterki ładnie wypisane, raport rzeczoznawcy..etc.
Miesiąc później auto znowu pojawiło się na serwisie sprzedażowym, tym razem bez usterek, 5 tys PLN drożej i z przebiegiem 195 tys km ( ͡º ͜ʖ͡º)
* Stare zostały tylko ramki
Największy udokumentowany przebieg Teali 3 to póki co coś ok 560 000km na oryginalnym silniku i baterii.
@apeee: Jak dbasz tak masz ¯\(ツ)/¯
Komentarz usunięty przez moderatora
Mnie natomiast dziwi upór maniaka do kupowania używanych diesli przez ludzi, którzy głównie poruszają się po mieście. Chociaż w sumie gospodarka dzięki temu się kręci. Serwisy, regeneracje, części zamienne, usuwanie DPF, czyszczenie wtryskiwaczy etc.
1. Serwisy
Co to są serwisy? Filtry i oleje? W benzyniakach ich nie ma?
czemu do odsiarczania paliwa jest używany kobalt i nikt nie krytykuje jego wydobycia?
To nie jedyna moja sztuka, która przewija licznik ale pierwsza w takim tempie.
źródło: image
PobierzTakże licząc cofanie licznika, to na polskich drogach jeszcze jeżdżą takie cuda ( ͡° ͜ʖ ͡°)