@bl33p33r: przecież 2.0 TDI zostało mocno poprawione i problem stanowiły tylko pierwsze wersje z czasów Passata B6. Sam mam nalatane 280k w furze z 2016 właśnie z 2.0TDI i jeszcze grama oleju nie wziął. Baa, i od nowości na castrolu a przecież każdy wąsaty znawca powie, że castrol zabija, trzeba tylko motul lać!
@KamanBejbe: Dodanie oleju 2T do diesla zwieksza temperature w komorze spalania, ale faktycznie rozpuszcza nagary, smaruje i czysci wtryski, potrafi nawet naprawic wieszajace sie wtryski.
@giorgioborgio: No to ładny rachunek za to świecenie Edison zapłaci bo jeżeli ta żarówka ma 100W to mnożąc to przez ilość godzin przez 100 lat to daje coś około 87000 KWh i mnożymy przez 1,2 zł to ponad 100 tys zł, no chyba że Edison ma fotowoltanikę na starych zasadach to może spać spokojnie.
Szok i niedowierzanie, kiedyś robiło się solidne auta XD Dla przykładu legenda głosi, że Mercedes potocznie zwany beczką w dieslu miał chyba średnio pierwsze awarie w okolicach 800k km, dzisiaj mercedes to g---o w leasing na 5 lat jak dobrze pójdzie i do zapomnienia
@Majk83: aha, czyli powtarzasz mity z popularnego mema. Gdzie niby badanie tych merców odbyło się 7-8lat po wprowadzeniu modelu na rynek. Aha, bardzo wiarygodne badanie. 800k i pierwsza awaria? Tak samo jak ten bzdurny mem o wale czy czymś w mercu, który niby wg instrukcji naprawy nie wymaga. I Janusze to wspominają. A prawda taka, że tam Mercedes zalecał wymianę na nowy :)
Niektórzy tutaj klaszczą uszami na myśl o dieslu. Miałem w życiu 3 diesle, może nie były to wyjątkowo zaawansowane auta, Focus MK2 2.0 tdci, avensis t25 2.0d4d i volvo v50 2.0d. Przez te auta nabawiłem się obrzydzenia do samochodów i stresu pourazowego. Codzienna loteria „czy dziś auto odpali” dawała dużo emocji. Włożyłem w nie przez kilka lat znacznie więcej niż były warte, a sprzedałem za grosze bo np Volvo mimo iż było
@NiedzwiedzBilly: Od 13 lat mam diesle, zrobiłem nimi gdzieś ze 150 tysięcy kilometrów miejskiego trudnego przebiegu i w ogólnym rozrachunku, nie licząc rozrządu, to wymieniłem raz króciec z tyłu silnika w 1.9 tdi za 40 zeta i koło pasowe za 700 zł w m57 i to wszystko. A i raz po serwisie skrzyni biegów w 4.2 tdi, musiałem wymienić czujnik wałka, bo mechanior naderwał kabelek i auto mi stanęło pod
Komentarze (236)
najlepsze
Ale to jest wina użytkownika, a nie producenta.