Szef Toyoty: elektromobilność to ślepa uliczka, a nie droga do zeroemisyjności

"Ta cała elektryfikacja, szczególnie jeśli chodzi o samochody na baterie, które miały być przełomem, skończyła się totalnym fiaskiem. Dlaczego? Ponieważ zignorowano potrzeby klientów" - mówi prezes Toyota Central Europe.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 399
- Odpowiedz
Komentarze (399)
najlepsze
Do pracy mam 30km (średnio 60-70km dziennie praca + jakieś 10-20km dojazdów). Wyjazd na Chorwację czy nad Bałtyk (kolejno 3 ładowania do Splitu, 1 do Gdańska, 2 do Koszalina z południa kraju). W kraju praktycznie wszędzie już
czasy gdy silnik remontowało się za 500zł minęło 10 lat temu ale dalej większość osób żyje tymi mitami, że kupi nie ważne jakiego spaliniaka i max 1000zł naprawa xDDD
No to teraz czekam na stanowisko szefa British American Tobacco dotyczące papierosów. Zapewne będzie równie wartościowe.
@jegertilbake: szkoda że nie robią tego samego z karoserią, bo co z tego że silnik i skrzynia biegów działa - jak karoseria mówi, że tlenek żelaza to nie jest zły materiał
Problemem jest PRZYMUS bo jakby elektryki doszły do poziomu akceptowalnego (w sumie już teraz jakbym mieszkał w domu i stać by mnie było na nowe auto to bym kupił elektryka jako auto do codziennego korzystania) to ludzie sami by na nie przeszli.
A tak wymyślił sobie jakiś komuch że ludzie nie będą mieć niczego a najłatwiej to zrobić z
Ba, główna bariera, żeby OZE stały się czymś naprawdę poważnym jest brak możliwości magazynowania energii na skalę przemysłową.
Gdy to zostanie rozwiązane to będzie rewolucja. Jej nie widac.
Raczysz żartować. Baterie o pojemności daleko większej, niż nawet parę lat temu, co chwila bada się nowe drogi rozwoju, różne elektrolity, mamy już baterie semi-solid-state, pewnie niedługo uda się stworzyć solid-state.
Tak, bardzo długo baterie stały w miejscu - na