@WielkaPesaNarodowa: Nie, tej z promu co mieli budować w stoczni szczecińskiej, kolejny super projekt który miał być symbolem potęgi i mający błogosławieństwo PiSu. Poszła na złom
@Syskiev: Stępka swoje zrobiła, wypełniła zadanie. To była stępka na miarę naszych możliwości. My tą stępką otworzyliśmy oczy niedowiarkom! Możemy mówić: to jest nasza stępka, przez nas zrobiona i to nie jest nasze ostatnie słowo!
Ostatni jakiś wyjątkowo tępy i uparty debil popłynął do betonowca tylko po to żeby nabazgrolić swój ujowy tag....Ależ trzeba być upośledzonym. Na polaka to działa tylko wieżyczka z CKM. Inaczej rozjebe wszystko.
@Krupier: Szczecin cały otagowany. Co zrobią kamienice w centrum to zaraz zasprejowana. Łapać debili, do naga i od góry do dołu ich tym szprejem. Potem przez kilka dni niech sobie postoją na głównym rondzie w mieście. Na koniec wiadro, gąbka i ludwik. Niech uj szoruje aż mu paznokcie odpadną.
Usuńcie to zanim zobaczą to polscy politycy! Wystarczy mi betonowe złoto i betonowe place miast, nie chcę dokładać się jeszcze do betonowej floty wojennej...
Dzięki za info. Podjadę jak będę w okolicy i zobaczę. Tak przy okazji centrum żeglarskie na Przestrzennej ma ciekawą historię. Przypadkowo wynająłem tam apartament. Widok z okien spektakularny. Bardzo się zdziwiłem, gdy dowiedziałem się co tam wcześniej było.
@Lembo-rghini: Przed wojną obok (Przestrzennej, Szczecin) w pobliżu jeziora Dąbie znajdowało się najpierw lotnisko cywilne w tym wodnosamolotów a później wojskowe. Przy tej okazji wybudowano koszary. Po wojnie zajmował je WOP. Teraz jest tam Centrum Żeglarskie. Mają tam też noclegi. W czasie podróży służbowej przypadkowo wynająłem apartament- nie mieli już pokoi. Znajduje się on na górnym piętrze w prawie całkowicie przeszklonym półokrągłym wydłużeniu głównego budynku. Dochodzi ono prawie do jeziora.
Kraków ma korzystne warunki geologiczne do drążenia tarczowego, gdyby się nie zapędzać w duże metro, to można by w ten sposób za te same pieniądze rozbudować Krakowski Szybki Tramwaj z dużym udziałem odcinków podziemnych - bez budowania monstrualnie wielkich stacji jak "Politechnika".
@Dziaders_lvl_100: Okej, zacznijmy od rozbicia tej tezy na kawałki i solidnego pokazania, jak absurdalnie błędne są jej założenia. Jak już skończymy z kontrargumentami, możemy się pokusić o odrobinę subtelnego sarkazmu, aby ubarwić naszą odpowiedź.
Kontrargumenty: Warunki geologiczne Krakowa są skomplikowane: Kraków nie jest geologicznym rajem dla drążenia tarczowego. Miasto leży na obszarze o zróżnicowanej strukturze geologicznej, co obejmuje zarówno skały osadowe, jak i trudne do przewiercenia skały wapienne. Takie warunki powodują, że
Komentarze (38)
najlepsze
Można by doszpachlować do niej resztę promu.
Poszła na złom
źródło: IMG_4421
Pobierz@Mnhfdvhjthbb: my tu w centralnej Polsce byśmy myśleli że śodek to śodek, dzięki kapitanie
No proszę, to był jednak protoplasta naszego Ministerstwa Rozwoju i Technologii i miał bardziej adekwatną nazwę do profilu swojej działalności.
taki tylko trochę nieskopiowany z wikipedii.
tfu.
Okej, zacznijmy od rozbicia tej tezy na kawałki i solidnego pokazania, jak absurdalnie błędne są jej założenia. Jak już skończymy z kontrargumentami, możemy się pokusić o odrobinę subtelnego sarkazmu, aby ubarwić naszą odpowiedź.
Kontrargumenty:
Warunki geologiczne Krakowa są skomplikowane: Kraków nie jest geologicznym rajem dla drążenia tarczowego. Miasto leży na obszarze o zróżnicowanej strukturze geologicznej, co obejmuje zarówno skały osadowe, jak i trudne do przewiercenia skały wapienne. Takie warunki powodują, że