@WielkaPesaNarodowa: Nie, tej z promu co mieli budować w stoczni szczecińskiej, kolejny super projekt który miał być symbolem potęgi i mający błogosławieństwo PiSu. Poszła na złom
@Syskiev: Stępka swoje zrobiła, wypełniła zadanie. To była stępka na miarę naszych możliwości. My tą stępką otworzyliśmy oczy niedowiarkom! Możemy mówić: to jest nasza stępka, przez nas zrobiona i to nie jest nasze ostatnie słowo!
Ostatni jakiś wyjątkowo tępy i uparty debil popłynął do betonowca tylko po to żeby nabazgrolić swój ujowy tag....Ależ trzeba być upośledzonym. Na polaka to działa tylko wieżyczka z CKM. Inaczej rozjebe wszystko.
@Krupier: Szczecin cały otagowany. Co zrobią kamienice w centrum to zaraz zasprejowana. Łapać debili, do naga i od góry do dołu ich tym szprejem. Potem przez kilka dni niech sobie postoją na głównym rondzie w mieście. Na koniec wiadro, gąbka i ludwik. Niech uj szoruje aż mu paznokcie odpadną.
Usuńcie to zanim zobaczą to polscy politycy! Wystarczy mi betonowe złoto i betonowe place miast, nie chcę dokładać się jeszcze do betonowej floty wojennej...
Dzięki za info. Podjadę jak będę w okolicy i zobaczę. Tak przy okazji centrum żeglarskie na Przestrzennej ma ciekawą historię. Przypadkowo wynająłem tam apartament. Widok z okien spektakularny. Bardzo się zdziwiłem, gdy dowiedziałem się co tam wcześniej było.
@Lembo-rghini: Przed wojną obok (Przestrzennej, Szczecin) w pobliżu jeziora Dąbie znajdowało się najpierw lotnisko cywilne w tym wodnosamolotów a później wojskowe. Przy tej okazji wybudowano koszary. Po wojnie zajmował je WOP. Teraz jest tam Centrum Żeglarskie. Mają tam też noclegi. W czasie podróży służbowej przypadkowo wynająłem apartament- nie mieli już pokoi. Znajduje się on na górnym piętrze w prawie całkowicie przeszklonym półokrągłym wydłużeniu głównego budynku. Dochodzi ono prawie do jeziora.
Kraków ma korzystne warunki geologiczne do drążenia tarczowego, gdyby się nie zapędzać w duże metro, to można by w ten sposób za te same pieniądze rozbudować Krakowski Szybki Tramwaj z dużym udziałem odcinków podziemnych - bez budowania monstrualnie wielkich stacji jak "Politechnika".
@Dziaders_lvl_100: Okej, zacznijmy od rozbicia tej tezy na kawałki i solidnego pokazania, jak absurdalnie błędne są jej założenia. Jak już skończymy z kontrargumentami, możemy się pokusić o odrobinę subtelnego sarkazmu, aby ubarwić naszą odpowiedź.
Kontrargumenty: Warunki geologiczne Krakowa są skomplikowane: Kraków nie jest geologicznym rajem dla drążenia tarczowego. Miasto leży na obszarze o zróżnicowanej strukturze geologicznej, co obejmuje zarówno skały osadowe, jak i trudne do przewiercenia skały wapienne. Takie warunki powodują, że drążenie tuneli staje się niezwykle kosztowne i skomplikowane technicznie. Autor tezy zdaje się ignorować tę rzeczywistość, proponując budowę podziemnych odcinków bez zrozumienia technicznych wyzwań, jakie to
Komentarze (38)
najlepsze
Można by doszpachlować do niej resztę promu.
Poszła na złom
Nie potrafi to nic innego namalować tylko parę literek i wielki artysta k---a.
@Mnhfdvhjthbb: my tu w centralnej Polsce byśmy myśleli że śodek to śodek, dzięki kapitanie
@ameliniummm: a my tu na południu wciąż zachodzimy w głowę, co to k---a jest, ten śodek???
No proszę, to był jednak protoplasta naszego Ministerstwa Rozwoju i Technologii i miał bardziej adekwatną nazwę do profilu swojej działalności.
taki tylko trochę nieskopiowany z wikipedii.
tfu.
Okej, zacznijmy od rozbicia tej tezy na kawałki i solidnego pokazania, jak absurdalnie błędne są jej założenia. Jak już skończymy z kontrargumentami, możemy się pokusić o odrobinę subtelnego sarkazmu, aby ubarwić naszą odpowiedź.
Kontrargumenty:
Warunki geologiczne Krakowa są skomplikowane: Kraków nie jest geologicznym rajem dla drążenia tarczowego. Miasto leży na obszarze o zróżnicowanej strukturze geologicznej, co obejmuje zarówno skały osadowe, jak i trudne do przewiercenia skały wapienne. Takie warunki powodują, że drążenie tuneli staje się niezwykle kosztowne i skomplikowane technicznie. Autor tezy zdaje się ignorować tę rzeczywistość, proponując budowę podziemnych odcinków bez zrozumienia technicznych wyzwań, jakie to