z opisu modelu który znalazłem wychodzi że silnik to nie x a G , 2,5l będzie miał 191km a z turbo 250 kuca, wszystkie modele z 6 biegowym automatem przekazującym na cztery podkowy, cena nie została jeszcze podana ehhh te pisamaki
BMW już miało podobny silnik, 2.7 litra, ok 120 koni. Silnik miał odcinkę jak w dieslu, dużo momentu od samego dołu, kultura pracy to majstersztyk. Rodzina silników ETA.
Powód, dla którego jednostka 2.5 nie pojawi się w naszym kraju, jest prosty - akcyza.
Czyli jesli ktos naprawde chce tą konkretną wersje, to pozostaje importowac jak w wiekszosci tego typu przypadkow - USA. Wyjsciowa cena sugerowana przez producenta po opodatkowaniu (MSRP) to 26k USD czyli jakies 100-105k zl. https://www.edmunds.com/mazda/cx-30/
U nas ceny zaczynają sie od 120k za wersje 2.0 122KM (ale nigdzie nie podali, ze to cena brutto, wiec zakladam, ze
@albin_kolano: też, ale silniki Mazdy nie pracują w klasycznym cyklu Otto, tylko Atkinsona, lub Millera, gdzie moc się bierze z pojemności skokowej, a nie ciśnienia doładowania.
Komentarze (14)
najlepsze
ehhh te pisamaki
Czyli jesli ktos naprawde chce tą konkretną wersje, to pozostaje importowac jak w wiekszosci tego typu przypadkow - USA. Wyjsciowa cena sugerowana przez producenta po opodatkowaniu (MSRP) to 26k USD czyli jakies 100-105k zl.
https://www.edmunds.com/mazda/cx-30/
U nas ceny zaczynają sie od 120k za wersje 2.0 122KM (ale nigdzie nie podali, ze to cena brutto, wiec zakladam, ze
140 koni w tym autku starczy
V8 7.3 litra, 110 KM (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@albin_kolano: też, ale silniki Mazdy nie pracują w klasycznym cyklu Otto, tylko Atkinsona, lub Millera, gdzie moc się bierze z pojemności skokowej, a nie ciśnienia doładowania.