Czy Izera to utopia? Główny inżynier w ogniu pytań - BEZ CENZURY
Bardzo ciekawy wywiad z głównym inżynierem ElectroMobility Poland, Tomaszem Mydłowskim odpowiadającym na pytania Zachara i internautów.

- #
- #
- #
- 288
- Odpowiedz
Bardzo ciekawy wywiad z głównym inżynierem ElectroMobility Poland, Tomaszem Mydłowskim odpowiadającym na pytania Zachara i internautów.

Komentarze (288)
najlepsze
Jakby to był dobry interes, to już by paru prywaciarzy kręciło się w tej niszy.
Nie rozśmieszaj mnie z tym biciem się o naszych inżynierów. Inżynierowie innych zachodnich narodowości niczym nie odbiegają od nas. Kraj pochodzenia nie definiuje jakości inżyniera i to wie każdy, kto spędził trochę czasu w środowisku międzynarodowym.
Do tego zachodnie nacje siedzą w automotivie od dziesiątek lat i mają bardzo dobrze zdefiniowane procesy rozwoju produktu, produkcji i obsługi posprzedażowej. My tego nie mamy i minie sporo czasu, zanim sie nauczymy (lub
Czym droższe tym wiadomo co i wiadomo gdzie.
Nic więcej.
I tu była by okazja dla Izery. W Polsce mogła by być tylko montownia jak za czasów FSO. Polacy by tylko odpowiadali za opakowanie,
Stara europa nie potrzebuje kolejnej marki więc nie od nich. Amerykanie mają teslę obok Berlina. Zostaje azja - ciekawe co na to Amerykanie, bo może się okazać, że dadzą bana jak na ropę z iranu.
Komentarz usunięty przez moderatora
@rynkow: Dobrze, że Norwegowie nie wiedzą, że zima to problem...
Te ładowarki były atrakcyjne tylko jak były za darmo. Po sprawdzeniu kosztu prądu dla firm doliczeniu zysku to na prad "się nie opłaca" - ale nie do końca to prawda. Jakbyś miał
Zaczekaj... jest problem z ilością ladowarek do aut elektrycznych gdzie takie auta ładuje się głównie we własnym garażu.
Jak w 2024 ma zrobić furorę wodór jak tam każde auto musisz tankować na stacji, a.... tych jest kilka na świecie (ʘ‿ʘ)
źródło: comment_16139141809hcnnpBDI5u1ALQ4jbT8gH.jpg
Pobierz