Co za dzban z tego kierowcy Mazdy. Przyspieszenia brak, pewnie na 5 wyprzedza. Narobił tylko szkód kierowcy, który go również uratował. Prawko do odebrania, innym razem zamiast ciężarówki może trafić na rodzinę.
@gokihar co ty gosciu pi€rdolisz.... Jesteś z innej marki i d--a piecze że nie macie hybrydy czy już nie wiem co masz za siano zamiast mózgu i po co wypisujesz jakieś kocopoly..
Dawno nie widziałem tak spapranego startu do wyprzedzania. On na 5 biegu chciał to zrobić? Przecież nawet najsłabszą wersją silnikową w takiej Maździe dałoby się to zrobić 5 razy sprawniej...
@szaremyszki: ja nigdy nie zjeżdżam i nie będę zjeżdżał. Nie jadę pojazdem wolnobieżnym, jadę z maksymalną dopuszczalną prędkością, nie mam podstaw do tego by ułatwiać życie kretynom, którzy nie potrafią opanować swoich emocji za kierownicą.
@diogene: @DzonySiara: to nie kwestia mocy. To kwestia braku umiejętności i wyboru miejsca i momentu . Nawet słabym autem można wyprzedzić, a czasem i 200KM będzie za mało... Od lat nie uczy się poprawnie manewru wyprzedzania. Kiedyś wszystkie auta miały <100KM i problemu nie było...
Przed manewrem zostawiasz sobie odstęp, redukujesz bieg, nabierasz prędkości i dopiero mając różnice prędkości wyjeżdżasz na lewy pas. Ale to trzeba umieć i
@DzonySiara: Typ po prostu nie umie wyprzedzać. Mam 44kw i bym to zrobił sprawniej xD W ogóle co to za poroniony pomysł startować z najwyższego biegu (autem z nagrania), na zakręcie, bezpośrednio zza ciężarówki.
A tak z innej strony - co za zjeb na takiej drodze zrobił takie rowy? Każdy najdrobniejszy nawet zjazd ciężarówką poza asfalt kończy się co najmniej tak jak na filmie, o ile nie wywróceniem naczepy albo i całego zestawu. Zresztą w przypadku osobówki wcale nie jest lepiej./ Nie można tam było wstawić chociażby betonowego koryta, przykrytego z góry betonową płytą? Albo przynajmniej zrobić tego rowu płytszego i dalej od jezdni?
@bidzej: Rowy są by odwodnić podbudowę i zapobiec niszczeniu przez filtrującą wodę, przez wysadzanie nawierzchni przez lód w konstrukcji, to są powody dziur w drogach a nie mityczny kiepski asfalt . Konstrukcja drogi to 50-120 cm. Głębokość rowu jest adekwatna. Plus lekkie przegłębienie i uwzględnienie jakiegoś kierunku drenażu. Można zrobić rowy o nachyleniu np. 1:3, czyli na przykładowy metr głębokości skarpę o podstawie trzech metrów. Byłoby bezpieczniej. Ale zwykle nawet
@bidzej: Pasy drogowe są za wąskie. Po pierwsze brakuje nawet miejsca na zwykłe pobocze. Betonowanie jest konieczne przy zbyt dużym nachyleniu od kata naturalnego obsypu. Dla uproszczenia przyjmijmy 1:1,5. Dużo dróg ma jeszcze drzewa zaraz za rowem, wycinka kosztuje. No i bardzo często różne instalacje, kable magistralne, gaz, woda. Kiedyś przeważał np. w telekomunikacji linie napowietrzne. Teraz przekładka to majątek. Tak samo zamiast otwartego rowu kanalizacja zamknieta. Wysokie koszty budowy
Komentarze (86)
najlepsze
@JanParowka: <-- Typowa parów na wykopie :) czemu wrzucasz wszystkich do jednego wora?
@waybach: weź wyjdź i zamknij za sobą drzwi (-‸ლ)
Komentarz usunięty przez moderatora
Przed manewrem zostawiasz sobie odstęp, redukujesz bieg, nabierasz prędkości i dopiero mając różnice prędkości wyjeżdżasz na lewy pas. Ale to trzeba umieć i
W ogóle