Winnym awarii auta jest właściciel, bo nim jeździł…

Sprawa dotyczy nowego auta marki Ford Mondeo, silnik 1.5 EcoBoost. Samochód został zakupiony w polskim salonie w 2017 roku
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 378
- Odpowiedz

Sprawa dotyczy nowego auta marki Ford Mondeo, silnik 1.5 EcoBoost. Samochód został zakupiony w polskim salonie w 2017 roku
Komentarze (378)
najlepsze
Generalnie sprawę w sądzie wg mnie wygra.
Na Orlenie czy innym BP powinni dawać gratis "połówkę" oleju do tankowania, zamiast punktów :)
Coś mnie w technice ominęło? Ten samochód nadaje się na szrot
2) Jeśli klient jest pewny swego, to jest skuteczny sposób na zmiękczenie dealera: jeździć autem oklejonym napisami "Ten FORD zużył 3,5 litra oleju zanim przejechał 15000 km. Silnik się zatarł a producent odmawia uznania gwarancji".
Znajomy mojego kolegi kupił sobie jakiś telefon, nowy i drogi, więc wziął też ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków
Pech chciał, że po jakimś czasie faktycznie coś się stało i telefon spadł mu na ziemię, pobił się. Więc jako że miał ubezpieczenie to całkowicie logiczne było, że w takiej sytuacji pójdzie po odszkodowanie.