Winnym awarii auta jest właściciel, bo nim jeździł…

Sprawa dotyczy nowego auta marki Ford Mondeo, silnik 1.5 EcoBoost. Samochód został zakupiony w polskim salonie w 2017 roku
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 378
- Odpowiedz

Sprawa dotyczy nowego auta marki Ford Mondeo, silnik 1.5 EcoBoost. Samochód został zakupiony w polskim salonie w 2017 roku
Komentarze (378)
najlepsze
Szkoda człowieka. Jeśli to co jest napisane to prawda to wystarczy miesiąc nie patrzeć na poziom oleju i auto może dokonać żywota. Ja sprawdzam olej nie częściej niż co ok. 4000 km.
Btw. Pompki czy CR?
Notabene podobnie w renault scenic z silnikiem 2.0b - najlepsze silniki w tych autach. Ba ma nawet elektroniczny wskaznik poziomu oleju, juz nawet w megance z 97 mialem. A takie te francuzy niby złe.
@iQxTWe: ale wiesz, że Twój przykład jest dość niefortunny? Akurat koreańczycy i francuzi robią najbardziej niezawodne silniki xd
W przypadku kupna nowego samochodu i ewentualniej gwarancji proponowalbym wszystkie dolewki oleju wykonywac w serwisie w celu udukomentowania tego. No i pierwsza wymiana oleju najpozniej po 5kkm...
Dla salonu różnicy to nie robi, koszty naprawy gwarancyjnej mają zwracane więc bez powodu by nie odmawiali.
Jak rozumiesz "szczelność"? Cieknięcie przez blok? UPG? Czy też połączenie tłok/cylinder? A co jeśli ta "nieszczelność" pojawiła się w wyniku "przytarcia"?