Winnym awarii auta jest właściciel, bo nim jeździł…

Sprawa dotyczy nowego auta marki Ford Mondeo, silnik 1.5 EcoBoost. Samochód został zakupiony w polskim salonie w 2017 roku
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 378
- Odpowiedz

Sprawa dotyczy nowego auta marki Ford Mondeo, silnik 1.5 EcoBoost. Samochód został zakupiony w polskim salonie w 2017 roku
Komentarze (378)
najlepsze
Tylko niektóre firmy mają hybrydy ze względów wizerunkowych, to wtedy Auris bo nic innego za bardzo na rynku nie ma.
Bo to oczywiste, że brało więcej niż powinno. 0,5 litra na 1000 może wziąć jak to jest 1000 zrobiony po Niemczech ze średnią prędkością 200 na godzinę.
4700km - dolanie 0,5l oleju (100ml na 1 tys km)
15500km - dolanie 0,5l oleju (50 ml na 1 tys km)
20000km - ubytek 3,5l oleju (ubytek 7000 ml na 1 tys km)
Tak czy owak, zużycie oleju musiało być spore, że taka checa. Ogólnie słabe jest to, że w dobie dzisiejszego rozwoju
Wracając do tego co pisałem wcześniej....biorąc pod uwagę, że tylko był tam
Wrzucę to jeszcze raz.
start - 4 litry
5000 km - 3,13 l + 0,5 l = 3,63 l
15 000 km -
Sprawdź dokumentacje jakiegoś czujnika od kontrolki oleju - przeważnie są na 0.4 a nie 4atm. Bo inaczej na ciepłym silniku na wolnych obr by ciągle świeciło (okolo 1atm jest wtedy całkiem ok)
Teraz służbowy Passat 2.0 TDI - bierze litr na każde 10kkm. Przed nim miałem Insignie, też 2.0 diesla - w cztery lata zrobiłem nim lekko ponad 260kkm - nigdy ani grama oleju między serwisami nie trzeba było dolewać. Także osobiście z dystansem podchodzę do wszystkich mitów.
Komentarz usunięty przez moderatora
Cały ten tekst wygląda mi bardziej na typowe naganianie ludzi do hejtu żeby firma musiała się ugiąć. Szczególnie ze facet dwa razy dolewal już oleju i powinien zauważyć w jakim tempie silnik go
Komentarz usunięty przez moderatora
mi wychodzi stały ubytek 0,175
start - 4 litry
5000 km - 3,13 l + 0,5 l = 3,63 l
15 000 km - 3,63 l - 1,75 l = 1,88 l + 0,5 l
17 000 km - 2,38 l - 0,35 =