Nareszcie zmiany w reklamach suplementów! Koniec z oszustwami?
Cztery branżowe organizacje zrzeszające producentów i dystrybutorów suplementów diety wypracowały Kodeks Dobrych Praktyk. Zakazuje on wykorzystywania w reklamach suplementów wizerunku lekarzy i farmaceutów oraz wprowadzania konsumentów w błąd.
Conowegopl z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 44
- Odpowiedz
Komentarze (44)
najlepsze
@lowrider4you: No akurat dzieje się, bo ludziom, którzy sami nie są w stanie tego zweryfikować (np. starszym osobom) reklamy wmawiają, że na "niespokojne nogi" trzeba łykać tabletki. A jak się nie ma apetytu, to też trzeba łykać tabletki. A jak się zażywa zbyt dużo tabletek, to trzeba łykać tabletki niwelujące skutki zbyt częstego łykania tabletek.
( ͡º ͜ʖ͡º) za pincet lat :)
-prostatą (kobiet nie dotyczy)
-nie staje mu (to już jednak dotyczy)
-nie trzymaniem moczu
-z kupą też problem bo
Powinno się po prostu ich zakazać i tyle.
Mam na myśli to, że są pacjenci ze stwierdzonym RLS, i zamieniaja leki zlecone przez neurologa na te suplementy, bo nazwa ta sama a przecież taniej i 'mniej' skutków ubocznych.
Żaden suplement nie pomoże (poza ewentualnie intensywnym leczneniem żelazem przy niedoborach - na receptę). Przykład koszmarnego wykorzystania niewiedzy
@odislaw: Tabletki niwelujące skutki zbyt częstego łykania tabletek. To będzie hit.
a) jest dozwolona reklama negatywna
b)jesli reklama jest nieprawdziwa mozliwa jest kara sądowa
tylko tyle, po co wymyslac kolo?
Wazne jest to by reklama negatywa byla dozwolona.
I dobrze by bylo by nie klamali w reklamach. Jesli podpiszesz umowe na gwarancje i ci jej nie udziela to powinni za to placic. Proste. I dotyczy to wszystkiego.
Odpowiedzialnosc za slowo.