Wpis z mikrobloga

@zaczarowanykorzen: ZE złotem sie dobrze ucieka? xD Chyba jak masz dwie monetki bulionowe. Na czas wojny to ja wole miec b--ń + zapasy jedzenia, które bede mogl sprzedawać głodnym frajerom ze złotem po zawyżonej cenie.
  • Odpowiedz
Złoto dobrze skitrane ma wartość i ratuje życie ma wojnach.

@Griev: Mhm...najbogatszej nacji w europie jakoś to nie pomogło...tzn pomogło, tym którzy zdążyli wyjechac i za złoto kupili sobie bilet.

po zapasy jedzenia przyjdzie wojsko

Ano...każdy zakup konserwy będe zgłaszał do MONu ;) A z tym jedzeniem, to chyba domyślnie moga to nakazac firmom, nie zwyklemu kowalskiemu. Chyba, ze prawo sie zmieni w trakcie w.
  • Odpowiedz
@el_Vladi: poczytaj o relacjach tych co przeżyli bo nie warto wpadać w staropolskie "nie znam się ale się wypowiem" ;) Nic nie musisz zgłaszać, wszystko będzie pod kontrolą, będą chodzić i przeszukiwać wszystko. Tak działa wojna, jak zajdzie potrzeba to dorzucą ci do domu lokatorów którzy domu nie będą mieli i nic nie będziesz miał do gadania.

Mhm...najbogatszej nacji w europie jakoś to nie pomogło

śmieszki ale dobrze wiesz, że
  • Odpowiedz
poczytaj o relacjach tych co przeżyli bo nie warto wpadać w staropolskie "nie znam się ale się wypowiem" ;

@Griev: Oj czytałem. Czytałem też takie, gdzie oddawali złoto za wolność, a chwile pozniej dostawali kulke w łeb za stodoła ;) Czytałem też o takich, co za bochenek chleba oddawali złote obrączki.
  • Odpowiedz
@el_Vladi: no właśnie, człowiek człowiekowi człowiekiem... ale lepiej mieć jakąś kartę przetargową niż nie mieć w takiej sytuacji. Więc nie ma co hejtować złota, dobrze mieć różne opcje zabezpieczone.
  • Odpowiedz
@Griev: Ja nie hejtuje. Wyśmiewam troche idee uciekania ze złotem. Jak już ktoś tak chce, to uciekać ze złotem to jedynie z opcja taka, ze wykupiles skrytke w Szwajcarii a sam uciekasz na lekko. W innym przypadku to proszenie sie o klopoty.
  • Odpowiedz