Aktywne Wpisy
LonNon +87
Dziewczyna dała ogłoszenia że ma 23 lata i szuka pracy...
Oto odpowiedź małolatki z HR XD
#hr #heheszki #pracbaza #przegryw #humorobrazkowy #logikarozowychpaskow #januszex
#studbaza
Oto odpowiedź małolatki z HR XD
#hr #heheszki #pracbaza #przegryw #humorobrazkowy #logikarozowychpaskow #januszex
#studbaza
orlen_lite +19
Wspólnie z PERN SA otwieramy nowy rurociąg, który umożliwi transport #paliwo z rafinerii w Płocku do oddalonego o ponad 300 km terminalu w Trzebini bez udziału kolei.
Stąd paliwa ruszą w dalszą drogę na stacje Śląska i Małopolski.
#gospodarka #rozwoj
Stąd paliwa ruszą w dalszą drogę na stacje Śląska i Małopolski.
#gospodarka #rozwoj
Cześć. Mam dla was historię autentyk, oceńcie sami. TL;DR na końcu.
Zleciałem właśnie po ponad 2 latach z Singapuru. Jestem informatykiem z tych co 12000 i więcej. Ogólnie jak to informatyk, straszna #!$%@?, stulejarz i przegryw ze mnie. Wróciłem do PL bo tam się czułem źle, wyalienowany i samotny. I miałem już to w dupie, że kasa, wygody, luksusy, basen pod palmami i lato przez cały rok. A teraz po 3 tygodniach w PL nadal siedzę #!$%@? sam w sobotni wieczór, więc pomyślałem, że się chociaż podzielę historyją.