Wpis z mikrobloga

@StaryFragles800: @styxu @Patanou to właśnie absurd, że człowiek spędza 3szkołyx3500 godzin +studia(drugie tyle) godzin w szkołach, gdzie w sumie często ma to zerowe przyłożenie w pracy i zaczynasz od zera, jeszcze dobrze jak szybko ogarniesz ekspres do kawy, to chociaż masz szansę cokolwiek pokazać i przydobać się.
  • Odpowiedz
@miszczu90: w tym kraju w ogole nie ma szkolenia mlodziezy, trzeba miec psyche mocna, jak po tobie sie dra. Jestem po szkole budowlanej, gdzie na praktykach sprzatalem i nosilem ciezkie rzeczy. Pozniej w pracy ciagle sie po mnie darli, ze nic nie umiem.
Kolega jest po samochodowce, jako technik pojazdow samochodowych w szkole Toyoty. Poszeld na praktyki do Toyoty to przez miesiac zamiatal hale i nic sie nie nauczyl rowniez.
  • Odpowiedz
@miszczu90: trzeba by było zmienić cały system edukacji itp itd, nie zapowiada sie w ogole na to. mamy te same rządy od 30 lat. No niestety. Trzeba isc na swoje a nie dla kogos.
  • Odpowiedz
@StaryFragles800: chyba, że trafi ci się młody co mu ciągle musisz tłumaczyć to samo. Ewentualnie mówisz mu coś, on robi dobrze, a na drugi dzień robi źle i jeszcze gada, że tak mu mówiłeś. Ostatnio mam taki przypadek w kołchozie. xD
  • Odpowiedz
gdzie w sumie często ma to zerowe przyłożenie w pracy i zaczynasz od zera, jeszcze dobrze jak szybko ogarniesz ekspres do kawy, to chociaż masz szansę cokolwiek pokazać i przydobać się.

@miszczu90: panowie, znalazlem anetke z biura, oby jak najdluzej ogarniala sterowanie klimatyzacja ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Ewentualnie mówisz mu coś, on robi dobrze, a na drugi dzień robi źle i jeszcze gada, że tak mu mówiłeś.

@Blaskun: > Ewentualnie mówisz mu coś, on robi dobrze, a na drugi dzień robi źle i jeszcze gada, że tak mu mówiłeś.

Ewentualnie mówisz mu coś, on robi dobrze, a na drugi dzień robi źle i jeszcze gada, że tak mu mówiłeś.

Ewentualnie mówisz mu coś, on robi dobrze, a na
  • Odpowiedz