Wpis z mikrobloga

#assettocorsa #assettocorsarally #simracing
Wooo, zawieszenie w ACR tańczy i śpiewa, nie można się napatrzeć :OOO Jak te mocniejsze wurce nurkują i stają dęba przed linią startu i wystrzeliwują jak konie z boksu, miód!!!
Nie wiem czy to jakieś presety czy autoconfig, ale na RX 7800XT praktycznie od pierwszego odpalenia 70-90fps w 5120x1440 w zależności od trasy i warunków, a nie żeby skakało non stop.
Oczywiście upscaling jak to UE5, ale brak ghostingu, stutteringu, kto to widzioł. Nie pamiętam kiedy siadałem do czegoś na UE4-5 i po przypisaniu klawiszy praktycznie nie ruszałem grafiki.

Dawno się tyle nie namachałem kierą. Nie ma prowadzenia po szynach, trzeba ten wóz nakierować na właściwą ścieżkę, ale satysfakcja jest po stokroć większa :D

Z dziwnych rzeczy to strasznie duże sprzężenie przy shamowaniu i lekkim skręcie na asfaltowych nawrotach i dojeździe do startu, potrafi mi 2-3 razy odbić koło w przeciwnym kierunku.
Póki co FWD w Alzacji i ostre zakręty na spadaniu to mój osobisty koszmar. FFB wydaje się wtedy jakieś głuche, w środku skrętu nie mam info, gapię się oczami w zakręt bez czucia.
Może przydałby się jakiś suwak do oporu wewnętrznego kierownicy, bo przy małych kątach skrętu i dużej prędkości też nie czuję siły, jest gładko jak łysa glaca, chyba że tak ma być.
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@pjveonot: U mnie FFB świruje że nie da się grać, a w pewnych momentach kierownica ściaga to lewo to prawo jakby była przebita opona. Idzie zwrot. Szkoda, napałiłem się bo myślałem że to rbr 2, a tu lipa.
  • Odpowiedz
@nico-toscani: inverse ffb? Inne ustawienia w sterownikach kierownicy? To early access, normalne ze sa bledy i tak, to jest rbr 2.

Może przydałby się jakiś suwak do oporu wewnętrznego kierownicy


@pjveonot: takie cos zazwyczaj jest w ustawieniach sterownikow kierownicy :)
  • Odpowiedz
  • 0
@emjot86: Dużo tych ustawień w grze i mojej kierze Thrustmaster T818 nie ma - siła, damper, liniowość, to samo co w ACR.
Damper nie czuję by coś póki co zmieniał, podobnie kąt soft locka, działa ograniczenie kąta w sterowniku. Rajdówki w swoich szczegółach mają podane swoje autentyczne kąty skrętu. Kolejnym krokiem niech będzie wprowadzenie dynamicznego soft locka.

W sumie słuszna koncepcja małej ilości ustawień FFB. Ma być tak i żaden
  • Odpowiedz
  • 0
@nico-toscani: Też widziałem dużo info o braku FFB w G29 i pojedyncze komentarze, że może pomóc włączenie trybu kompatybilności z Win10, Win8. Może pasek Minimum Force do centrowania? Wydaje się wprowadzona dla słabszych kierownic z wewnętrznym tarciem.
Czyli podobnie odbija kierownicą przy wyhamowaniu do 0, więc jakiś FFB jest, ale może mocno filtrowany. Cóż, to dopiero początek, ale za to jaki! Early Access po 4 latach pracy to nie to
  • Odpowiedz