Aktywne Wpisy

Zmorka +146

czerwony_kmer +180
Cały przystanek został osłupkowany. Jeśli zdjęcie mogłoby mówić, to krzyczałoby "nie wolno tu parkować". Na moich oczach kierujący zaparkował na samym środku czynnej zatoki autobusowej. Wysiadł i poszedł do pawilonów usługowo handlowych które znajdują się na lewo. Mi nie pozostało nic innego jak tylko go zgłosić. Na szczęście tym razem sprawiedliwości stało się zadość.
Mandat w komentarzu
#konfitura #uprzejmiedonosze #samochodoza
Mandat w komentarzu
#konfitura #uprzejmiedonosze #samochodoza
źródło: wykroczenie
Pobierz





Wooo, zawieszenie w ACR tańczy i śpiewa, nie można się napatrzeć :OOO Jak te mocniejsze wurce nurkują i stają dęba przed linią startu i wystrzeliwują jak konie z boksu, miód!!!
Nie wiem czy to jakieś presety czy autoconfig, ale na RX 7800XT praktycznie od pierwszego odpalenia 70-90fps w 5120x1440 w zależności od trasy i warunków, a nie żeby skakało non stop.
Oczywiście upscaling jak to UE5, ale brak ghostingu, stutteringu, kto to widzioł. Nie pamiętam kiedy siadałem do czegoś na UE4-5 i po przypisaniu klawiszy praktycznie nie ruszałem grafiki.
Dawno się tyle nie namachałem kierą. Nie ma prowadzenia po szynach, trzeba ten wóz nakierować na właściwą ścieżkę, ale satysfakcja jest po stokroć większa :D
Z dziwnych rzeczy to strasznie duże sprzężenie przy shamowaniu i lekkim skręcie na asfaltowych nawrotach i dojeździe do startu, potrafi mi 2-3 razy odbić koło w przeciwnym kierunku.
Póki co FWD w Alzacji i ostre zakręty na spadaniu to mój osobisty koszmar. FFB wydaje się wtedy jakieś głuche, w środku skrętu nie mam info, gapię się oczami w zakręt bez czucia.
Może przydałby się jakiś suwak do oporu wewnętrznego kierownicy, bo przy małych kątach skrętu i dużej prędkości też nie czuję siły, jest gładko jak łysa glaca, chyba że tak ma być.
@pjveonot: takie cos zazwyczaj jest w ustawieniach sterownikow kierownicy :)
Damper nie czuję by coś póki co zmieniał, podobnie kąt soft locka, działa ograniczenie kąta w sterowniku. Rajdówki w swoich szczegółach mają podane swoje autentyczne kąty skrętu. Kolejnym krokiem niech będzie wprowadzenie dynamicznego soft locka.
W sumie słuszna koncepcja małej ilości ustawień FFB. Ma być tak i żaden
Czyli podobnie odbija kierownicą przy wyhamowaniu do 0, więc jakiś FFB jest, ale może mocno filtrowany. Cóż, to dopiero początek, ale za to jaki! Early Access po 4 latach pracy to nie to
https://store.steampowered.com/news/app/3917090/view/803457048228397793?l=english