Aktywne Wpisy

Piter1489 +377
Jej rodakom np. trafiło się, że mogą zostać rozerwani na froncie przez granat zrzucony z drona ze styropianu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#pieklokobiet #blackpill #logikarozowychpaskow
#pieklokobiet #blackpill #logikarozowychpaskow
źródło: 1000011958
Pobierz
kaczoor +172
źródło: temp_file3894560270093818920
Pobierz

Gdzie jest logika w polityce podwyżkowej w korpo?
W firmie pracuję od 7 lat.
W aktualnym projekcie ponad 3 lata. Klient bardzo zadowlony zawsze oceny ponad 100%
Wykonuję zadania seniora, taką mam też odpowiedzialność i zarabiają na mnie bardzo dużo pieniędzy, a firma nadal płaci mi stawkę juniora (i to dolne widełki 8000 brutto UOP).
Po ostatniej rozmowie dowiedziałem się, że pieniędzy nie ma bo kryzys.
Po 4 rozmowach rekrutacyjnych dostałem propozycję od innego korpo, pensja x2 za 1/3 aktualny obowiązków.
Nie jestem jedyny u nas w firmie w takiej sytuacji.
Czy oni mają tam jakieś wytyczne, że jak frajer długo pracuje to albo jest słaby albo jest d--a wołowa i nie warto mu dać podwyżki? Nie mówię tu o stawce rynkowej, ale chociaż jakieś ochłapy?
#programista15k #programowanie #pracait #korposwiat
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Dipolarny
❤️ Projekt mirko.pro działa dzięki wsparciu użytkowników. Wspomóż projekt
Jak się zwolnisz to 50 na Twoje miejsce i elo. Zatrudnia, niech team się martwi wdrożeniem. Maksymalizacja zysku. Przecież w it to prawie sami wolnosciowcy, jak było tak, że za byle co zarabiało się 25k to było dobrze, Korwin krul i trzeba było się uczyć. Jak wolny rynek dotyka to już trochę
@mirko_anonim: rzucisz papierami to ci moga zaproponować podwyżke
ale niech cie ręka boska broni żeby to brać, jak ci dadzą to już będziesz zablokowany na kilka lat, będa ci wypominać
j---ć ich, pożegnaj się w zgodzie, nie pal mostów, nara i do innej firmy
Ale coś takiego to widziałem w swoim życiu tylko raz.