@PurpleHaze Śmiech na sali. Jak ojca przetarł Polbus i zgłosił, że ojciec niby jego przetarł bokiem po lusterku to drogówka w 15 minut miała zapis kamer z ITS.
Akcja w ogóle na rondzie powstańców Śląskich, gdzie pasy znikają chwilę po odmalowaniu i tak wsakazały, że ojciec jechał swoim pasem.
@murison: Jak znam życie, to aktywiści w trymiga wykorzystają przypadek tej 77-letniej babki do kolejnego zaciśnięcia śruby kierowcom.
Dla przypomnienia tylko, rok temu 4 na 6 śmiertelnych wypadków we Wrocławiu było z udziałem tramwaju i pieszych bądź rowerzysty. Ale tutaj oczywiście słowem się nikt nie zająknie, bo na zbiorkom, pieszych i rowerzystów patrzymy przez różowe okulary.
@PurpleHaze No Policja powinna mieć dostęp do monitoringu kamer i stanu sygnalizacji moment po dotarciu na miejsce. Koledzy mówią, że miał zielone, ale mogą kłamać lub po prostu się mylić. Tam są 3 sygnalizatory w ciągu i zielone mogło być przez torowisko.
Mogli rzecz jasna widzieć dobrze i tu wina kobiety, która prowadziła
@Viking- osobiście jestem zwolennikiem badań dla kierowców po tym 65 roku życia. Proste, tanie testy psychotechniczne. Jak darmowe badanie jaj w listopadzie tylko obowiązkowe
@planarize No było w zeszłym roku ze 2 lub 3 wypadki, że małolaty wbijały się w tramwaj z boku bo nie zauważyły ważącego jakieś 40 t niebieskiego bydlaka, który wcale nie jest super cichy.
@Viking-: No tak nie do końca, tak było co najwyżej raz na cztery sytuacje i to była jedna 17-latka przechodząca na przejściu dla pieszych. Spekulowano czy światła działały poprawnie, nie znam rezultatu.
@planarize: a we wcześniejszych latach wszystkich pieszych zabijali kierowcy samochodów. Nie musisz tu uprawiać takich tanich manipulacji, zapraszam do SIP do sprawdzenia czyja jest wina w zdecydowanej większości wypadków:
@Mightyduda: Litości, cały Twój profil to jeden niczym nie przerwany hejt na samochody, więc nie mów nic o "manipulacji". Takie są statystyki za zeszły rok i tego nie zmienisz. Cztery na sześć zgonów były z udziałem tramwaju, pieszych i rowerzysty. Bez samochodów. Dwa pozostałe to jedno potrącenie osobówką i wymuszenie dostawczakiem na motocykliście. Nic więcej kierowcy aut w zeszłym roku nie zrobili we Wrocławiu. Mimo Twojego jadu i nienawiści.
@planarize Nie zmienia to faktu, że każdy z uczestników ruchu powinien "zachować szczególną ostrożność" zbliżając się do przejścia. Tu nawet nie trzeba się rozglądać. Kąt poziomy widzenia ludzkiego oka to 210° i wystarczy tak na prawdę odrobina skupienia. W tej sytuacji nie zależnie od tego kto zawinił fakt, że na monitorowanym 24h przyjściu trzeba "prowadzić czynności".
a we wcześniejszych latach wszystkich pieszych zabijali kierowcy samochodów. Nie musisz tu uprawiać takich tanich manipulacji, zapraszam do SIP do sprawdzenia czyja jest wina w zdecydowanej większości wypadków:
@Mightyduda: Po pierwsze to nie tylko kierowcy samochodów bo w linku który wysłałeś nie masz podziału auta / ciężarówki także na dzień dobry już nie mówisz prawdy.
Lecąc dalej - ani przez sekundę nie pochylasz się nad tym kto był winny w tych
to weź i zrób te statystyki jak jesteś taki zaangażowany
@Mightyduda: To Ty powiedziałeś, że się nie zgadzają statystyki i hurr durr WINA KIEROWCÓW. Tak przyjmowanie tylko 2025 i tweirdzenie, że to tramwaje są winne to przeginka. Natomiast wyjęcie innego roku i powiedzenie WINA KIEROWCÓW to też przeginka.
Ba, my mamy w tej 10-latce jeden z niewielu wypadków w kraju gdzie to rowerzysta zabił pieszego (pod pl. Społecznym gość potrącił rowerem
przystanek zamkowa
źródło: temp_file10390374993564369
Pobierzźródło: image
PobierzPolbus i zgłosił, że ojciec niby jego przetarł bokiem po lusterku to drogówka w 15 minut miała zapis kamer z ITS.
Akcja w ogóle na rondzie powstańców Śląskich, gdzie pasy znikają chwilę po odmalowaniu i tak wsakazały, że ojciec jechał swoim pasem.
Dla przypomnienia tylko, rok temu 4 na 6 śmiertelnych wypadków we Wrocławiu było z udziałem tramwaju i pieszych bądź rowerzysty. Ale tutaj oczywiście słowem się nikt nie zająknie, bo na zbiorkom, pieszych i rowerzystów patrzymy przez różowe okulary.
Mogli rzecz jasna widzieć dobrze i tu wina kobiety, która prowadziła
1:
https://www.portalsamorzadowy.pl/wydarzenia-lokalne/smiertelne-potracenie-we-wroclawiu-mpk-tramwaj-byl-sprawny-a-motorniczy-trzezwy,533396.html
https://gis.um.wroc.pl/portal/apps/opsdashboard/index.html#/7e44b35e891d4d4c870cd7f1e7d50a0a
@Mightyduda: Po pierwsze to nie tylko kierowcy samochodów bo w linku który wysłałeś nie masz podziału auta / ciężarówki także na dzień dobry już nie mówisz prawdy.
Lecąc dalej - ani przez sekundę nie pochylasz się nad tym kto był winny w tych
@Mightyduda: To Ty powiedziałeś, że się nie zgadzają statystyki i hurr durr WINA KIEROWCÓW. Tak przyjmowanie tylko 2025 i tweirdzenie, że to tramwaje są winne to przeginka. Natomiast wyjęcie innego roku i powiedzenie WINA KIEROWCÓW to też przeginka.
Ba, my mamy w tej 10-latce jeden z niewielu wypadków w kraju gdzie to rowerzysta zabił pieszego (pod pl. Społecznym gość potrącił rowerem