Wpis z mikrobloga

@PurpleHaze Śmiech na sali. Jak ojca przetarł
Polbus i zgłosił, że ojciec niby jego przetarł bokiem po lusterku to drogówka w 15 minut miała zapis kamer z ITS.

Akcja w ogóle na rondzie powstańców Śląskich, gdzie pasy znikają chwilę po odmalowaniu i tak wsakazały, że ojciec jechał swoim pasem.

  • Odpowiedz
@czajnik_wow:

śmierć na miejscu poniósł 38-letni mężczyzna. Trwają czynności z udziałem kierującej samochodem osobowym 77-letniej kobiety.

Świadkowie wypadku, koledzy poszkodowanego 38-latka, relacjonują naszemu reporterowi, że mężczyzna przechodził na zielonym świetle.
  • Odpowiedz
@murison: Jak znam życie, to aktywiści w trymiga wykorzystają przypadek tej 77-letniej babki do kolejnego zaciśnięcia śruby kierowcom.

Dla przypomnienia tylko, rok temu 4 na 6 śmiertelnych wypadków we Wrocławiu było z udziałem tramwaju i pieszych bądź rowerzysty. Ale tutaj oczywiście słowem się nikt nie zająknie, bo na zbiorkom, pieszych i rowerzystów patrzymy przez różowe okulary.
  • Odpowiedz
@PurpleHaze No Policja powinna mieć dostęp do monitoringu kamer i stanu sygnalizacji moment po dotarciu na miejsce. Koledzy mówią, że miał zielone, ale mogą kłamać lub po prostu się mylić. Tam są 3 sygnalizatory w ciągu i zielone mogło być przez torowisko.

Mogli rzecz jasna widzieć dobrze i tu wina kobiety, która prowadziła
  • Odpowiedz
@Viking- osobiście jestem zwolennikiem badań dla kierowców po tym 65 roku życia. Proste, tanie testy psychotechniczne. Jak darmowe badanie jaj w listopadzie tylko obowiązkowe
  • Odpowiedz
@planarize No było w zeszłym roku ze 2 lub 3 wypadki, że małolaty wbijały się w tramwaj z boku bo nie zauważyły ważącego jakieś 40 t niebieskiego bydlaka, który wcale nie jest super cichy.
  • Odpowiedz
@Mightyduda: Litości, cały Twój profil to jeden niczym nie przerwany hejt na samochody, więc nie mów nic o "manipulacji". Takie są statystyki za zeszły rok i tego nie zmienisz. Cztery na sześć zgonów były z udziałem tramwaju, pieszych i rowerzysty. Bez samochodów. Dwa pozostałe to jedno potrącenie osobówką i wymuszenie dostawczakiem na motocykliście. Nic więcej kierowcy aut w zeszłym roku nie zrobili we Wrocławiu. Mimo Twojego jadu i nienawiści.
  • Odpowiedz
@planarize Nie zmienia to faktu, że każdy z uczestników ruchu powinien "zachować szczególną ostrożność" zbliżając się do przejścia. Tu nawet nie trzeba się rozglądać. Kąt poziomy widzenia ludzkiego oka to 210° i wystarczy tak na prawdę odrobina skupienia. W tej sytuacji nie zależnie od tego kto zawinił fakt, że na monitorowanym 24h przyjściu trzeba "prowadzić czynności".
  • Odpowiedz
a we wcześniejszych latach wszystkich pieszych zabijali kierowcy samochodów. Nie musisz tu uprawiać takich tanich manipulacji, zapraszam do SIP do sprawdzenia czyja jest wina w zdecydowanej większości wypadków:


@Mightyduda: Po pierwsze to nie tylko kierowcy samochodów bo w linku który wysłałeś nie masz podziału auta / ciężarówki także na dzień dobry już nie mówisz prawdy.

Lecąc dalej - ani przez sekundę nie pochylasz się nad tym kto był winny w tych
  • Odpowiedz
to weź i zrób te statystyki jak jesteś taki zaangażowany


@Mightyduda: To Ty powiedziałeś, że się nie zgadzają statystyki i hurr durr WINA KIEROWCÓW. Tak przyjmowanie tylko 2025 i tweirdzenie, że to tramwaje są winne to przeginka. Natomiast wyjęcie innego roku i powiedzenie WINA KIEROWCÓW to też przeginka.

Ba, my mamy w tej 10-latce jeden z niewielu wypadków w kraju gdzie to rowerzysta zabił pieszego (pod pl. Społecznym gość potrącił rowerem
  • Odpowiedz