Aktywne Wpisy

Melkovva_ +6
Od dziś oficjalnie wolna możecie słać oferty matrymonialne

Atreyu +3
Czy znacie ludzi wierzących w Teorię Płaskiej Ziemi? (ew. chemtrails, chipy w szczepionkach, naziści na księżycu)
Myślałem kiedyś że takich ludzi nie ma, że to jakiś running joke
A otóż są. Poznałem gościa, facet w średnim wieku który mocno wierzył że Ziemia jest płaska, a na Antarktydzie jest lodowy mur pilnowany przez setki tysięcy żołnierzy. Główne źródła wiedzy to TikTok i ew. YouTube (filmy z żółtymi napisami).
#pytaniedoeksperta #nauka
Myślałem kiedyś że takich ludzi nie ma, że to jakiś running joke
A otóż są. Poznałem gościa, facet w średnim wieku który mocno wierzył że Ziemia jest płaska, a na Antarktydzie jest lodowy mur pilnowany przez setki tysięcy żołnierzy. Główne źródła wiedzy to TikTok i ew. YouTube (filmy z żółtymi napisami).
#pytaniedoeksperta #nauka






https://wykop.pl/wpis/83548399/samsung-znow-zrobil-mnie-w-meskie-przyrodzenie-2-m
Przywołuje komentujących: @nervous_breakdown @Atreyu
W piątek (24.07) odebrałem telefon z serwisu - NIE wyraziłem zgody na naprawę.
Dla przypomnienia, wycenili naprawę na 3700 zł - do wymiany: płyta główna, port usb a dodatkowo przez to, że w lewym dolnym rogu jest mikro pęknięcie - wyświetlacz oraz ramka, gdyż inaczej się za to nie zabiorą.
Nie wyraziłem zgody, gdyż NOWY ten telefon zdarza się na promocji taniej, a 2 generacje wyżej s25 ultra... można dorwać już za 4100 zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
TL:DR
Nie pozostało mi nic innego jak... przywrócenie telefonu do ustawień fabrycznych i wiecie co?
Telefon działa w 100% jak nowy. Zrobiłem 50 minutowy test obciążenia 3dmark/aida itd - wszystko ok.
Port usb zepsuty? Wszystko ok, ładuje się QC 3.0, kontakt z komputerem istnieje itd.
Reasumując. AUTORYZOWANY Serwis chciał mnie naciągnąć na 3700 zł (a przynajmniej na koszt wymiany portu usb oraz płyty głównej). I jak ja mam teraz podejść do tej sprawy?
Kręcić małysza?
Udostępnić informacje który to autoryzowany serwis?
#samsung #galaxy #s23 #s24 #s25 #iphone #oswiadczenie #zalesie #komputery #afera
2 miesiące temu skończyła się gwarancja na telefon - s23 ultra.
Wczoraj pobrała i instalowała się automatyczna aktualizacja telefonu po której telefon umarł - mówiąc najkrócej jest tzw. bootloop włącza się do początkowego ekranu i restartuje.
Dzisiaj byłem w autoryzowanym serwisie - diagnoza?
Żeby zachować dane. Dlatego poszedłem od razu do autoryzowanego serwisu z informacją, iż problem ten jest "globalny", licząc, że to naprawią:
a) bez usuwania danych
b) za darmo
No ale ani pkt a) ani pkt b) nie
Samsung sprawdza się jako flotowiec dla firm ze względu na to, że na gwarancji robią wszystko i mają punkty serwisowe w
No okej, jednakże mnie jako konsumenta obchodzi skutek, a nie polityka. Reasumując, mogłem stracić 3700 (względnie koszt za płytę i port usb) a nie było to konieczne.