Wpis z mikrobloga

#gielda #xtb

To legitna wiadomość czy jakaś ściema? Z jakiegoś powodu dostałem to na innego maila niż ten, który mam podpięty pod konto i gdzie spamują mnie zestawieniami tranzakcji i swapami.

Drogi Kliencie,

Chcielibyśmy Cię poinformować o sytuacji, która może dotyczyć poufności Twoich danych do logowania. Zostaliśmy poinformowani, że dane niektórych naszych klientów zapisane w pamięci podręcznej przeglądarki internetowej mogły zostać publicznie ujawnione w Internecie. Pragniemy podkreślić, że nasze systemy bezpieczeństwa nie zostały naruszone, a sytuacja ta jest najprawdopodobniej wynikiem infekcji złośliwego oprogramowania na Twoim komputerze osobistym lub urządzeniu mobilnym.


Rozumiemy, że taka sytuacja może wzbudzić Twoje zaniepokojenie. Dlatego, zdecydowanie zalecamy zmianę hasła przy następnym logowaniu.


Co możesz zrobić, aby zapewnić bezpieczeństwo danych do logowania?


Utwórz bezpieczne hasło - Twoje hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków. Aby zwiększyć bezpieczeństwo swojego hasła, możesz także używać znaków specjalnych, wielkich liter i cyfr. Unikaj używania tego samego lub podobnego hasła do wielu kont.

Aktywuj 2FA (dwuskładnikowe uwierzytelnianie) dostępne w zakładce ustawień w aplikacji mobilnej i na platformie internetowej.

Upewnij się, że Twoje oprogramowanie jest zaktualizowane - regularnie aktualizuj oprogramowanie na wszystkich swoich urządzeniach. Używaj programów antywirusowych, aby chronić się przed nowymi cyberzagrożeniami.

Zachowaj ostrożność w Internecie - zastanów się dwa razy zanim klikniesz w nieznane linki. Korzystaj z zaufanych źródeł i zachowaj ostrożność podczas odwiedzania nowych stron internetowych. Aby zachować bezpieczeństwo w Internecie, zapoznaj się również z naszymi wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa, które pomogą Ci chronić Twoje dane.

Nie udostępniaj i nie przekazuj nikomu kodów SMS otrzymanych od XTB. Nasi pracownicy NIGDY o to nie proszą.

Co robi XTB, aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych?


Szyfrowane połączenia - wszystkie połączenia pomiędzy serwerami XTB a aplikacją mobilną na Twoim urządzeniu są w pełni szyfrowane, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Autoryzacja dostępu - aplikacja XTB umożliwia autoryzację za pomocą hasła, odcisku palca lub kodu.

Uwierzytelnianie wieloskładnikowe - kluczowe zmiany (np. zmiana hasła) lub informacje są zawsze potwierdzane przy wykorzystaniu różnych metod kontaktu (telefon, e-mail, sms).

Zaawansowana infrastruktura sieciowa - stale rozwijamy naszą infrastrukturę inwestując w najnowsze technologie, aby zagwarantować bezpieczeństwo i ochronę Twoich inwestycji.

Monitoring cyberbezpieczeństwa - nasze zespoły stale zbierają i analizują informacje w celu wykrycia podejrzanych zachowań, nieuprawnionego dostępu lub zmian w naszej sieci.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu: support@xtb.pl lub +48 22 2019560

Pozdrawiamy,

Zespół XTB
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach