Wpis z mikrobloga

Nie wiem gram w gry od FromSoftware od jakiegoś roku i totalnie wkręciłem się w ten typ gier.
Zacząłem od eldena dwa lata temu, ale po 15 minutach miałem rage quita. Wróciłem dopiero po roku i wtedy się zakochałem.
Po eldenie zrobiłem DS1 które było spoko, a potem DS3 które po prostu zmiażdżyło system.

Po DS3 Elden kompletnie mi zbrzydł. Też tak macie?

Które Soulsy lubicie najbardziej?

#darksouls #gry #eldenring #darksouls3
Bittersteel - Nie wiem gram w gry od FromSoftware od jakiegoś roku i totalnie wkręcił...

źródło: ze83f2hhmdrd1

Pobierz

Które Soulsy lubicie najbardziej?

• DS1 23.1% (18)
  • DS2 14.1% (11)
  • DS3 16.7% (13)
  • Elden 16.7% (13)
  • Bloodborne 15.4% (12)
  • Sekiro 14.1% (11)

Oddanych głosów: 78

• 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Bittersteel: zacząłem od DS3, i mi bardzo przypasowało

potem przeszedłem DS2 i było średnio, choć momentami było lepiej niż w DS3

od DS1 się odbiłem, głównie przez movement

potem wyszedłm Elden Ring oraz Nightreign i aktualnie mam łącznie 2.8k godzin w tych grach
  • Odpowiedz
@tubkas12: na PC juz grywalne jest na emulatorze ps4, mnóstwo osób kończyło, sam nawet zacząłem przygodę ale przerwałem przygodę czekająć na patcha, który zezwoli grać w 2k
  • Odpowiedz
@Bittersteel zacząłem od Bloodborne i to do niego porównuję wszystko inne więc siłą rzeczy dla mnie im szybciej tym lepiej. Dlatego Elden, mimo przesady przy niektórych bossach i ich długich jak anakonda combosach, oceniam niemal równie dobrze. Ale jednak pistoleciarz wygrywa klimatem i lorem, chociaż Elden jest chyba tym najbardziej wyważonym w kwestii walki (każdy znajdzie coś pod siebie, gra nie promuje konretnego stylu)
Obecnie ogrywam DS1 i o ile lokacje
  • Odpowiedz
@Bittersteel mam Elden Ringu pograłem 3 godziny i nie rozumiem w ogóle fenomenu tej gry. Chyba mi przeszkadzał najbardziej brak sensownej fabuły i dialogów. Ale jeszcze dam jej szansę.