Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +199
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

- Psiarz ma kochającą żonę (np. golden retriever) a ludzie którzy boją się (najczęściej o swoje dzieci) to przegrywy które zazdroszczą życia rodzinnego
- Przegrywy nie wychodzą z piwnicy dlatego tak denerwują ich psy w restauracjach, hotelach, na placach zabaw
- Typowy psiarz ma dzieci, dlatego za każdym razem gdy napiszesz coś o psach na FB odpalają się psie mamy z tekstem "a mnie twój bachor przeszkadza".
- Korelacja między sympatią do psów a powodzeniem w życiu jest oczywista, dlatego większość tutejszych psiarzy do niedawna pisała na tagu przegryw.
#psiarze #bekazpodludzi #takaprawda
źródło: Screenshot_2025-10-22-08-48-23-56_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12