Wpis z mikrobloga

Krótka piłka. Interesuje mnie jazda tylko dla fanu na ten moment w gre #f1. Którą kierownicę byście polecili w przedziale 1-2k zł. Sporo ludzi na forach poleca tę kierownice, ale posłuchałbym równiez profesjonalistów ( ͡° ͜ʖ ͡°).

mrbarry - Krótka piłka. Interesuje mnie jazda tylko dla fanu na ten moment w gre #f1....

źródło: 5f296281f21dc286842556

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mrbarry: używam g29 do simracingu bo nie mam miejsca w sypialni na stelaż do direct driva i sobie chwale, nie trzeba sie p-------c ze sterownikami i przez 6 lat uzywania sie malo zużyła, imho dobry zakup na start
  • Odpowiedz
@mrbarry: zdala od tego syfu, kup se jakiegoś direct drive prostego typu csl dd lub moze R5 i jakiś stelaż, to na serio nie jest warte tych pieniędzy. Ewentualnie jak jest thrustmastery są trochę taniej niż direct drive
  • Odpowiedz
@mrbarry: zaczynałem od T300 RS ze stockowymi manipulatorami, teraz mam TS-PC z T-LCM i nakładką SF1000, mi o wystarcza na granie raz - dwa w tygodniu, ale jak ktoś chce więcej to DD to must have. Na G29 to można patrzeć jak się gra w NFS albo inną Tocę
  • Odpowiedz
@mrbarry: też kupiłem w zeszłym miesiącu kierownice. W sumie jakiś random z discorda mi odradził G29 (głośna jest ponoć), pokazał filmik jak R5 sobie kręci i ja też sobie kupiłem. Nie żałuje, świetnie się bawie, a za dodatkowe 200zł można kupić nakładkę f1
  • Odpowiedz
@mrbarry: Ja bym wybrał odpowiednik u Thrustmastera czyli t300RS daje większe możliwość rozbudowy. Paskowy napęd jest płynniejszy i ma silniejszy FFB. T300 RS i gra się jak złoto, do pada nie ma powrotu i kompletnie nie czują potrzeby czegoś więcej.
  • Odpowiedz
@mrbarry: nie kupuj Logitecha. Przestarzała konstrukcja w nowym opakowaniu. Rozwaz thrustmaster t300rs GT. Na YT jest pełno filmików porównujących oba modele
  • Odpowiedz
@mrbarry: @Heidi12 @niechcetukonta @majo174 Koledzy gościu ma 2000 do wydania a wy mu polecacie kierownice z napędem na pasek? Serio?

Kupuj tylko direct drive jeśli masz taki budżet bo wrażenia z jazdy, mocy, płynności responsywności i precyzji feedbacku są nieporównywalne. Niestety kiery z napędem paskowym takie jak G29 czy T300RS są raz, że za słabe (3-4 nm), mają za dużą bezwładność i do tego potrafią być głośne. Jak
  • Odpowiedz
@mrbarry: Moza R3 - 1300 zł na allegro, jest wszystko co trzeba, jezdzi sie bardzo fajnie :) spokojnie do biurka mozesz zamontowac. To jest direct drive, bez porownania do zabawek z plastikowymi zebatkami.

Jeszcze odnosnie Nm - w samochodach wyscigowych nie silujesz sie z kierownica, np. GT3 kiera chodzi bardzo lekko. To oczywiscie kwestia preferencji ale osobicie nie rozumiem tego parcia na jak najwiekszy moment na kierownicy, raz ze to
  • Odpowiedz
@emjot86: 3nm to za mało, nawet pasek T300RS ma więcej.

Jeszcze odnosnie Nm - w samochodach wyscigowych nie silujesz sie z kierownica, np. GT3 kiera chodzi bardzo lekko.


Tutaj się nie
  • Odpowiedz
@Gleacher: przeczytaj to co napisałem - gdzie ja mu mówię żeby kupił pasek? Jakby nie to że szkoda mi się rozstawać z SF1000 to bym dawno się na DD przesiadł - co mu zresztą polecam zrobić, a niestety T818 to przerost formy nad treścią jeśli chodzi o stosunek cena/jakość
  • Odpowiedz
@Kurczak_w_sosie_slodko-kwasnym: niepopularna opinia, ale polecam NLR gt-lite pro, używam z bazą 15Nm skręconą na 60% i kokpit zajebiście oddaje wibracje, próbowałem i jak dla mnie jest lepiej niż mata haptyczna, warto spróbować, mi akurat pasuje ten zestaw. jedna wada, lekko skrzypi
  • Odpowiedz