Aktywne Wpisy

KarnetNaGlony +50
źródło: temp_file4304401283938043246
Pobierz
Okunciaran +13
#raportzpanstwasrodka thomas odszedł od nas 2 dni temu, uraz kręgosłupa. Następna niepotrzebna smierć w klapkenhouse

Skopiuj link
Skopiuj link
źródło: temp_file4304401283938043246
Pobierz

Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
a tak po prawdzie, to po jakim "przejściu" gry można pisać jej reckę?
-przejście fabuły na najniższym stopniu trudności na szybciocha?
-zrobienie gry na 100% z wszystkimi bzdurnymi grinderskimi achievementami?
-przejście połowy fabuły ale mimo wszystko spędzenie w gierce 30-40 godz?
Bo nie wiem.
100% raczej odpada, bo nie trzeba zaglądać w każdy kąt i grindować jakiegoś shitu przez 20 godzin żeby wiedzieć co w grze jest dobre a co złe.
Ale czy przebiegnięcie przez grę prąc do przodu olewając wszystkie sidequesty, znajdźki, eksplorację itd - to ma sens?
No niezbyt.
Nie sądzę, by oglądanie creditsów końcowych było absolutnie wymagane by grę oceniać.
Po prostu pograj solidnie, zapoznawaj się z jej systemami, róznymi poziomami trudności, różnymi klasami postaci. Niedawno wyszedł Oblivion Remastered, który miał dużą bolączkę z brakiem balansu poziomów trudności, tutaj mało który recenzent to wypomniał, bo większość po prostu ustawi jeden i już ma to gdzieś. A jakby spróbował włączyć tego experta to by zobaczył jak bardzo s-------y jest tam balans pomiędzy nimi.
Szczerze uważam ze przejście gry(główny watek)+kilka/kilkanaście side questów zapoznanie się z każdą mechaniką jak crafty, eventy, rozwój postaci to takie minimum.
i tez przechodzic kazda gre do recenzji powinno sie na normalu, a jak grasz na nizszym albo wyzszym to powinienes zaznaczyc i no nie
Problem się zaczyna jak gry się nie da nawet "przejść" w klasycznym rozumieniu tego słowa. Wszelkie MMO, hack and
Co do MMO to myślę, że sam sobie odpowiedziałeś w twoim ostatnim komentarzu. ( ͡º ͜ʖ͡º) Endgame w przypadku MMO to must have przed recenzją, ale nie wymagajmy mythiców, które